https://gateway.trip.ir/api/

پارک آبی وایلد وادی دبی

به روز رسانی: 17 اردیبهشت ، 1403 جاذبه های گردشگری

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی  دبی مشرف به برج العرب است، این پارک یکی از رنگارنگ ترین، زیباترین و ارزانترین پارک ابی دبی در جهان است. 
پارک آبی وایلند وادی دبی دارای 30 جاذبه آبی مختلف است، از جمله سرسره جمیرا، اسکیرا با ارتفاع 32 متر، موج سواری مصنوعی Wipeout و Riptide و آبشار 18 متری و ... است. این پارک یک ماجراجویی آبی برای کودکان و بزرگسالان است. 

تفریحات پارک آبی وایلد وادی دبی

تفریحات پارک آبی وایلد وادی دبی

تفریحات پارک آبی وایلد وادی دبی

در پارک آبی وایلد دبی 30 وسیله سواری وجود دارد، که ساعت ها خانواده ها و کودکان را سرگرم می کند. این پارک سواری های شگفت انگیزی را ارائه می دهد. در مجموع این پارک آبی دارای 3 استخر و برخی از هیجان انگیزترین سواری ها می باشد.

جمیرا سسیرا

این سرسره یکی از نمادین‌ ترین سرسره‌ های پارک آبی وایلد دبی است. در این بازی شما باید از یک برج 32 متری بالا بروید و با دست و پا روی هم منتظر شمارش معکوس باشید.
هنگامی که به صفر رسید، کف زیر پای شما باز می شود و با سرعت 80 کیلومتر در ساعت از سرسره 120 متری پایین می روید، اگر به دنبال افزایش آدرنالین هستید، حتما این بازی را امتحان کنید.

برج سورج

برج سورج یکی از هیجان ‌انگیز ترین سرسره ‌های وایلد وادی است، این بازی از دو سرسره آبی مارپیچی بزرگ در سراشیبی تشکیل شده است. حداکثر 5 نفر روی یک حلقه لاستیکی می ‌نشینند و با سرعت بالا از سرسره به پایین می روند.

کوچه تنتروم 

کوچه تنتروم از سرسره های آبی و گردباد ها تشکیل شده است. این سرسره آبی شما را به اولین گردباد هدایت می کند که در آن چندین بار به جلو و عقب می روید و سپس به صورت دایره ای می چرخید که پس از آن وارد دو گردباد بعدی می شوید و در نهایت به داخل استخر می افتید. در کوچه تنتروم حداکثر چهار نفر روی یک حلقه لاستیکی می ‌نشینند و از یک سواری بسیار هیجان ‌انگیز لذت می ‌برند.

Flow Riders

دوستداران موج سواری، این شانس را خواهید داشت که در سواری پارک آبی وایلد دبی سوار بر امواج شوند. 

استاد بلستر

این یکی از سریع ‌ترین ترن های هوایی‌ های آبی است. مستر بلستر جاذبه را به چالش می کشد و با جت های آبی پرقدرت خود، شما را بر روی یک ترن هوایی تا ارتفاع 15 متری از سطح زمین می برد. برای بازی استاد بلستر کودکان دارای قد بیش از یک متر نیز می توانند استفاده کنند.

استخر موج

استخر موج پارک آبی وایلد دبی یکی از بزرگترین استخر موج ها در خاورمیانه است، این استخر امواج موازی و متقاطع 1.5 متری را تولید می کند و به شما امکان می دهد تا در ساحل موج سواری کنید.
استخر موج پارک آبی وایلد دبی برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد. شما می توانید برای ایمنی بیشتر از جلیقه نجات موجود در پارک آبی استفاده کنید.

Juha’s Dhow and Lagoon

Juha’s Dhow and Lagoon یکی از جاذبه های دیدنی برای بچه ها و خانواده هایی است که بچه های کوچک دارند است. این منطقه بزرگ رنگارنگ و پر جنب و جوش است که فعالیت های زیادی برای بچه ها، تفنگ های آبی، سرسره های مسابقه ای، حتی چند سرسره برای کودکان وجود دارد.
این جاذبه ایده آل برای کودکان است. ساختار بازی تعاملی شامل بیش از 100 فعالیت از جمله سرسره ‌های کوچک و مسابقه‌ ای، بازی ‌های آبی و یک سطل است که هر 2 دقیقه یک‌ بار افراد زیر آن را خیس می‌ کند.

غذاخوری های وایلد وادی دبی

در پارک آبی وایلد وادی دبی 6  رستوران وجود دارد، بنابراین نیازی به ترک پارک آبی در زمان ناهار نیست. اکثر آنها گزینه های فست فود و تنقلات و انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهند.
در این پارک ساکنان امارات در وعده ‌های غذایی خود تخفیف دریافت می‌کنند، بنابراین برای استفاده از آن، کارت شناسایی خود را نشان دهید.
در این رستوران های این پارک آبی انواع همبرگر، شاورما، ساندویچ، سالاد، مرغ سوخاری و سیب زمینی سرخ شده را می توانید میبل کنید. رستوران  Ali’s BBQ  غذاهای متنوعی مانند تیکا مرغ، کباب، هات داگ، فیله مرغ و برگر گوشت گاو را ارائه می دهد.
همچنین در پارک آبی وایلد وادی دبی می توانید انواع میوه ها و تنقلات، آب میوه های تازه، اسموتی ها و سالاد میوه را خریداری کرد.

امکانات پارک آبی وایلد وادی دبی

امکانات پارک آبی وایلد وادی دبی

امکانات پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی از معروفترین پارک های آبی دبی در میان 30 سرسره و جاذبه ‌های سرگرم‌کننده، امکانات متعددی را ارائه می‌ دهد تا بازدید شما را تا حد امکان راحت کند.
اتاق ‌های رختکن با دوش فراوان پیدا خواهید کرد که می ‌توانید بعد از کلی و هیجان و لذت لباس های خود را در آنجا عوض کنید. 
برای ایمن نگه داشتن وسایل شخصی شما کمدهایی برای اجاره وجود دارد. آنها در اندازه های مختلف هستند و قیمت ها بر این اساس متفاوت است، از 39 درهم تا 69 درهم می باشد. همچنین می توانید حوله را از 29 درهم اجاره کنید.
مکان هایی در سراسر پارک برای سیگار کشیدن وجود دارد.
رستوران هایی در داخل پارک وجود دارد که می توانید ناهار یا نوشیدنی را در آن ها صرف کنید. می توانید برای حمل نکردن پول خود روی مچ بندمغناطیسی خود پول واریز کنید.

بهترین زمان برای بازدید از پارک آبی وایلد وادی

گذراندن روز در پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از بهترین کارهایی است که می توان در دبی انجام داد، اما این پارک به دلیل تقاضای بالا می تواند بسیار شلوغ باشد.
از آنجایی که زمان بندی پارک آبی وابلد وادی دبی گسترده است، اکثر گردشگرانی که تور دبی ارزان قیمت را خریداری کرده اند بعد از ظهر از برای تفریح به پارک آبی دبی می روند. برای دوری از شلوغی بهتر است که صبح زود به آنجا بروید.
ساعات کاری پارک آبی وایلد وادی دبی از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر از سه شنبه تا یکشنبه است. آخرین پذیرش آن نیز  ساعت 17:30 است، این پارک روز های دوشنبه تعطیل است.
آدرس پارک آبی وایلد وادی دبی : جاده جمیرا، بین هتل ساحل جمیرا و برج العرب، دبی، امارات

قوانین پارک آبی وایلد وادی دبی

برای رفتن به پارک آبی وایلد دبی باید قوانین آن را رعایت کنید، در زیر به چند مورد از این قوانین اشاره می کنیم:

برای رفتن به پارک آبی پوشش زنان در پارک ابی دبی باید مناسب باشد، لباس های شنا نباید بدن نما باشد. همچنین نباید از لباس زیر برای شنا در این پارک آبی استفاده کرد.
استفاده از مایوهای اسلامی در این پارک آبی مجاز است، می توانید این نوع مایو ها را از فروشگاه های داخل پارک آبی تهیه کنید.
لباس های شنا نباید دارای دکمه، قفل و یا زیپ باشد، زیرا این نوع مایو ها در حین بازی و شنا در آب به خودتان و دیگران آسیب می رساند.
نباید از جواهرات و سرویس ها طلا برای شنا استفاده کنید.
استفاده از عینک های طبی هنگام شنا ممنوع است، اگر عینک طبی با خود همراه دارید مواقع استفاده از تفریحات آبی آن را به یکی از دوستانتان بسپارید.

قیمت پارک آبی وایلد وادی دبی

قیمت پارک ابی های دبی با توجه به قد و سن افراد می تواند متفاوت باشد، جالب است بدانید برای خرید بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی تنها بر اساس قد حساب می شود.
اگر قد افراد از یک متر و ده سانت بیش تر باشد، باید مبلغ 310 درهم بپردازد، اگر قد افراد از یک متر و 10 سانتی متر کوتاه تر باشد باید مبلغ 260 درهم بپردازد.
برای خرید 40 درهم ارزان تر شما می توانید  از طریق سایت اصلی پارک آبی وایلد وادی دبی بلیط های خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.
علاوه بر هزینه ی ورودی، اگر نیاز به کمد داشته باشید باید مبلغی بین 45 تا 85 درهم پرداخت کنید. این کمد ها سایز های متنوعی دارند.
پس از اجاره ی کمد درب کمدها قفل می شود و یک دستنبد مغناطیسی مخصوص به کمد شما به شما داده می شود. از این دستبند مغناطیسی می توانید استفاده های دیگری نیز بکنید.
شما می توانید با استفاده از این دستبند بدون آنکه کیف پول خود را حمل کنید با استفاده از آن خرید کنید و در انتها مبلغ آن را پرداخت کنید.
اگر یادتان رفته حوله بیاورید، این امکان برایتان فراهم‌شده که 40 درهم بپردازید و حوله اجاره کنید. در حقیقت همه‌چیز در پارک هست، شما فقط باید تصمیم بگیرید و به این مکان بروید.
حوله ها نیز در اینجا با قیمت 40 درهم کرایه داده می شوند. اگر مهمان یکی از هتل های جمیرا هستید، ورودی این پارک برای شما رایگان است.

دسترسی به پارک آبی وایلد وادی دبی

دسترسی به پارک آبی وایلد وادی دبی

چگونه به پارک آبی وایلد وادی برویم ؟

اگر قصد دارید از حمل و نقل عمومی برای رفتن به وایلد وادی دبی  استفاده کنید، اتوبوس های متعددی در نزدیکی پارک توقف می کنند، از جمله اتوبوس هاس شماره ی 8، 81  است، که از آنجا 3 دقیقه پیاده راه است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این پارک آبی مرکز خرید امارات است و برای رسیدن به آنجا می توانید از خط M1 استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که از ایستگاه تا پارک باید چند دقیقه ای را پیاده روی کنیم.
یکی دیگر از گزینه ها استفاده از تاکسی است، درست است استفاده از تاکسی گران تر از وسایل حمل و نقل عمومی است، لیکن شما را درست روبه روی پارک آبی وایلد وادی پیدا می کند.

چکیده مطلب

پارک آبی وایلد وادی دبی در جمیرا واقع شده است، و راه های زیادی برای رفتن به آنجا و بازدید از این پارک آبی هیجان انگیز وجود دارد. 
وایلد وادی یکی از محبوب ترین پارک های موضوعی است که در دبی قرار دارد و دارای انواع سرسره ها، استخر موج، برج سورج و ...است. 
این پارک آبی دارای یکی از بلند ترین سرسره های سقوط آزاد با ارتفاع 120 متری با سرعت باورنکردنی 80 کیلومتر در ساعت است.
این پارک آبی یکی از بهترین تفریحاتی است، که خانواده و کودکان را ساعت ها سرگرم می کند. پارک آبی وایلد وادی دبی همچنین دارای امکانات بسیار زیادی است.
از جمله ی این امکانات کمد های خصوصی است، که می توانید وسایل با ارزش شخصی خود را درون آن قرار دهید. این کمدها دارای دستبند های مغناطیسی هستند که شما می توانید با استفاده از آن ها داخل این مجموعه هر چه که لازم دارید خرید کنید و در انتها مبلغ آن را بپردازید.
برای خرید تور امارات ارزان قیمت می توانید به سایت معتبر تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تور ها را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی پارک آبی وایلد وادی دبی

در پارک آبی وایلد وادی دبی چند وسیله سواری وجود دارد؟

در پارک آبی وایلد وادی دبی 30 وسیله ی سواری وجود دارد.

ساعت کاری پارک آبی وایلد وادی دبی کی می باشد ؟

ساعات کاری این پارک از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر از سه شنبه تا یکشنبه است، و این پارک روز های دوشنبه تعطیل است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc