https://gateway.trip.ir/api/

باغ ادویه ی کندی سریلانکا

به روز رسانی: 08 اردیبهشت ، 1403 جاذبه های گردشگری

باغ ادویه ی کندی سریلانکا

شهر کندی سریلانکا یکی از زیباترین مکان ها برای گردشگری است، این شهر 125 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. کندی در 120 کیلومتری کلمبو پایتخت سریلانکا قرار دارد.
تور سریلانکا تابستان 1401 یکی از جذاب ترین تورهای تفریحی است، آب و هوای این شهر بسیار دلپذیر می باشد. طبیعت بکر و مناظر زیبا و خیره کننده ی کندی گردشگران خارجی را هر ساله جذب خود می کند.
کندی که در قلب سریلانکا قرار دارد، زمانی پایتخت پادشاهان باستانی بوده و یکی از مهم ‌ترین مراکز فرهنگی و مذهبی کشور است. 
شهر کندی یکی از گران ترین شهر ها در سریلانکا می باشد، همچنین این شهر به عنوان پایتخت قدیمی سریلانکا همواره مورد توجه گردشگران بوده است.
کندی شهری است، که به عنوان شهر جشنواره های باشکوه نامیده می شود، در این شهر پر زرق و برق سالانه چهار جشنواره برگزار می شود. یکی از جذاب ترین مکان هایی که می توان با خرید تور سریلانکا از آن دیدن کرد باغ ادویه ی کندی سریلانکا است.

جزیره کندی سریلانکا

جزیره کندی سریلانکا

درباره ی باغ ادویه ی کندی در سریلانکا

سریلانکا به دلیل تولید و میزبانی باغ ادویه ها بسیار معروف است و از این رو به عنوان سرزمین ادویه ها نیز شناخته می شود. در باغ ادویه ی کندی سریلانکا 15 نوع از ادویه های متنوع کشت و برداشت می شود.
بیشتر این ادویه ها به بازار جهانی ادویه صادر می شود، ادویه جات یکی از محصولات عمده باغ ادویه کندی سریلانکا است. گردشگران از نقاط مختلف جهان برای خرید ادویه به سریلانکا سفر می کنند. شما نیز می توانید با تهیه تور سریلانکا 1401 از باغ ادویه ی کندی دیدن کنید.
باغ ادویه جذابیت اصلی سریلانکا را شکل می دهد. این کشور به دلیل انباشتگی غیرمعمول ادویه ها و گیاهان در سراسر جهان شناخته شده است. 
جذابیت کلیدی این منطقه بررسی گیاهان معروف و غیرعادی آن است که به خیره کننده ترین شکل تهیه می شوند. گیاهانی که در یک خانواده معمولی هستند مانند دانه ی فلفل، زرد چوبه، هل، میخک، جوز هندی، دارچین، وانیل، آلوئه ورا، کاکائو و غیره در اینجا مورد استفاده قرار می گیرند. 
بهترین قسمت بازدید از باغ ادویه در کندی، جمع آوری اطلاعات در مورد گیاهان، روند توسعه آنها، مزایا و مفید بودن آنها در زندگی انسان است. 
در سریلانکا، همه ادویه ها در یک باغ کشت نمی شوند. بنابراین، بازدیدکنندگان باید مکان مناسبی را برای خرید ادویه ی مورد نیاز انتخاب کند. گردشگران می توانند از یک راهنما برای خرید ادویه کمک بگیرند.

علت موفقیت تولید ادویه در سریلانکا

باغ های ادویه معروف کندی و کیفیت فوق العاده آنها در این واقعیت نهفته است که آنها از طریق کشاورزی ارگانیک تولید می شوند و گواهی تجارت منصفانه را دریافت کرده اند.
در باغ های ادویه سریلانکا پانزده ادویه ی مختلف کشت می شود و در پکیج تور سریلانکا گردشگران می توانند گشت و گذار در باغ ها ،کشت، برداشت، تمیز کردن و بسته بندی گیاهان را تماشا کنند.
بازدید از باغ کندی سریلانکا همچنین این فرصت را برای شما به ارمغان می آورد تا ادویه ها و گیاهان ارگانیک زیبا، عجیب و غریب و لطیف را به صورت دست اول از فروشندگان محلی بلافاصله پس از برداشت خریداری کنید. 
برنامه ریزی پیچیده، ایده ها و تخصص در پیروی از یک سلسله چندین ساله دلیل موفقیت صنعت ادویه در کشور سریلانکا بوده است. 
باغ‌ های ادویه به شما این امکان را می‌دهند طعم ‌های فوق ‌العاده را بچشید و همچنین داروهای و مواد آرایشی که با این ادویه ها توسط متخصصان ساخته شده اند را خریداری کنید. 

روش های دسترسی به باغ کندی ‏در سریلانکا

برای رفتن به شهر کندی سریلانکا روش های دسترسی متفاوتی وجود دارد، گردشگران می توانند هم از طریق اتوبوس و هم از طریق قطار به این شهر سفر کنند.
در شهر کندی سریلانکا فرودگاهی وچود ندارد، نزدیک ترین فرودگاه به شهر کندی سریلانکا فرودگاه بین المللی شهر کلمبو یا همان ‏Bandaranike ‎International Airport ‎‏ می باشد. ‏

اتوبوس

برای رفتن به شهر کندی سریلانکا با اتوبوس شما می توانید از طریق پایانه هایی که در نزدیک ترین شهر به کندی است، یعنی کلمبو اقدام کنید.
از طریق ترمینال های اتوبوس شهر کلمبو و با توجه به ساعت و برنامه ی این اتوبوس ها به شهر کندی سفر کنید، این اتوبوس ها بسیار راحت هستند و از نظر قیمت نیز ارزان تر از تاکسی می باشند. معروف ترین شرکت های اتوبوس رانی در این شهر شرکت اتوبوس رانی ‏Neeta Travels ‎‏ و ‏Hans Travels Indore‏ است.

قطار

یکی دیگر از روش هایی که می توان برای رفتن به شهر کندی سریلانکا استفاده کرد، قطار می باشد. برای رفتن به کندی از این روش باید از طریق ایستگاه شهر کلمبو اقدام کنید و سپس به ایستگاه قطار شهر کندی بروید.
این روش نیز یکی از روش های مقرون به صرفه است، که می توانید برای رفتن به این شهر از آن استفاده کنید. در طول سفر با قطار شما می توانید از طبیعت زیبایی که در راه قرار دارد لذت ببرید.

جاهای دیدنی کندی سریلانکا

گردشگران علاوه بر باغ ادویه کندی سریلانکا می توانند از جاذبه های دیگر شهر کندی سریلانکا نیز دیدن کنند،  ما قبلا در مقاله جاهای دیدنی سریلانکا به بهترین جاذبه های گردشگری این کشور پرداختیم اما در ادامه به چند مورد از جاذبه های توریستی این منطقه اشاره می کنیم:

‏‏‏معبد دندان مقدس 

در شهر کندی سریلانکا معبدی به نام "دالادا ماگی گاوا" وجود دارد، که گفته می شود دندان مقدس بودا در آن نگهداری شده است. این معبد به همین دلیل نزد بودائیان از قداست خاصی برخوردار است.
معبد دندان مقدس شهر کندی در سال 1593 ‏توسط یکی از پادشاهان سریلانکا ساخته شده است. پس از سال ها بناهای دیگری نیز به این معبد اضافه شده است.
در نزدیکی معبد دندان مقدس موزه ای قرار دارد، که پیکر مومیایی یک فیل بزرگ در آن قرار دارد، ساخت این موزه و همچنین هزینه ی مومیایی کردن این فیل توسط یک فرد 55 ساله ی ثروتمند انجام شده است.

دریاچه ی شهر کندی‏ ‏‏‎

یکی دیگر از جاذبه هایی که می توانید با تهیه تور سریلانکا کندی از آن دیدن کنید، دریاچه ی جزیره کندی است. این دریاچه مصنوعی در وسط شهر قرار دارد.
دریاچه ی جزیره کندی سریلانکا  در سال 1807 در نزدیکی معبد دندان مقدس ساخته شده است، و ماهیگیری در این دریاچه ممنوع است.
داستان های زیادی درباره ی این دریاچه وجود دارد، یکی از این داستان ها این است، که جزیره ای که در وسط دریاچه کندی قرار دارد توسط پادشاهان برای تفریح استفاده می شده و دارای تونلی مخفی می باشد که پادشاهان از طریق آن به این جزیره رفت و آمد داشته اند.

‏‏باغ گیاه شناسی کندی‏ ‏‏‎

باغ گیاه شناسی شهر کندی یکی از بهترین و زیباترین باغ های گیاه شناسی در سریلانکا می باشد، در واقع این باغ قدمتی تاریخی دارد. باغ گیاه شناسی کندی در فاصله ی پنج کیلومتری غرب شهر کندی قرار دارد.
سالانه میلیون ها نفر از باغ گیاه شناسی شهر کندی بازدید می کنند، در این باغ بیش از 4 هزار گونه ی گیاهی مختلف از انواع گل های ارکیده وجود دارد. این گیاهان زیبایی بی نظیری به این باغ بخشیده اند.

‏‏ مجسمه ی بودا کندی

مجسمه بودا در شهر کندی یک از بزرگترین مجسمه های بودا در سریلانکا است. این مجسمه 88 فوتی در بالای تپه کندی، در سایه رشته کوه ناکلز قرار گرفته است. به راحتی می توان با ماشین یا موتور به قله رسید.

موزه دالادا مالیگاوا کندی

دالادا مالیگاوا یکی از منحصربه ‌فردترین موزه‌ ها در قاره ی سریلانکا است و مجموعه‌ای از آثار را به نمایش می‌گذارد که نشان دهنده گسترش بودیسم در سراسر آسیا و سایر نقاط جهان است. 
این موزه بینشی در مورد توسعه دین صلح آمیز از آموزه های ساده بودا تا سیستم ها و گروه های متمایز از پیروان در سراسر جهان ارائه می دهد. 

مزرعه چای گیراگاما شهر کندی

کشور سریلانکا یکی از مهم ترین تولیدکنندگان چای در جهان است و مزارع متعدد چای را در خود جای داده است. شهر کندی نیز دارای مزارع چای است که گردشگارن بسیاری برای بازدید از آن به این شهر سفر می کنند. این مکان در ارتفاع 613 متری از سطح دریا واقع شده است.

بهترین هتل کندی سریلانکا

بهترین هتل کندی سریلانکا

هتل های شهر کندی در سریلانکا

تعدادی از بهترین هتل های سریلانکا در شهر کندی قرار دارد که در زیر به دو مورد از این هتل ها اشاره می کنیم.

‏‏هتل پنج ستاره ‏Mountbatten B ungalow ‏ ‏‏‎شهر کندی

این هتل پنج ستاره در 3 کیلومتری ایستگاه راه آهن شهر کندی قرار دارد، باغ گیاه شناشی نیز در فاصله بسیار کمی از این هتل می باشد.
اتاق های این هتل با سبکی خاص طراحی شده اند، و دارای تمامی امکانات رفاهی شامل سیستم تهویه هوا، تلویزیون، استخر و سونا، اسپا، ‏مرکز ماساژ، اینترنت رایگان است.‏ ‏ ‏‏

‏‏هتل پنج ستاره ‏Earl's Regency Hotel ‏ ‏‏‎

این هتل نیز در فاصله ی 5 کیلومتری از ایستگاه راه آهن شهر کندی قرار دارد. اتاق های هتل کندی سریلانکا بسیار راحت و جادار است، و شرایطی خوبی برای کسانی است، که با خانواده به آنجا می روند. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز آن اشاره کرد.
برای اطلاع از قیمت تور کلمبو کندی بنتوتا به سامانه ی رزرواسیون تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای مسافرتی را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی باغ ادویه ی کندی سریلانکا

باغ ادویه کندی سریلانکا چرا معروف است ؟

باغ ادویه کندی سریلانکا به دلیل کیفیت فوق العاده ای که از طریق کشاورزی ارگانیک تولید می شوند معروف است.

در باغ ادویه کندی سریلانکا چند نوع ادویه وجود دارد ؟

در باغ ادویه ی کندی سریلانکا 15 نوع از ادویه های متنوع وجود دارد، که در باغ ادویه کندی سریلانکا کشت می شود. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc