https://gateway.trip.ir/api/

کدام مراکز گردشگری استانبول در زمستان تعطیل هستند؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

کدام مراکز گردشگری استانبول در زمستان تعطیل هستند؟

اگر قصد سفر به استانبول را در فصل زمستان دارید مخصوصاً اگر بارش برف در پیش باشد، بهتر است اطلاعاتی در خصوص مراکز گردشگری استانبول داشته باشید. افرادی که در زمستان و حتی در بارش برف به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر میکنند عموماً به دو دسته تقسیم میشوند، دسته اول افرادی هستند که به دنبال بلیط لحظه آخری استانبول بوده اند و به علت اینکه در هنگام بارش برف در استانبول کاهش مسافر را داریم قیمت بلیط هواپیما کاهش پیدا میکنند و افرادی که هزینه سفر برایشان مهم است این فرصت را از دست نمیدهند، دسته دوم نیز افرادی هستند که واقعاً میدانند داستان از چه قرار است وبارش برف و یا حتی سرما تأثیر کمی در گردشگری استانبول دارد البته بی تأثیر نیز نیست! در ادامه توضیحات این موضوع را خدمت شما همراهان عزیز تریپ تقدیم میکنیم.

سفر به استانبول در زمستان

همانطور که در مقدمه خدمت شما عرض کردیم زمستان شاید به علت سرما باعث کاهش تعداد ورودی مسافران به شهر توریستی استانبول شود ولی باید آگاه باشید که همه جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهر حتی در بارش برف نیز تعطیل نخواهند بود. فقط کاهش ورودی مسافران به ای علت است که برخی از افراد از سرما لذت نمیبرند و این مشکلی نیست که خود استانبول به تنهایی داشته باشد. ضمن آنکه اگر هزینه برای شما مهم است این یک فرصت عالی است که از بلیط لحظه آخری استانبول استفاده کنید.

استانبول در زمستان

مهمترین مراکز گردشگری استانبول عبارتند از : خیابان استقلال و میدان تکسیم، برج گالاتا، مسجد سلطان احمد، تنگه بسفر، پل بسفر، آب انبارها، رستوران های اصیل ترک، مغازه های شیرینی و بستنی فروشی مخصوص و مراکز خرید مهمی همچون استانبول مال و مرکز خرید جواهر که در کنار آنها میتوان به بازارهای سنتی این شهر نیز اشاره کرد، یعنی بازار بزرگ و بازار ادویه استانبول.

هر کدام از جاذبه های گردشگری فوق را میتوانید در زمستان نیز حتی در سردترین حالت بازدید کنید و محدودیتی نیست، مگر تعطیلات رسمی ترکیه که باعث میشود برخی از آنها تعطیل شوند.

فقط در هنگام رزرو هتل در استانبول در ماه های سرد سال دقت داشته باشید که هم کیفیت خدمات دهی آنها مناسب باشد و هم به مرکز شهر نزدیک باشد، چون در فصل گرم معمولاً تا آخر شب مسافران بیرون هستند و اقامت در هتل کمی کمرنگ میشود، ولی اگر هوا خیلی سرد باشد ممکن است بخواهید بیشتر در هتل باشید، در این هنگام اگر هتلی که رزرو میکنید دارای نمای خوبی اط شهر باشد، مثلاً نمای بسفر، میتوانید بیشترین لذت را از سفر به استانبول ببرید.

همچنین لازم است بدانید خیلی کم اتفاق میفتد که در استانبول برف سنگین ببارد و معمولاً حتی در سردترین ماه سال نیز بارش باران را شاهد هستیم، برای اینکه تاریخ مناسبی را برای رزرو بلیط هواپیما انتخاب کنید بهتر است قبل از آن به پیش بینی وضع هوا مراجعه کنید. اگر نیازمند راهنمایی در خصوص رزرو بلیط هواپیما و یا تور استانبول داشتید میتوانید با تریپ ( نقطه پرواز ) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc