https://gateway.trip.ir/api/

هتل آتلانتیس دبی؛ معرفی لوکس ترین هتل جمیرا دبی + تصاویر و امکانات

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل آتلانتیس دبی | هتل مجلل 5 ستاره دبی

هتل 5 ستاره لوکس آتلانتیس در جزیره پالم جمیرا دبی واقع شده است و دارای سواحل شنی اختصاصی است و نمای بی نظیری از خلیج فارس دارد. این هتل یک آکواریوم زیر آب نیز هست که امکانات دیدن دلفین ها و دسترسی آزاد به پارک آکواریوم را در بعضی اتاق ها فراهم می کند. اگر بخواهیم بهترین هتل های دبی از لوکس تا اقتصادی را فهرست کنیم، هتل آتلانتیس در صدر این لیست جای می گیرد.

رزرو بلیط هواپیما به مقصد دبی و اقامت در این هتل مجلل را از دست ندهید. 

اتاق ها دارای بالکن با منظره ای جذاب، دارای یک تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، و چای ساز و قهوه ساز و مینی بار هستند. همچنین بعضی از اتاق ها دارای تراس بزرگ و تماشایی هستند. وای فای رایگان در سراسر هتل نیز در دسترس شما است.

رستوران Nobu برنده جایزه غذاهای معروف ژاپنی با تأثیرات عربی، غذاهای فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. مهمانان می توانند از منظره خیره کننده ای از خط افق پالم جمیرا و دبی لذت ببرند و به سلیقه خود از غذاهای بین المللی لذت ببرند.

مهمانان از دسترسی مجانی به Aquaventure که بزرگترین پارک آبی در خاورمیانه می باشد و همچنین از برج نپتون و برج Poseidon با اسلاید آب های هیجان انگیز لذت می برند. زمین بازی برای مهمانان جوان در دسترس است. باشگاه کودکان و نوجوانان بهترین سرگرمی های نظارت کامل برای فرزندان شما و برنامه های روزانه را فراهم می کند. مهمانان می توانند از ShuiQi Spa لذت ببرند. در باشگاه نیز مربیان تناسب اندام اختصاصی برای مهمانان فراهم است.

 مهمانان این فرصت را دارند که یک سفر 15 دقیقه ای با هلی کوپتر و گشت زنی در اطراف دبی را تجربه کنند. از این هتل تا برج خلیفه و فروشگاه امارات 20 دقیقه با ماشین راه است. باشگاه گلف امارات در فاصله 3،9 کیلومتری این هتل قرار دارد.

هتل آتلانتیس دبی

منبع: booking

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc