https://gateway.trip.ir/api/

سفر زمینی به کیش

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

سفر زمینی به کیش

کیش یک جزیره مرجانی شنی در خلیج فارس است که در 18 کیلومتری ساحل جنوبی سرزمین اصلی ایران قرار دارد. همچنین در مجاورت جزیره قشم قرار دارد. 
شایان ذکر است کیش و قشم در منطقه آزاد تجاری کشور قرار دارند، از این رو گردشگران خارجی می توانند از طریق سفر زمینی به کیش بدون اخذ ویزای ایران به این جزایر سفر کرده و تا 14 روز در این جزایر اقامت داشته باشند.

هزینه سفر به کیش با قطار

هزینه سفر به کیش با قطار

سفر زمینی به کیش با قطار

بهترین مسیر زمینی تهران به کیش سفر با قطار است، برای این منظور باید با قطار خود را به بندرعباس برسانید و سپس به بندرلنگه برویدو پس از آن می توانید با قایق از بندر به سمت جزیره کیش بروید.
بر این اساس می توانید از شهرهای متعدد ایران با قطار در کلاس های مختلف قطاراز کلاس استاندارد تا 5 ستاره به بندرعباس سفر کنید، قطار بندرعباس مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، یزد و ... را پوشش می دهد.
مدت زمان پرواز بین تهران مهرآباد  و جزیره کیش  حدود 1 ساعت و 44 دقیقه است و مسافتی در حدود 1050 کیلومتر را طی می کند. این شامل میانگین زمان توقف در حدود 2 دقیقه است. سریعترین پرواز معمولاً 1 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد. 

در جزیره کیش چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟

جزیره کیش یک مقصد عالی برای کسانی است که می خواهند از زمستان سرد فرار کنند تا به هاوایی ایران بروند. این جزیره مکانی عالی برای استراحت برای همه است. 

1 – سواحل شنی سفید 

کیش یک مقصد ساحلی آفتابی است، پس مطمئناً در سواحل شنی سفید و زیبای زیر درختان نخل و در حین تماشای خلیج فارس آبی باورنکردنی می توانید اوقات خوشی را داشته باشید. برای تهیه بلیط کیش لحظه آخری می توانید به سایت تریپ مراجعه کنید.

2 – ورزش های آبی 

برای اضافه کردن لذت بیشتر به تعطیلات خود، می توانید برخی از ورزش های آبی مانند غواصی، اسکی روی آب، جت اسکی را انجام دهید، تقریباً در هر ساحلی مراکز تفریحی آبی متعدد وجود دارد.

3- بازدید از اماکن تاریخی

کیش نیز مانند شهر باستانی هریه دارای مناظر تاریخی است که قدمت آنها به 800 سال می رسد، خرابه ها توده های ساروج و سنگ را نشان می دهند.

کشتی یونانی

کشتی یونانی

4 - از کشتی یونانی دیدن کنید

کشتی یونانی یک نقطه تاریخی مشهور در جزیره است،مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید محبوب ترین جاذبه گردشگری کیش، ساحل تاریخی کشتی یونانی است که صد سال است در ساحل آرام گرفته است. 

5 - از شهر زیرزمینی کاریز دیدن کنید

یکی دیگر از مناظر باستانی باورنکردنی شهر زیرزمینی کاریز است، این شهر زیرزمینی بیش از 2500 سال قدمت دارد و در حال حاضر در عمق 16 متری به یک شهر زیرزمینی تبدیل شده است. 

6 - پارک دلفین و تمساح

پارک دلفین یک پارک 170 هکتاری است که می‌ توانید نمایش ‌های دلفین فوق ‌العاده زیبا و در بالای آن نمایش‌ های شیرهای دریایی  را ببینید که بسیار محبوب هستند، باغ پرندگان نیز دارای انواع پرندگان از جمله طاووس های زیبا می باشد.
همچنین، پارک‌ های زیادی در کیش وجو دارد، پارک درخت سبز، باغ‌ وحش و مراکز خرید بسیاری وجود دارد که جدید ترین کالاهای برند را در اختیار گردشگران قرار می دهد، در یک نگاه، به نظر می رسد که کارهای زیادی برای انجام دادن در نقاط مختلف جزیره وجود دارد.

7- جشنواره های خرید جزیره کیش 

به طور کلی، کیش یک مقصد ایده آل برای بسیاری از خانواده ها است زیرا هر نوع تمایلی برای سرگرمی  دارد از استراحت در ساحل گرفته تا خرید در تمام طول روز و تفریح با ورزش های آبی را پوشش می دهد. 
تبدیل کیش به منطقه آزاد تجاری، علاوه بر اماکن تاریخی و مناظر طبیعی، ایده عاقلانه ای بود که جزیره کیش را به مقصدی عالی برای بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است. 

هزینه سفر به کیش با کشتی

هزینه سفر به کیش با کشتی

سفر زمینی به کیش از شیراز

جزیره کیش حدود 369 کیلومتر با شیراز فاصله دارد، بنابراین پرواز شیراز به کیش حدود 1 ساعت طول می کشد جزیره کیش یکی از مناطق آزاد ایران است. در نتیجه، برای سفر زمینی به کیش از شیراز نیازی به ویزا ندارید و می توانید تا 14 روز از تعطیلات خود لذت ببرید. یعنی به راحتی می توانید بدون نیاز به ویزای ایران به جزیره کیش سفر کنید. 

هزینه سفر به کیش در پاییز

با توجه به آب و هوای معتدل کیش، پاییز فصل خوبی برای سفر به این جزیره است، همچنین در اول پاییز می توانید در دریا شنا کنید. 
بنابراین می توانید پاییز را برای سفر کیش خود انتخاب کنید که علاوه بر داشتن هوای مطبوع، چندان شلوغ نیست و هزینه سفر به کیش در پاییز ارزانتر نیز هست، با این حال ممکن است در این فصل با باران های شدید و دریای طوفانی مواجه شوید.
بر همین اساس، اگر می خواهید در فصل پاییز از ورزش های آبی مانند شاتل، غواصی و قایق سواری لذت ببرید، حتماً در زمانی که دریا طوفانی نیست، از این جزیره دیدن کنید. برای اطمینان از این موضوع، قبل از سفر به کیش وضعیت آب و هوا را بررسی کنید.
کیش از اواخر بهار تا تابستان هوای نسبتاً گرم دارد، بسیاری از مسافرانی که به دریا و سواحل زیبای کیش علاقه دارند از اواخر پاییز تا اوایل بهار به این جزیره سفر می کنند زیرا در این دوره جزیره کیش دارای آب و هوای خنک و دوست داشتنی است.

درکجای جزیره کیش غذا بخوریم ؟

در سال های اخیر بازدید از رستوران ها و چشیدن غذاهای مختلف به یکی از جذاب ترین فعالیت های سفر تبدیل شده است. جالب است بدانید که این موضوع در ایران بسیار جدی گرفته شده است و می توانید رستوران های عالی و حتی بین المللی را در شهرکیش پیدا کنید. 
بر این اساس، انتخاب یک رستوران خوب در جزیره کیش که در هر گوشه آن رستوران وجود دارد، بسیار دشوار است. در زیر ما شما را چند رستوران در کیش آشنا می کنیم: 

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور رستورانی شیک و زیبا در جزیره کیش است که در دل کوه ساخته شده است، معماری این رستوران شامل تخته سنگ ها و آبشارهای بزرگ و نقش برجسته است که در کنار موسیقی زنده فضایی فوق العاده را ایجاد می کند. 
این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و غذاهای دریایی را ارائه می دهد، قابل ذکر است غذاهای فرانسوی که در رستوران کوه نور سرو می شود بسیار معروف است.

رستوران توتی فروتی

اگر می خواهید یک غذای خوشمزه را در کنار سواحل خلیج فارس تجربه کنید، رستوران توتی فروتی بهترین انتخاب برای شماست. این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد و یکی از رستوران های معروف جزیره کیش است. 
همچنین منوی رستوران شامل غذاهای ایرانی، بین المللی، دریایی و فست فود می باشد. علاوه بر این، می توانید در حین غذا خوردن روی پشت بام چوبی رستوران توتی فروتی دریا را تماشا کنید، در نهایت اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی های جذاب این رستوران است.

رستوران میرمهانا

یکی از رستوران های قدیمی و شناخته شده کیش رستوران میرمهنا است، این رستوران در محله میر مهنا قرار دارد و فضای بسیار بزرگ و مدرنی دارد. 
منوی رستوران متنوع است و شامل انواع غذاهای دریایی و کباب می شود که «قلیه ماهی» در این لیست بهترین است، همچنین اجرای موسیقی زنده از ویژگی های جذاب این رستوران است. علاوه بر این، رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل قرار دارد و تماشای دریا هنگام صرف غذا لذت بخش است.

هزینه سفر به کیش با تور

هزینه سفر به کیش با تور

سواحل کیش

گفته می‌شود که غواصی در سواحل جزیره کیش یکی از بهترین‌ها در جهان است، غواصی بینش دیدنی‌ تری از زندگی در زیر آب ارائه می ‌دهد. 
در ساحل کیش شما می توانید ازجت اسکی، قایقرانی، ماهیگیری، پاراسلینگ، پیاده روی در صخره ها، تماشای مرجان ها، قایق سواری و اسکی روی آب در هنگام بازدید از جزیره کیش لذت ببرید. انواع دیگر ورزش های آبی نیزدر این جزیره زیبا موجود است خط ساحلی کیش یکی از کم خطرترین سواحل جهان است، کیش دارای سواحل شنی سفید و زیبا برای پیاده روی آرامش بخش است.

هتل های کیش

این جزیره زیبا و دلربا یکی از آن مقاصد محبوبی است که حداقل یک بار در زندگی ارزش دیدن را دارد. مهم نیست چه زمانی از سال به این جزیره سفر کرده اید یا چند بار به آنجا سفر کرده اید. کیش جزیره ای پر از شگفتی است که با دیدنی های شگفت انگیزش شما را مجذوب خواهد کرد.
یکی از عوامل مهمی که باعث می شود سفر شما خاطره انگیزتر شود، هتل شما در کیش خواهد بود، پس باید در انتخاب آن با توجه به بودجه و سلیقه خود دقت کنید، هتل های کیش از هتل های ارزان تا هتل های 5 ستاره و لوکس بسیار متنوع هستند.
بهترین هتل های کیش عبارتند از:

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش که از طراحی منحصر به فردی بهره می برد در سال 1394 بر روی آب های خلیج فارس ساخته شده است، نمای هوایی هتل ترنج کیش در نگاه اول شما را به یاد هتل های مالدیو و هاوایی می اندازد.
اتاق های هتل روی آب در کنار هم یک نقش زیبا را تشکیل می دهند که بسیار چشم نواز است. البته برای کسانی که اقامت در ساحل را ترجیح می دهند، بخشی از هتل در ساحل نیز وجود دارد.

اتاق های روی آب همگی دارای پنجره های شیشه ای تا روی زمین هستند تا بتوانید زیبایی آب را از کف اتاق خود ببینید. نکته جالب در مورد این هتل سازگاری کامل آن با محیط زیست و نهایت تلاش برای آسیب نرساندن به محیط است.
این هتل لوکس پنج ستاره دارای 100 اتاق خواب است و با معماری خاص و امکانات به روز و چشم اندازهای دلنشین اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل داریوش کیش

بدون شک هتل داریوش کیش یکی از بهترین و معروف ترین هتل های کیش است، این هتل مجلل پنج ستاره با الهام از معماری تخت جمشید و ایران باستان دارای ۱۹۰ اتاق در سه طبقه می باشد که در سال ۱۳۸۲ افتتاح گردیده است.هتل داریوش کیش که به دلیل معماری خاص خود یکی از جاذبه های جزیره می باشد در شمال شرقی واقع شده است. 
از امکانات این هتل زیبا می توان به مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی، زمین های ورزشی، آمفی تئاتر و رستوران ها و کافی شاپ های مختلف اشاره کرد. اگر از دوستداران تاریخ غنی و باشکوه ایران هستید، از اقامت در هتل داریوش کیش نهایت لذت را خواهید برد.

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش یکی از جدید ترین هتل های جزیره می باشد که در سال 1398 به بهره برداری رسید این هتل نوساز دارای 267 اتاق در 15 طبقه می باشد که امکانات رفاهی مدرن را در اختیار مسافران قرار می دهد. 
هتل پانوراما کیش که در بلوار رودکی واقع شده است در مقایسه با مراکز خرید و دیدنی جزیره از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش هتلی لوکس و پنج ستاره است که در 8 طبقه با 178 اتاق در سال 1397 به بهره برداری رسید. این هتل خاص و نوساز دارای امکانات رفاهی بسیار مدرن و مجلل بوده و چشم اندازی بسیار زیبا به آب های نیلگون خلیج فارس دارد.
یکی از مزیت های هتل میراژ کیش نزدیک بودن به سواحل نیلگون خلیج فارس است که امکان دسترسی مسافران به تفریحات آبی متنوع از جمله غواصی، قایق سواری، جت اسکی و ... را برای مسافران فراهم کرده است. 
همچنین این هتل برای آن دسته از مسافرانی که هدفشان سفر به کیش برای خرید از بازارهای جزیره است بسیار مناسب است، این هتل به بازار مریم و ونوس بسیار نزدیک است.

سوغات کیش

سوغات کیش

سوغات کیش چیست؟

تقریباً همه شهرهای ایران سوغات خود را دارند، جزیره کیش به عنوان یک شهر توریستی، علاوه بر جاذبه های شگفت انگیز، سوغاتی های جالب و متنوعی نیز دارد.
علاوه بر ماهی جنوب و غذاهای دریایی، شکلات و قهوه از سوغاتی های محبوب کیش هستند که نسبت به سایر شهرهای ایران ارزان تر به فروش می رسند.
صنایع دستی کیش بسیار زیبا و منحصر به فرد است، مردم محلی از پولک، مرجان، صدف، گوش ماهی و بقایای آبزیان برای ساختن صنایع دستی مانند جعبه جواهرات، آویزها، زیور آلات، آینه ها و مجسمه ها استفاده می کنند. از این آثار هنری در کارگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی کیش دیدن خواهید کرد.
جزیره کیش دارای مراکز خرید زیادی است که اکثر آنها در نزدیکی یکدیگر قرار دارند که می توانید بدون اتلاف وقت از آنها دیدن کنید. 

مراکز خرید کیش

مراکز خرید پردیس 1 و پردیس 2، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید زیتون و مرکز خرید پانیذ بهترین مکان ها برای خرید در این جزیره هستند. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

- مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید در خیابان فردوسی واقع شده است شما می توانید نیازهای خود را از لباس گرفته تا تجهیزات کامپیوتری خریداری کنید. این مرکز خرید دارای کافی شاپ و رستوران گردان است.

- مراکز خرید پردیس 1 و 2

در میدان پردیس مراکز خریدی وجود دارد که می توانید از پوشاک، لوازم آرایش و کیف و کفش، آنچه را که می خواهید تهیه کنید. مرکز خرید پردیس دارای سه کافی شاپ، یک رستوران و یک چایخانه سنتی می باشد.

- مرکز خرید زیتون

این مرکز خرید در بلوار ساحل جنب هتل پرشین و نزدیک سوپرمارکت کیش واقع شده است. انواع پوشاک، کیف و کفش زنانه، مردانه، بچه گانه را با قیمت های مناسب پیدا کنید.

- مرکز خرید پانیذ 

بازار پانیذ یکی از ارزان ترین مراکز خرید کیش است که به ارزانی نسبت به بازارهای دیگر معروف است.

- مرکز خرید مریم

مرکز خرید مریم بازار آزاد است که می توانید انواع کیف و کفش، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی را با قیمت پایین خریداری کنید.

سوالات متداول در مورد سفر به کیش

چرا جزیره کیش معروف است؟
جزیره کیش که اغلب مروارید خلیج فارس نامیده می شود، 90 کیلومتر مربع مساحت دارد. این شهر به دلیل داشتن تفرجگاه های  زیبا در خاورمیانه و خلیج فارس  معروفاست. 

چگونه می توان به جزیره کیش رفت؟
به وسیله هواپیما فرودگاه بین المللی امام خمینی، با ماشین، اتوبوس های خصوصی وجود دارند که شما را از تهران و سایر شهرهای اصلی به جزیره کیش می برند، قایق هایی وجود دارند که شما را از شهرهای بندری بندرعباس، بوشهر و چاهبهار به کیش می برند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc