https://gateway.trip.ir/api/

بهترین رستورانهای تهران از لوکس تا گیاهی

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 راهنمای سفر

بهترین رستورانهای تهران از لوکس تا گیاهی

آیا دنبال لوکس ترین رستوران در تهران هستید؟ یا ترجیح می دهید بهترین رستورانهای گیاهی تهران را پیدا کنید؟ تهران شهر تنوع رستوران و کافه است. هیچ شهری در ایران قابل مقایسه با تعداد و تنوع رستورانها در تهران نیست. شما با هر ذائقه و سلیقه ای امکان ندارد در تهران فضای مورد علاقه خود را پیدا نکنید. سلیقه شما صرف یک وعده دلچسب در بهترین رستورانهای سنتی تهران باشد یا یک رستوران خارجی، به راحتی در دسترستان قرار دارد. اگر از شهرهای دیگر ایران بلیط هواپیما تهران دارید، پاییز و بهار بهترین فصل گردش در این شهر است. بلیط هواپیما نیز در این بازه زمانی قیمت مناسبتری دارد.

بهترین رستوران تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین رستورانهای تهران کدامند؟ اولین نکته در معرفی رستوران، روحیه و ذائقه شما در خوراک است. پس قبل از انتخاب رستوران، بدانید طرفدار کدام نوع غذاها هستید. نکته بعدی معماری و فضای رستوران است. بعضیها طرفدار رستوران سنتی هستند، بعضی هم باغ رستوران را ترجیح می دهند. نکته سوم قیمت و هزینه غذا در رستوران است. شما قصد دارید با قیمت مناسب و اقتصادی غذا میل کنید یا صرفا لوکس بودن برایتان مهم است. نکته آخر دسترسی به رستوران است. شما گاهی می خواهید دور از هیاهو شهر به رستوران یا کافه ای دنج بروید، بعضی وقتها زمان ندارید و می خواهید نزدیکنترین رستوران به محل کار یا زندگی خود را انتخاب کنید. با چنین تعریفی، بهتر می توانید سر وقت رستوران مورد علاقه خود بروید.

لوکس ترین رستورانهای تهران

اگر عاشق صرف غذا در محیطی بسیار شیک، کیفیت بالای مواد غذایی، سرو حرفه ای، دکوراسیون چشمگیر و منوی درجه یک و لذیذ هستید، بهتر است به رستوران های لوکس در تهران سری بزنید. قطعا قیمت منوی این نوع رستورانها فراتر از قیمت معمول است. با این حال تجربه ای از میل وعده ای بی نظیر خواهید داشت.

کاخ رستوران لیدوما

ویژگی رستوران لوکس لیدوما محیطی دلباز و معماری زیبا آن است. کافیست به روف گاردن لیدوما سری بزنید و وعده ای گوارا را با چشم انداز شهرک غرب میل کنید. دسترسی راحت این رستوران برای برگزاری مهمانی و جشن بی نظیر است. شما می توانید انواع غذای ایرانی و فرنگی را در لیدوما تجربه کنید. بر خلاف تصور قیمتها به نسبت موقعیت و کیفیت غذا، چندان گران نیست.

آدرس رستوران لیدوما: شهرک غرب - جنب میلاد نور- پاساژ لیدوما-طبقه هشتم

رستورانهای لوکس تهرانرستوران لیدوما از رستورانهای اوکس تهران

از دیگر رستورانهای لوکس تهران می توان به رستوران نارنجستان، رستوران شاندیز جردن، رستوران دیوان و رستوران لوشاتو اشاره کرد.

بهترین رستوران سنتی تهران

بدون شک یکی از تفریحات ما ایرانیها، صرف غذای سنتی است. شما معمولا زیباترین رستوران سنتی را انتخاب می کنید تا علاوه بر لذت بردن از وعده خود، از محیط و معماری ایرانی هم تجربه خوشایندی داشته باشید. سفره خانه های سنتی تهران از بهترین مکانها برای تجربه این حس همراه با خوراکهای اصیل کشورمان است.

رستوران عالی‌قاپو

رستوران سنتی در ایران هواخواهان زیادی دارد. رستوران عالی قاپو از بهترین رستورانهای اسم و رسمدار تهران است که از سال 58 تا امروز کیفیت خود را ثابت کرده است. ایجاد فضای ایرانی دلنشین و محیط آرامش بخش همراه با موسیقی زنده سنتی برای میهمانان جذابیت زیادی دارد. در منوی این ستوران انواع غذاهای ایرانی کبابی و خورشتی به روش سنتی سرو می شود.

آدرس رستوران عالی قاپو: خیابان گاندی جنوبی، بین کوچه های 23 و 25، پلاک 55

رستوران سنتی شبستان

از معروفترین رستورانهای سنتی مرکز تهران، رستوران شبستان است.این سفره خانه سنتی با اتمسفر ایرانی و استفاده از دکوراسیون گیرا، وعده ای گوارا را به شما نوید می دهد. تمام عذاهای محبوب ایرانی از چلوکباب تا دیزی سنگی و غذاهای دریایی در منوی شبستان پیدا می شود. همچنین دسر بستنی و فالوده بعد از میل کردن غذا، لذت بخش خواهد بود. این رستوران به واسطه کیفیت و اصالت غذایی محبوب تهرانیها است.

آدرس رستوران شبستان: خیابان ویلا ، پایینتر از چهار راه طالقانی، پلاک 90

از دیگر رستورانهای سنتی تهران می توان به رستوران درویش، رستوران باغ فردوس و رستوران شهربانو می توان نام برد.

بهترین رستوران های خارجی تهران

یکی از تجربیات لذت بخش برای طرفداراین پر و پاقرص رستوران گردی، صرف غذای در بهترین رستورانهای فرنگی تهران است. هیچ وقت میل کردن غذا در یک رستوران خارجی با پرسنل بومی آن کشور و مهارت در طبخ معروفترین غذاهای محلی شان را با نمونه های ایرانی مقایسه نکنید. ریزه کاری آشپزی  و استفاده از چاشنیها و ادویه های ویژه، این نوع رستورانها را جذابتر می کند.

رستوران ژاپنی کنزو

برای صرف غذای دریایی با کیفیت بین المللی رستوران ژاپنی کنزو را انتخاب اول قرار دهید. به ویژه اگر می خواهید یک وعده سوشی واقعی و اصیل میل کنید، کنزو بی نظیر است. برخی این رستوران را جزو اولین رستوران های شرق آسیا در تهران می دانند. رستوران کنزو به خاطر محبوبیت و رضایت مشتریان، دارای سه شعبه در تهران است. این شعبه ها در خیابان ونک، خیابان الهیه و خیابان فرشته قرار دارند.

آدرس رستوران کنزو: خیابان فرشته، خیابان شبدیز، نبش کوی امامی

بهترین رستوران خارجی تهرانرستوران کنزو از معروفترین رستورانهای خارجی تهران

رستوران تایلندی جاران

برای کسانی که ذائقه غذاهای تایلندی دارند و دنبال رستورانی با قیمت مناسب هستند، رستوران جاران بهترین گزینه است. در این رستوران کوچک با سرآشپزهای بومی، انواع غذای تایلندی از سوشی سیامی تا غذاهای گیاهی جنوبشرق آسیا را می توانید بچشید.

آدرس رستوران جاران: خیابان ستارخان، بازارچه سنتی ستارخان، فاز1، پلاک 124

رستوران فرانسوی لئون

اگر هوادار غذاهای فرانسوی و ایتالیایی هستید، رستوران لئون باید در اولین گزینه ها قرار گیرد. لئون در حال حاضر 5 شعبه در تهران دارد که نشان از معروفیت و کیفیت غذایی این رستوران است. شعب کافه لئون در خیابان پاسداران، کریمخان، شهرک غرب، فرشته و الهیه قرار دارد. شما در لئون می توانید بر ای صرف هر سه وعده غذایی مراجعه کنید. از تاسیس اولین شعبه لئون در کریمخان در دهه 60 تا امروز همیشه استانداردهای خود را افزایش داده است. فراموش نکنید استیکهای لئون طرفداران زیادی دارد.

آدرس رستوران لئون: خیابان ولیعصر، بالاتر از پل پارک وی، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر.

از دیگر رستورانهای فرنگی تهران می توان به رستوران هندی مهاراجه، رستوران کره ای بن سای و رستوران لبنانی فتوش می توان اشاره کرد.

بهترین کافه رستوران های تهران

کافه رستوران محلی مناسب برای کسانی ست که زمان فراغت همراه با دوستان و آشنایان را در محیطی ترکیبی دوست دارند. شما هم از محیط کافه ای لذت می برید و هم از منوی غذاهای رستورانی روز بهره مند می شوید. خیلیها کافه رستوران های روباز تهران را ترجیح می دهند تا در هوای آزاد غذای خود را میل کنند.

کافه رستوران شمرون بام لند

کافه رستوران شمرون  بام لند، یکی از جدیدترین تهران کافه های تهران است. فضای دلباز با چشم انداز عالی در هوای پاکیزه دریاچه چیتگر، اشتهای شما دوچندان می کند. منوی این کافه رستوران با انواع ساندویچها، فست فودها و پیتزاها برای هر نوع سلیقه ای مناسب است. محلی که برای جمع شدن با دوستان یا برگزاری جشن تولد در تراس خوش منظر کافه بی نظیر است.

آدرس کافه رستوران شمرون بام لند: اول اتوبان خرازی، خروجى درياچه چیتگر، خيابان موج، بلوار صدف

کافه رستوران نادری

قدیمیترین کافه تهران که چندین نسل از آن خاطره دارند، کافه نادری است. این کافه رستوران هنوز با خفظ محیط و مبلمان قدیمی خود و با پرسنل جا افتاده، برای خیلی از کافه گردها، مکانی دوست داشتنی است. در منوی این کافه انواع نوشیدنی ایرانی و فرنگی، غذاهای روز و سالاد سرو می شود. بسایری از طرفداران کافه نادری برای میل کردن قهوه یا شاتوبریان به این محل سر می زنند.

آدرس کافه نادری: خیابان جمهوری، نزدیک خیابان سی تیر.

از دیگر کفاه رستورانهای معروف تهران می توان به کافه تروان، کافه دیاموند و کافه ویونا اشاره کرد.

بهترین رستوران های گیاهی تهران

امروزه تعداد علاقه مندان غذاهای گیاهی و سالم رو به افزایش است. اطمینان از سلامت غذا و سازگاری آن با انواع رژیم غذایی، باعث جذب بیشتر رستورانگردها می شود. با وجود اینکه هنوز تعداد این رستورانها به نسبت کم است اما شما به راحتی می توانید نزدیکترین رستوران غذای گیاهی تهران را پیدا کنید.

رستوران گیاهی درخت بانیان

اگر اهل خوراکی ها و نوشیدنی های طبیعی و سالم هستید، یکی از بهترین رستورانهای گیاهی تهران، رستوران گیاهی بانیان است. این رستوران روزانه از مواد غذایی تازه و ارگانیک، وعده های خود را آماده می کند. برای افرادی که تحت رژیم های خاص هستند و یا برای سلامت خود بایستی غذای سالم میل کنند، درخت بانیان انواع سالادها، پیتزاها و غذاهای ترکیبی کاملا گیاهی سرو می کند.

آدرس رستوران گیاهی درخت بانیان: شریعتی، پائین تر از دولت، نبش کوچه امان پور، پلاک 3

رستوران گیاهی خانه هنرمندان

یکی از معروفترین رستورنهای گیاهی تهران در خانه هنرمندان قرار دارد. موقعیت خوب رستوران و فضای دلنشین آن، یک وعده غذایی دلچسب را وعده می دهد. این رستوران که سالهاست با منوی پر و پیمان پذیرای مهمانان و گردشگران است، سالمترین غذاها و نوشیدنی های ایرانی را سرو می کند. غذاهایی که بدون گوشت اما با طعم لذیذ آن همچون خورشت قرمه سبزی میل خواهید کرد.

آدرس رستوران گیاهی خانه هنرمندان: خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، خانه هنرمندان

رستوران گیاهی در تهرانرستوران گیاهی خانه هنرمندان پاتوق گیاهخواران و وگانها

از دیگر رستورانهای گیاهی در تهران می توان به رستوران آناندا، رستوران زمین و رستوران کینوا اشاره کرد.

رستوران های باغ کتاب تهران

اگر می خواهید یک روز دلپذیر را در باغ کتاب تهران بگذرانید، نباید نگران وعده غذایی خود باشید. چون در این محیط زیبا و فرهنگی، انواع کافه و رستوران در دسترس شماست. فودکورت باغ کتاب و رستوران بامی نو آماده پذیرایی از شماست. همچنین کافه های باغ کتاب تهران شامل کافه کلانا و کافه کودک روز شما را خواهد ساخت.

سوالات متداول:

بهترین رستوران دنج تهران کدام است؟

روکافه و رستوران پارلا

بهترین باغ رستورانهای تهران کدامند؟

رستوران بهشت دربند، رستوران باغ آبی

کدام رستوران تهران گردان است؟

تنها رستوران گردان ایران، رستوران برج میلاد است.

گرانترین رستوران تهران کجاست؟

رستوران شاندیز جردن، رستوران تاج محل

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc