https://gateway.trip.ir/api/

سفر به دانمارک: نادیدنی‌های باشکوه

به روز رسانی: 11 تیر ، 1399 جاذبه های گردشگری

سفر به دانمارک: نادیدنی‌های باشکوه

در هر گوشه اروپا، جاذبه‌ای خاص نهفته است که شما را به یک سفر متفاوت دعوت می‌کند. با نزدیک شدن به فصل تابستان و ازسرگیری سفر با محدودیت دوران کرونا، می‌توانید سفر به دانمارک را در برنامه خود قرار دهید. ما به شما چند نقطه باشکوه از این کشور اسکاندیناوی را معرفی می‌کنیم. 

رنگین کمان 360 درجه
یکی از دیدنی‌های کم نظیر دانمارک، در شهر آرهوس قرار دارد. یک رینگ دایره‌ای شیشه‌ای که بالای ساختمان موزه هنر آرهوس، بین زمین و آسمان معلق است. شما با ورود به این فضای رنگین و شفاف، می‌توانید در آن قدم بزنید و نمایی پانورامایی و 360 درجه از شهر ببینید. این اثر هنری که توسط اولاف الیاسون طراحی شده به نام «پانورامای رنگین کمانی شما» شهرت یافته است. شما از هر طرف با رنگها و تصاویر شهر آرهوس احاطه می‌شوید.

خانه‌ای به ابعاد لگو
فضایی که اولین بار در 1968 برای توسعه کارخانه لگو در شهر بیللوند ساخته شد، پس از سالها با طراحی نوآورانه در سال 2017 به عناون خانه لگو افتتاح شد. مکانی که لگو، بازی محبوب همه دوران‌ها به دنیا آمد، خانه‌ای که هنوز برای کودکان و بزرگسالان دوست داشتنی است. این سازه معماری از 21 مکعب بزرگ و 25 میلیون لگو ساخته شده است. در این محوطه، 9 زمین بازی با موضوع ویژه مانند زمین دزدان دریایی و زمین ماجراجویی و... وجود دارد. 
خانه لگو، فضای داخلی و طراحی بیرونی جذابی دارد. اگر از  نمای بالا، خانه لگو را ببینید، قطعات مستطیل شکلی خواهید دید که مانند بازی لگو بر روی همدیگر چفت شده‌اند. هر قطعه دارای یک تراس بزرگ رنگی است؛ پالتی از رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و زرد که به عنوان نمادی از رنگ‌های معروف لگو شناخته می‌شود. 

مجسمه های ساحل نشین
در سواحل جنوب‌غربی دانمارک نزدیک به ساحل اسبیرگ، شما یادمان بزرگی خواهید دید شامل 4 مجسمه مرد سفید رنگ که روی یک نیمکت نشسته‌اند. این مجسمه های 9 متری  از سال 1995 که نصب شده است  به مسافران تازه وارد خوشامد می‌گوید. اثری هنری که خود به یکی از جاذبه‌های دیدنی دانمارک تبدیل شده است. 

برج جنگل
زلاند جزیره‌ی بزرگی است که کپنهاگ پایتخت دانمارک در آن قرار گرفته است. برج جنگل، سازه‌ای بلند و تماشایی است که یک تجربه جذاب در زلاند برای شما خواهد ساخت. این برج 45 متری به همراه پلتفرم آن 135 متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است. اینجا بلندترین نقطه در جزیره زلاند است، جایی که می‌توانید 25 کیلومتر چشم‌انداز پیرامون خود را ببیند.
اگر تا بحال به دانمارک سفر نکرده‌اید، بهتر است به سایت تریپ مراجعه کنید و از آخرین اطلاعات پرواز دنیا، قیمت بلیط هواپیما و شرایط جدید سفر به اروپا  باخبر شوید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc