https://gateway.trip.ir/api/

باغ گل دبی

به روز رسانی: 08 اسفند ، 1402 جاذبه های گردشگری

باغ گل دبی

دبی کشوری پر از زرق و برق است و این باغ گل یا باغ معجزه خارق العاده دبی نمونه دیگری از زرق و برق این کشور است. باغ گل دبی که به آن باغ معجزه می گویند بزرگترین باغ در جهان است، این باغ بیش از 50 میلیون گل را به نمایش می گذارد و شکوفه می دهد. به همین دلیل این باغ به عنوان بزرگترین باغ در جهان شناخته می شود. 
باغ گل دبی به درستی به عنوان باغ گل نامیده می شود زیرا در صحرای دبی قرار دارد. در باغ گل دبی، چشم انداز بیابان به گل های رنگارنگ و متنوع تبدیل می شود. 
این باغ توانسته بیش از 70 گونه گل را رشد دهد و آنها را با الگوهای منحصر به فرد و جالب در یک باغ بزرگ به وسعت بیش از 72 هزار متر مربع به نمایش بگذارد. 
این سرزمین عجایب ساخته دست بشر مملو از انواع مختلف گل است که در سرتاسر این باغ به چشم می خورند، و شکوفا می شود. شما می توانید خود را در میان بیش از 150 میلیون گل شکوفه با جاذبه های فراوان و تنوع عظیمی از چیدمان های عجیب و غریب غوطه ور کنید.

باغ گل گل دبی

باغ گل دبی

بررسی اجمالی باغ گل دبی

خود را در این باغ بی ‌نظیر گم کنید که فقط در رنگارنگ ‌ترین رویاهای شما وجود دارد. نمایشگرها و سازه‌های فوق ‌العاده به طور منظم و پر زحمت نگهداری می‌ شوند و ساعت ‌ها شادی بی  ‌وقفه را برای شما فراهم می‌کنند. 
با هوای پاک و رایحه های طبیعی که قادر به التیام بخشیدن و شادابی روح هستند، احساس طراوت و انرژی کنید. این باغ به گردشگرانی که تور ارزان دبی را تهیه کرده اند و افراد محلی فرصتی برای فرار از شلوغی شهر را در فضاهای باز می دهد.
این باغ با بیش از 500 هزار گل و گیاه زنده پوشیده شده است. باغ گل دبی با طرح‌ های گل‌ های دوبعدی و سه بعدی منحصربه فردش، سالانه میلیون ‌ها بازدید کننده را از سراسر جهان به خود جذب می‌ کند. 
این فضای 72 هزار متر مربعی در قلب دبی لند واقع شده است و انتظار می رود امسال چهارمین رکورد جهانی گینس را به دست آورد.

جاذبه های محبوب در باغ گل دبی

این باغ زیبا علاوه بر رنگارنگ بودن دارای جاذبه های منحصر به فرد است. این باغ دارای مجموعه ای از جاذبه های رنگارنگ و چشم نواز است.

رژه گل

هنگام رفتن به باغ گل دبی نباید رژه گل ها را از دست بدهید. با موسیقی زنده و رقصندگان در طول هر فصل، این باغ گل به یک رویداد به یاد ماندنی تبدیل می شود.
این رژه گل یکی از برجسته ترین نقاط باغ گل است و گردشگران از سراسر جهان از این باغ معروف دبی دیدن می کنند تا شاهد سرزندگی این نمایشگاه گل باشند.

مزرعه آفتابگردان

هیچ چیز نمی تواند زیباتر از مجموعه ای از 5 میلیون گل آفتابگردان باشد که منعکس کننده شادی روزهای آفتابی روشن دبی است. مزرعه آفتابگردان یکی دیگر از جاذبه های مهم این باغ با 15 گونه مختلف آفتابگردان در سراسر مزرعه است. 

بخش گل آرایی 

در محوطه های اصلی باغ بیش از هزاران گل رنکارنگ قرار دارد، که  برای ساخت آن 11 میلیون دلار هزینه شده است. در محوطه باغ گل دبی شما می توانید اشکال زیبایی مانند ستاره، قلب، هرم، و پرچم امارات متحده عربی را به صورت گل های رنگارنگ تماشا کنید و لذت ببرید.
قسمتی از باغ نیز برای جشن های تولد به صورت سه بعدی طراحی شده است، همچنین یک ماشین فراری با راننده گل آرایی شده است. شما می توانید ساعت های از این گل آرایی های شگفت انگیز عکس بگیرید و از زیبایی و بوی مطبوع آن ها لذت ببرید.

سقف های پوشیده از گل در باغ گل دبی

سقف های پوشیده از گل در باغ گل دبی

سقف های پوشیده از گل

تصور کنید در جایی قدم می زنید که سقف آن پر از گل های رنگارنگ است، می توانند شما را هیجان زده کند. در باغ گل دبی راهروریی تزئین شده از گل قرار دارد، که سقف آن با گل های فوق العاده زیبا تزئین شده است.

خیابان دیزنی در باغ گل دبی

این فضا یکی از محبوب ترین جاذبه های باغ گل دبی است. این خیابان مملو از شخصیت‌ های معروف والت دیزنی است. از جمله ی آن ها خانه موش میکی موس نیز وجود دارد.
میکی موس با ارتفاع 18 فوت در خیابان دیزنی باغ گل دبی در سال 2018 توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان بزرگترین سازه گل جهان معرفی شد این محصول یک قرارداد ز بین باغ گل دبی و شرکت والت دیزنی است.
بیش از 100 هزار گل و گیاه این سازه عظیم 35 تنی را تشکیل می دهند. میهمانان همچنین می توانند عکس های خود را در کنار دیگر شخصیت های دوست داشتنی بگیرند.

باغ پروانه ها

اگر به دنبال مکان های شگفت انگیز برای عکاسی در باغ گل دبی هستید، ما به شما باغ پروانه ها را پیشنهاد می کنیم. همانطور که از نام آن پیداست، این یک راهرو باریک با گذرگاه پروانه است. 
در سال ۲۰۱۵ این مجموعه تصمیم گرفتند که قسمتی از باغ گل دبی را که 1800 متر می شود به پروانه اختصاص دهند. این بخش سرپوشیده و به صورت دایره های سه بعدی است.
علت این طراحی این است، که پروانه ها در گل محوطه پراکنده نشوند و فقط در این نقطه متمرکز شوند. یکی از نکات جالب این پروانه ها این است، که هر کدامش از کشورهای مختلف جهان جمع آوری شده اند.
این باغ زیبا دارای 15 هزار گونه مختلف پروانه از 26 ناحیه مختلف از جهان است. برای اینکه بازدیدکنندگان موجب آزار پروانه های شگفت انگیز نشوند، هر دفعه تنها  300 نفر اجازه ورود به این قسمت را دارند.

دهکده ی خوشبو

در فضای رنگارنگ و جذاب دهکده ی باغ گل دبی، شما می توانید 10 خانه و یک کاخ زیبا و بزرگی را ببینید، که با گل های پر زرق و برق تزئین شده اند.
هنگامی که وارد این فضا می شوید تصور می کنید وارد بهشت شده اید، گل های آفتاب گردانی که برای تزئین این محوطه از آن ها استفاده شده است با حرکت خورشید روح به حرکت می کنند.

باغ خوردنی ها

یکی از جذاب ترین بخش های باغ گل دبی یا باغ معجزه، بخشی است که شما می توانید علاوه بر تماشای زیبایی های گل های زیبا، انواع سبزیجات و میوه های رنگارنگ و معطری که در باغ پرورش داده شده است را امتحان کنید. می توانید آن ها را تهیه کرده و میل کنید از طعم خوشمزه و منظره ی زیبای باغ نهایت لذت را ببرید.

طراحی ایرباس A380 در باغ گل دبی

طراحی ایرباس A380 در باغ گل دبی

طراحی ایرباس A380

یک هواپیمای ایرباس A380 امارات بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان با گل آرایی در باغ گل دبی قرار دارد. حدود 500 هزار گل از هفت گونه مختلف گل همیشه بهار، کولئوس، ویولا، گیلاردیا، اسنپدراگون و ژرمانیوم- برای ایجاد ساختاری به اندازه طبیعی آن استفاده شد. ایرباس A380 به عنوان بزرگترین گل آرایی جهان در سال 2016 توسط گینس به ثبت رسیده است.

بهشت گم شده

بهشت گمشده یک منطقه زیرزمینی است که با آبشاری از گل تزئین شده است. بازدید از بهشت گمشده مانند قدم گذاشتن در یک باغ افسانه ای نام برد. نکات برجسته این مکان شامل خانه های گلدار، خانه های ییلاقی و یک پیاده رو تزئین شده است.

قلب های تزئینی در باغ گل

این یک فضای مملو از قلب های گل آرایی شده است. باغ قلب ها با مجموعه ای متفاوت از گل ها با رایحه ای متنوع بسیار وسوسه انگیز است که هر کسی را وادار به عبور از آن و بو کردن آن ها کند.

گذرگاه چتر

گذرگاه چتر، گدرگاهی است که سقف های آن با چترهای رنگارنگ تزئینی پر شده است. این چترهای زیبا که در رنگ های مختلف در هوا معلق هستند، فرصت مناسبی را برای عکس گرفتن را ارائه می دهند.

قایق های گل آرایی 

مجموعه ای از گل های زیبا یک دریاچه مصنوعی را احاطه کرده اند، در این قسمت از باغ گل دبی دریاچه ای زیبا قرار دارد، که در آن قایق های گل آرایی شده از گل های رنگارنگ و بی همتا درون آن لنگر انداخته اند.

ساعت گلی در باغ 

کسانی که به دنبال بهترین جاذبه های باغ گل دبی هستند، ساعت گلدار به صورت کامل با گل های واقعی با ارتفاع 15 متر که با گل‌ ها و گیاهان واقعی ساخته شده است، همچنین یک خانه ی پرنده نیز در بالای این ساعت طراحی شده است، و هر 15 دقیقه یکبار صدایی را ایجاد می کند، که توجهات را جلب می کند.

امکانات باغ گل

موقعیت باغ گل دبی در دبی لند دارای امکانات متعددی برای آسایش بازدیدکنندگان است. امکانات فراوانی برای پارکینگ روباز، پارکینگ ویژه VIP، محل های نشیمن راحت، اتاق کمک های اولیه، گاری های متعدد برای بازدیدکنندگان معلول، فروشگاه های سوغات و کیوسک های تجاری وجود دارد. همچنین یک نمازخانه برای بازدیدکنندگانی که دوست ندارند نمازهای وقت خود را ترک کنند وجود دارد.
همچنین این باغ دارای یک مسیر پیاده ‌روی است که سرگرمی ‌های روزانه، از جمله رژه‌ ها، اجرا کنندگان موسیقی و سایر فعالیت‌ های خانوادگی را دارا است.

باغ گل فقط یکی از مکان‌های گردشگری در این شهر است. برای آشنایی با دیگر جاهای دیدنی دبی مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

اطلاعات ضروری باغ گل دبی

برای ورود به باغ گل دبی بایستی بلیط تهیه کنید، بلیط ورودی باغ گل دبی برای بزرگسالان بالای 12 سال 55 درهم ، برای کودکان 3 تا 12 سال 40 درهم و برای کودکان زیر 3 سال رایگان است، داشتن مدرک شناسایی الزامی است. درب های باغ از ساعت 10صبح تا 9 شب باز است.

ایمیل باغ گل دبی : booking@dubaimiraclegarden.com
تلفن تماس باغ گل دبی :  4-422-8902 971+
آدرس باغ گل دبی : دبی، البرشا جنوبی 3

نکات مهم برای بازدید از باغ گل دبی

نکات مهم برای بازدید از باغ گل دبی

نکات مهم برای بازدید از باغ گل دبی

بلیط فقط برای یک بار ورود معتبر است.
استفاده از دوربین های حرفه ای و هواپیماهای بدون سرنشین در داخل باغ ممنوع است.
عکاسی حرفه ای از جمله نامزدی، عروسی، مدلینگ، تبلیغات تلویزیونی و رویدادهای دیگر نیاز به تایید قبلی از دفتر مدیریت امکان پذیر است.
چیدن گل ها اکیدا ممنوع است.
توپ، اسکوتر، دوچرخه، حیوانات خانگی مجاز نیست.
نشستن فقط در مکان های تعیین شده مجاز است.
مسئولیت هر گونه خسارات ناشی از سهل انگاری یا عدم رعایت دستورالعمل های ذکر شده به عهده بازدید کننده و همراهان وی می باشد.

چگونه به باغ گل دبی برویم ؟

بهترین راه برای رسیدن به باغ گل دبی این است، اگر ماشین شخصی دارید با ماشین خودتان به آنجا بروید، یا از اتوبوس های عمومی استفاده کنید. اتوبوس شماره 105 درست در مقابل جاذبه باغ گل توقف می کند.

بهترین زمان برای بازدید 

اگر قصد بازدید از باغ گل دبی را دارید، با شروع زمستان ، باغ گل دبی به روی بازدیدکنندگان باز می شود و تا پایان زمستان نیز قابل دسترسی است. 
بهترین زمان برای بازدید، ماه آذر است، زیرا ازدحام جمعیت کمتر است و شما می توانید باغ را بهتر کاوش کنید. لازم به ذکر است، باغ گل دبی در فصول تابستان برقرار نیست.

چکیده مطلب

اگر به دنبال جاذبه‌ های جذاب برای گذراندن اوقاتی خوش با خانواده دارید، باغ گل دبی یا باغ معجزه یکی از جذاب ترین مکان هایی است، که می توانید در دبی بازدید کنید.
باغ گل دبی دارای مساحت 72 هزار متر مربعی است. باغ گل دبی با بیش از 150 میلیون گل  و بیش از 120 گونه مختلف بزرگترین باغ گل طبیعی در جهان است.
این باغ در طول فصول سال دستخوش تغییرات زیادی شده است و دیدنی های زیادی را ارائه می دهد، از جمله ی آن ها مجسمه‌ هایی با چراغ ‌های چشمک ‌زن، رژه‌های گل، ساعت گلی در باغ ، قلب های تزئینی در باغ گل، باغ پروانه ها و ... است.
برای اطلاع از بلیط تهران دبی به سایت تریپ مراجعه کنید، ارزان ترین و انواع بلیط های لحظه آخری را بدون واسطه و آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی باغ گل دبی

چرا باغ گل دبی معروف است ؟

این باغ  به عنوان بزرگترین باغ گل طبیعی جهان معرفی شده است، که بیش از 60 میلیون گل را به نمایش گذاشته است.

امکانات باغ گل دبی چیست ؟

باغ گل دبی دارای غرفه عکس، فروشگاه سوغاتی رستوران ، کافه ، پارکینگ و نمازخانه است.

گل های محبوب در باغ گل دبی کدامند ؟

گل اطلسی، گل همیشه بهار، گل رز و گل لاله است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc