https://gateway.trip.ir/api/

جاده تندرستی ایران مال

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

جاده تندرستی ایران مال

جاده تندرستی ایران مال یا همان جاده سلامتی یکی از بهترین مکان های تهران برای دویدن است. این جاده تندرستی در مجتمع ایران مال در غرب تهران قرار دارد. ایران مال یکی از پنج مرکز خرید بزرگ جهان و شماره یک در خاورمیانه است. این ساختمان در غرب بوستان چیتگر تهران با مساحت کل یک میلیون و 700 هزار متر مربع واقع شده است. منطقه ۲۲ تهران به دلیل دوری از مرکز شهر معمولاً در طول سال آلودگی هوای کمتری دارد و به همین دلیل مکان خوبی برای ورزش و دویدن است. ایران مال با تکیه بر چنین مزیتی فضایی آرام را در قالب جاده تندرستی در بالای این مرکز خرید عظیم خود فراهم کرده است که افراد می توانند از پیاده روی و دویدن در مسیر ویژه آن لذت ببرند. با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتری از جاده سلامتی ایران مال آشنا شوید.

جاده تندرستی در ایران مال

عکسی از جاده تندرستی در ایران مال

جاده سلامتی ایران مال

همه می دانیم ورزش یکی از مهم ترین کارهایی است که می تواند به سلامتی و تندرستی افراد کمک کند. پوشیدن لباس ورزشی و کفش مناسب ورزش و همچنین شرایط مطلوب برای پیاده روی های طولانی مدت حائز اهمیت است. اینجاست که جاده سلامتی یا جاده تندرستی اهمیت می یابد. اما واقعا جاده سلامتی چیست؟ جاده سلامتی یک مسیر پیاده روی و دویدن استاندارد است که شرایط مساعد برای ورزش را فراهم می کند. مجموعه عظیم ایران مال توانسته با پیاده سازی پروژه خود در زمینه ورزش و پیاده روی مسیری به نام جاده سلامتی را ایجاد کند. 

مسیر پیاده روی ایران مال یا جاده تندرستی ایران مال یکی از بهترین و بزرگترین و مجهزترین مکان ها در تهران برای انجام حرکات ورزشی و پیاده روی است. طول این مسیر 1.5 کیلومتر و عرض آن به 180 متر می رسد. این مکان می تواند همچنین مورد علاقه کسانی باشد که همواره ورزش های حرفه ای انجام می دهند و به دنبال مکان ثابتی برای تمرینات خود هستند. این مسیر با کف پوش های مدرن و استاندارد ایتالیایی مجهز شده است و مواد باکیفیتی که در جاده سلامت ایران مال استفاده شده است، بالاترین استانداردهای ارگونومیک را برای کوهنوردان نیز فراهم می کند. این مکان پرانرژی به عموم مردم اجازه می دهد تا در هوایی پاک و تازه به پیاده روی، ورزش کردن و گشت و گذار با خانواده و کودکان بپردازند و از مکانی زیبا و مدرن نهایت استفاده و لذت را ببرند.

جاده سلامتی ایران مال

نمایی از جاده سلامتی ایران مال

امکانات جاده تندرستی ایران مال

جاده تندرستی ایران مال تهران امکانات رفاهی خوبی برای ورزشکاران فراهم آورده است. جاده سلامتی ایران مال دارای فضای سبز زیبا و رستوران ها و کافه های متنوعی است که هنگام عبور از کنار آنها حسابی شما را برای صرف میان وعده وسوسه می کند. در اطراف جاده سلامتی باغ تالاری وجود دارد که می توانید در آن به گشت و گذار بپردازید. همین امکانات زیبا و منحصر به فرد افراد مختلف را مجاب می کند برای ورزش و پیاده روی به جاده تندرستی ایران مال بیایند.

جاده سلامت ایران مال همچنین دسترسی خوبی به مجتمع ورزشی نیز دارد که در آن می توانید انواع ورزش ها و تفریحات از جمله اسکواش، بولینگ، سینما، استخر و سونا و همچنین اسپا را به راحتی و به صورت همزمان در آنجا انجام دهید و ساعت ها خود را سرگرم تفریح و ورزش کنید. پیست پیاده روی ایران مال با داشتن محیطی آرام و منحصر به فرد، مکان مناسبی برای قرارهای دوستانه یا پیاده روی عصرانه با خانواده است. پس زمان را از دست ندهید و برای لذت بردن از یک عصر دلپذیر راهی ایران مال شوید.

علاوه بر امکاناتی که در بالا ذکر کردیم، جاده تندرستی ایران مال دارای ایستگاه های پزشکی و رفاهی سیار است و انواع خوراکی های خوشمزه را نیز در اینجا می توانید خریداری کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم بعد از گشت و گذار و پیاده روی، در کافه های اطراف جاده سلامتی ایران مال بنشینید و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از زیبایی این مکان لذت ببرید.

زمان افتتاحیه جاده تندرستی

عکس از افتتاحیه جاده تندرستی ایران مال

هزینه جاده سلامتی ایران مال

برای استفاده از جاده سلامتی ایران مال نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و استفاده از جاده تندرستی ایران مال برای تمام شهروندان رایگان است. بنابراین شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز به جاده سلامتی ایران مال بیایید و بدون پرداخت هزینه ورودی از امکانات آن استفاده کنید.

لوکیشن جاده سلامتی ایران مال

نحوه دسترسی به جاده تندرستی ایران مال بسیار ساده و سرراست است. برای رسیدن به جاده سلامتی ایران مال کافی است تا با استفاده از بزرگراه همت (خرازی) خود را به مجتمع ایران مال در منطقه 22 (غرب تهران) برسانید. پس از رسیدن به این مجتمع، کافی است به پشت بام ایران مال بروید تا جاده سلامتی و مجتمع ورزشی را بیابید.

ساعت کار جاده تندرستی ایران مال

شاید قصد دارید برای دویدن یا ورزش و پیاده روی به جاده سلامتی بروید و می خواهید بدانید ساعت کاری جاده سلامتی ایران مال چه زمانی است و فعالیت جاده سلامت تا کی ادامه دارد. باید بگوییم شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید برای پیاده روی و دویدن به جاده سلامتی ایران مال بیایید. جاده تندرستی ایران مال از روز جمعه 23 اردیبهشت ماه 1401 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. جاده سلامتی در طول شبانه روز در اختیار ورزشکاران و ورزش دوستان قرار دارد. هوای تمیز منطقه 22، امکانات رفاهی و تفریحی و ایستگاه های خدمات پزشکی همه و همه در کنار هم شرایط ایده آلی را برای دویدن در جاده تندرستی ایران مال مهیا کرده است. اگر از سایر شهرهای ایران برای دیدن ایران مال می آیید، می توانید برای تهیه بلیط تهران به سامانه رزرواسیون آنلاین تریپ مراجعه کنید.

جاده تندرستی ایران مال

نمایی از جاده تندرستی ایران مال

جاده سلامت ایران مال؛ از بهترین مکان های تهران برای دویدن

جاده سلامتی ایران مال یکی از بهترین مکان ها برای دویدن در تهران است. کفپوش های استاندارد مسیر پیاده روی ایران مال به شما این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده در محیطی شیک و استاندارد به ورزش و پیاده روی بپردازید. در این مقاله جزئیات و امکانات جاده تندرستی ایران مال را با هم بررسی کردیم. اگر شما هم به دنبال مکان ایده آلی برای دویدن در تهران هستید، جاده سلامتی ایران مال را در نظر داشته باشید. اگر تجربه بازدید از ایران مال و دویدن در جاده تندرستی این مجتمع را دارید، در قسمت نظرات با ما و خوانندگان تریپ در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره جاده سلامتی ایران مال

جاده تندرستی ایران مال کجاست؟ 

جاده تندرستی در پشت بام مجتمع ایران مال واقع در شمال غربی تهران و در نزدیکی دریاچه ‌شهدای خلیج فارس در منطقه ‌۲۲ واقع شده است. 

هزینه جاده سلامتی ایران مال چقدر است؟

استفاده از جاده تندرستی ایران مال برای تمام شهروندان رایگان است و شما بدون پرداخت هزینه می توانید از امکانات ایران مال و جاده سلامتی آن استفاده کنید.

امکانات جاده تندرستی ایران مال چیست؟

فضای سبز روی بام، داشتن کف پوش های مدرن و استاندارد، ایستگاه های خدمات پزشکی، رستوران و کافه ، استخر و اسپا و... از امکانات نزدیک به جاده سلامتی ایران مال است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc