https://gateway.trip.ir/api/

بزرگترین جزیره دنیا کجاست و چه نام دارد؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

بزرگترین جزیره دنیا کجاست و چه نام دارد؟

در این پست از بلاگ تریپ قصد داریم شما را با بزرگترین جزیره دنیا آشنا کنیم، احتمالاً این جزیره حیرت شما را بر خواهد انگیخت. قبل از هر چیز برویم به سراغ موقعیت جغرافیایی این جزیره تا بعد درباره نام و گردشگری آن صحبت کنیم. این جزیره یک ناحیه خود مختار از کشور دانمارک است. این جزیره نزدیکی بسیار زیادی با قطب شمال دارد و به همین علت بسیار سرد است، همچنین دور تا دور این جزیره توسط آب های اقیانوس منجمد شمالی گرفته شده است. چیزی کمتر از 100 هزار نفر در این جزیره زندگی میکنند. تراکم جمعیت در این جزیره بسیار کم است و جمعیت آنها بیشتر اسکیموهای دانمارکی هستند.

جزیره گرینلند

بر خلاف نام این جزیره که از کلمه green به معنای سبز می آید، این منطقه در تمام طول مدت سال به غیر از بخش هایی از آن یخ زده است و تنها چیزی که خواهید دید آب های یخ زده، برف و سرمای شدید است. اگر به دیدن اسکیموها علاقه مند هستید ابتدا باید برای ویزای دانمارک اقدام کنید و سپس با گرفتن بلیط هواپیما به این کشور و سپس به جزیره گرینلند به عنوان بزرگترین جزیره جهان سفر کنید.

جزیره گرینلند
   جزیره گرینلند

جزیره گرینلند به قاره آمریکا چسبیده است ولی تمام مراوادات مردمان این سرزمین با اروپا و کشورهای دانمارک و نروژ میباشد. نام این سرزمین نیز از ریشه اسکاندیناوی میباشد.

بهتر است بدانید اسکیموها در واقع نژادشان به کانادایی ها باز میگردد، پس میتوان این طور عنوان کرد که علاوه بر دانمارکی ها، کانادایی نیز در این منطقه زندگی کرده اند و با اصالت ترین مردم نیز، مردمان کانادا بوده اند.

این جزیره به تنهایی به اندازه عربستان وسعت دارد و با پهناوری 2 میلیون و 166 هزار متر مربعی توانسته به عنوان بزرگترین جزیره جهان شناخته شود.

81 درصد از پهناوری گرینلند به یخچال های طبیعی اختصاص دارد که زندگی در آنها جاری نیست.

جزیره گرینلند

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc