https://gateway.trip.ir/api/

بهترین شهر دنیا برای پیدا کردن عشق کدام است؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

بهترین شهر دنیا برای پیدا کردن عشق کدام است؟

اگر به فکر ازدواج کردن در یک کشور دیگر برای اقامت گرفتن از آن کشور هستید، در پایان این مطلب از وبلاگ متوجه خواهید شد که در خصوص کانادا و شهر معروف آن یعنی ونکوور باید کاملاً این موضوع را فراموش کنید. البته راه حل جایگزین نیز به شما معرفی خواهیم کرد. سفر به کانادا و اقامت داشتن در شهرهای زیبای آن آرزوی بسیاری از افراد است چون فرهنگ شهر نشینی در این شهرها در رتبه بسیار بالایی قرار دارد و همچنین اعتبار پاسپورت و سفر به کشورهای مختلف بدون ویزا را نمی توان نادیده گرفت.

بهترین شهرها برای پیدا کردن عشق

بسیاری از مردم همه ساله به دلایل مختلف از جمله تحصیل و یا شغل مهاجرت می کنند، اما تصور شما از این که در یکی از این شهرها عشق خود را پیدا کنید چیست؟ درست است که در هر لحظه و در هر نقطه از این جهان می توانید عاشق شوید ولی آمارها نشان از بیشتر بودن این مورد در برخی از کشورها دارد. در رتبه اول از این لیست شهر سان فرانسیسکو قرار دارد. این رتبه نتیجه بررسی نتایج که از 6000 نفر نظرسنجی انجام شده بود  و از آنها پرسیده شده بود که چگونه عشق خود را به راحتی پیدا کرند به دست آمده است. ونکوور کانادا نه تنها در 10 رتبه اول قرار ندارد بلکه در رتبه 29 قرار دارد.

ونکوور کانادا

ویزای 5 ساله کانادا

در شرایطی که دوست دارید به مدت طولانی در یک کشور اقامت داشته باشید بهترین گزینه موجود برای ایرانیان، ویزای 5 ساله کانادا می باشد که می توانید از اقامت چند ساله در این کشور لذت ببرید. این نوع ویزا که به مدت اعتبار پاسپورت شما داده می شود دارای شرایط تضمینی و عادی است و به این موضوع بستگی دارد که شما خودتان دعوت نامه ارائه کنید و یا از دعوتنامه شرکت تریپ استفاده نمایید.

پرواز رفت و برگشت کانادا

ونکوور نسبت به سایر شهرهای کانادا از جذابیت بیشتری برخوردار است. سعی کنید با عشق به این شهر سفر کنید و فکر عاشق شدن در این شهر را از سر خود بیرون کنید. البته نکته ای که باید در هنگام اقدام برای ویزا کانادا مد نظر داشته باشید این است که همیشه یک نسبت خانوادگی نزدیک در ایران داشته باشید و همه با هم اقدام به دریسافت ویزا نکنید که در بیشتر مواقع موجب ریجکتی خواهد شد، پس هیچ وقت پدر و مادر نباید همراه فرزند درخواست ویزا داشته باشند.برای دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ویزا نقطه پرواز تماس بگیرید و بلیط رفت و برگشت ونکوور را می توانید از سایت تریپ رزرو نمائید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc