https://gateway.trip.ir/api/

آنتالیا به وقت مدیترانه

به روز رسانی: 13 تیر ، 1400 بوم گردی

آنتالیا به وقت مدیترانه

آنتالیا، بندر محبوب گردشگران ایرانی است. اگر چندین بار با تورآنتالیا سفر کرده‌اید، مدیترانه باز هم جاهای دیدنی زیادی دارد که تجربه کنید. پیشنهاد ما سفری در کرانه مدیترانه از بندر کاش تا آنتالیا با اقامت در سواحل شگفت انگیز است.

1.ساحل اینجه‌بوگاز، آبهای گرم

اگر ساحلی با آب‌های گرم دوست دارید، به اینجه‌بوگاز سر بزنید. این ساحل در خلیج چوکورباغ قرار دارد. یک طرف آن مشرف به دریای آزاد و سمت دیگر خلیج بوکک است. بهترین ساحل برای شنا و لذت بردن از مدیترانه در کنار گشت و گذار در بندر منحصربفرد کاش است.

2.ساحل المپوس، سفر بوهمی

یکی از زیباترین سواحل مدیترانه، ساحل المپوس است. اینجا محل مورد علاقه بوهمین‌ها است که از کشورهای مختلف دنیا به این ساحل سفر می‌کنند. نگران اقامتگاه نباشید چرا که می‌توانید در اتمسفر خاص المپوس ویلا اجاره کنید.

3. ساحل تیکروا، ساحل خانوادگی

ساحل تیکروا با امکانات کامل اقامت، پذیرایی و شنا، در فاصله 20 دقیقه از شهر کِمِر قرار دارد. آب‌های کم عمق ساحلی برای شنای کودکان و خانواده مناسب است. شما می‌توانید به راحتی پیش از ورود به منطقه، رزرو هتل خود را انجام دهید و در مجاور ساحل اقامت کنید. همچنین غواصی برای تمام سطح‌های مبتدی تا حرفه‌ای به سفر شما لذت متفاوتی خواهد بخشید.

4. ساحل گوینوک، تجربه هیجان

گوینوک یک ساحل عمومی رایگان است که شما فقط بابت سایه‌بان و تخت، پول می‌پردازید. نزدیک ساحل، هتل گوینوک قرار دارد و می‌توانید شبی رویایی را سپری کنید. ورزش‌های آبی گوینوک مانند جت‌اسکی، اسکوبا و پاراسیلینگ هیجان سفر را بیشتر خواهد کرد.

5. ساحل مرمرلی، دنج و پنهان

این ساحل کوچک در مرکز تاریخی شهر آنتالیا و نزدیک بندر کالیچی قرار دارد. ساحل زیبای مرمرلی به خاطر کیفیت و استاندارد بالای محیطی و گردشگری ساحلی در لیست Blue Flag Beach سال 2017 جای گرفت.  شما به راحتی به بازار و مراکز تاریخی دسترسی دارید.

گشایش مرزهای ایران و ترکیه در تابستان، تقاضای خرید بلیط هواپیما را بالا خواهد برد. بهتر است قبل از اوج گرفتن شمار مسافران به فکر بلیط هواپیما باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc