https://gateway.trip.ir/api/

بلیط ارزان هواپیما بسته شد

به روز رسانی: 02 تیر ، 1401 اخبار گردشگری

بلیط ارزان هواپیما بسته شد

99/7/30.شرکت‌های هواپیمایی چندی پیش با انتشار نرخ‌نامه جدید پروازهای داخلی از افزایش قیمت‌ها از ماه آبان خبر دادند که پس از واکنش‌های مردم، برخی نمایندگان مجلس، وزیر راه، رییس سازمان هواپیمایی و حتی آژانس‌های گردشگری، از اصلاح نرخ‌نامه جدید و توقف افزایش قیمت خبر داده شد. تا این‌که روز گذشته (۲۸ مهرماه) با انتشار جدول قیمتی از برخی مسیرهای هوایی، مشخص شد که افزایش نرخ، بی‌سر و صدا اعمال شده است.

بلیط ارزان هواپیما بسته شد

امیرپویان رفیعی شاد، رییس هیأت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر استان تهران نیز به ایسنا گفت: پروازها کلاس‌های قیمتی متفاوتی با نرخ‌های مختلف دارند، درحال حاضر کلاس‌های قیمتی گران برای فروش باز شده و کلاس‌های قیمتی ارزان را بسته‌اند و مردم مجبورند صندلی گران را بخرند. این کار را معمولا در فصل شلوغی سفر و تقاضای زیاد انجام می‌دهند، نه حالا که تقاضا برای سفر کم است و فصل سفر نیست.

قیمت جدید بلیط هواپیما اعلام شد

اعلام نرخهای جدید بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی در ایران، که پس از افزایش قیمتها در ماههای اخیر اتفاق افتاده به یکی از مباحث مهم این روزها تبدیل شده است. یک سوی این ماجرا شرکتهای هواپیمایی هستند که با توجه به افزایش قیمت ارز و الزام برای خالی گذاشتن صندلیها برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا با توجه به آمار بالای این بیماری در ایران، خواهان افزایش قیمت هستند.

بلیط هواپیما گران می شود؟

از سوی دیگر هم دولت است که مخالفت خود را با افزایش قیمتها اعلام کرده و در نهایت مسافران که در ماههای گذشته شاهد افزایش نجومی قیمتها بوده اند و به تعدیل قیمتها دل بسته اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که از فردا اول آبان‌ماه شرکت‌های هواپیمایی ملزم به اجرای این مصوبه ستاد ملی کرونا هستند، افزود: قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییر نمی‌کند و بنابر دستور وزیر راه و شهرسازی بررسی این موضوع به بعد از ارائه صورت‌های مالی شرکت‌های هواپیمایی در سال‌های 97، 98 و نیمه نخست امسال موکول شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از شرکت‌های هواپیمایی داخلی، گفت: قیمت بلیت هواپیما فعلاً افزایش نمی‌یاید.

اخبار مرتبط:

شرایط تایید آزمایش کرونا برای پروازهای خارجی چیست؟

عوارض خروج از کشور

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc