https://gateway.trip.ir/api/

هتل لاویلا | هتل ارزان قیمت در استانبول

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل لاویلا | هتل ارزان قیمت در استانبول

اگر به دنبال اقامت ارزان در استانبول هستید هتل لاویلا که یک هتل 3 ستاره در مرکز شهر است میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. البته نباید از یک هتل 3 ستاره در شهر استانبول توقع زیادی داشته باشید، در هر حال یکی از مهمترین فاکتورهایی که باعث شده است مردم این هتل را رزرو کنند قیمت مناسب و نزدیک بودن آن به میدان تکسیم است. همانطور که اکثر مسافران میدانند رزرو هتل در مرکز شهر یک مزیت محسوب میشود و از خیلی از جهات موجب آسودگی شما خواهد شد. با توجه به درخواست های مسافران بر آن شدیم تا درباره این هتل اطلاعاتی را به شما ارائه نماییم. اگر قصد دارید رزرو بلیط هواپیما انجام دهید و یا با تور استانبول همراه باشید بهتر است چندین گزینه را برای اقامت بررسی کنید، یکی از این گزینه ها برای افرادی که هزینه سفر برایشان مهم است هتل La Villa است.

هتل La Villa

افرادی که قصد دارند با قیمتی نسبتاً کم در مرکز شهر استانبول اقامت داشته باشند هتل لاویلا با فاصله 250 متری از میدان تکسیم یکی از بهترین گزینه ها است. همچنین در نزدیکی هتل ایستگاه مترو نیز وجود دارد که میتوانید به بخش های مدرن تر استانبول نیز رفت و آمد داشته باشید.

در داخل هتل میتوانید از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنید. اتاق ها دارای تهویه مناسب با تخت های ضد باکتری و بالش های پر غو هستند.

اتاق ها از طراحی جالبی برخوردار هستند و نوع پرده ها به گونه ای است که میتوانید اتاق را تاریکِ تاریک کنید. با توجه به شیشه های دو جداره اتاق های نسبتاً ساکتی در این هتل شاهد هستیم.

تلویزیون با کیفیت و صفحه نمایش تخت، حمام با وسایل کامل و مینی بار در اتاق های هتل تعبیه شده است. 

اگر ناهار وشام را دوست داشتید در هتل میل نمایید کیفیت غذاها در این هتل مناسب بوده و غذاهای مخصوص ترکی توسط سرآشپز مشهور این رستوران آماده میشود.

سفر به استانبول همواره همراه خواهد بود با بازدید از مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ این شهر که بسیار دلنشین و جذاب است، بنابراین شما به راحتی با اقامت در هتل لاویلا و استفاده از مترو میتوانید از این اماکن گردشگری نیز بازدید نمایید.

برای بازدید از خیابان استقلال که پر از کافه ها و رستوران ها و مغازه های زیباست فقط چند دقیقه پیاده روی خواهید داشت. خیابان استقلتال به تنها خیابان شب زنده دار استانبول معروف است و برای گردشگران بسیار هیجان انگیز میباشد.

فراموش نکنید که برای رزرو هتل در استانبول میتوانید از سایت تریپ استفاده نمایید و رزرو خود را به راحتی به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین گزینه خوب دیگری که در دسترس شما است تماس با تریپ و با خبر شدن از پیشنهادهای شگفت انگیز سفر به استانبول است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc