https://gateway.trip.ir/api/

هتل جمیرا بیچ | هتل 5 ستاره دبی

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل جمیرا بیچ | هتل 5 ستاره دبی

هتل Jumeirah Beach یکی از زیباترین و درخشان ترین سازه های دبی است. در این هتل شاهد ساختار معماری جالبی هستیم، همچنین امکانات تفریحی از جمله دسترسی مستقیم و نامحدود به پارک آبی و استخر داخلی و بیرونی و باشگاه لذت اقامت در این هتل را بیشتر می کند. در این هتل رستوران هایی وجود دارند که همه منتخب و برگزیده هستند. اگر بخواهیم بهترین هتل های دبی از لوکس تا اقتصادی را فهرست کنیم، هتل جمیرا بیچ در میان برترین هتل های 5 ستاره جای می گیرد.

اگر بلیط هواپیما به مقصد دبی رزرو کرده اید و قصد سفر به دبی را دارید یکی از بهترین انتخاب های موجود برای اقامت در دبی هتل جمیرا بیچ می باشد.

هتل جمیرا بیچ تا ساحل 2 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل 5 ستاره لوکس دبی دارای سواحل خصوصی است و دارای بیش از 21 سالن ناهار خوری و 6 استخر است.

اتاق های هتل Jumeirah Beach بزرگ و دارای پنجره های کف تا سقف هستند که منظره خلیج فارس را به شما نمایش می دهد. از دیگر ویژگی اتا ها می توان به تلویزیون ال سی دی، سرویس شبانه روزی و دسترسی رایگان WiFi اشاره کرد.

ساحل جمیرا انواع مختلفی از غذاهای بین المللی از جمله هند، آرژانتین و ایتالیا برای شما سرو می کند. بسکتبال در ساحل نیز لذت خاصی دارد.

این هتل با ارائه سرویس شاتل رایگان به مرکز امارات  برای شما راحتی را به ارمغان می اورد. Souk Madinat Jumeirah در فاصله 10 دقیقه با هتل فاصله دارد.

این هتل انتخاب خوبی برای مسافران است که عاشق ساحل، آرامش و غذا هستند.

تحویل اتاق ساعت 15 و تخلیه اتاق ساعت 12 ظهر می باشد.

هتل جمیرا بیچ

منبع: booking

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc