https://gateway.trip.ir/api/

هتل الیت ورد استانبول؛ هتلی 5 ستاره نزدیک میدان تکسیم

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل الیت ورد استانبول

اگر قصد سفر به استانبول و رزرو هتل در این شهر زیبا را دارید، با اقامت در اتاق های لوکس هتل الیت ورد تجربه ای راحت از اقامت در انتظار شماست. در حالی که شما از اقامت خود در منطقه تکسیم که میزبان فرهنگ، هنر، سرگرمی و مراکز خرید استانبول است لذت می برید، با استراحت در اتاق های لوکس هتل الیت ورد، که در آن همه امکانات برای شما در نظر گرفته شده خستگی شما به در خواهد شد. خدمات زیادی مثل ، جکوزی، سشوار، مینی بار با شارژ، صندوق قفل دیجیتال، تلفن، وای فای رایگان، حوله، دمپایی و ست آماده سازی چای و قهوه رایگان وجود دارد که لحظات شما را آسان تر و لذت بخش تر می کند.

هتل الیت ورد؛ شیک ترین هتل میدان تکسیم استانبول

این هتل 5 ستاره در نزدیکی میدان Taksim دارای سالن غذاخوری بزرگی است که شامل 2 رستوران و کافی شاپ است.

اتاقهای هتل Elite World Istanbul دارای حمام های لوکس، سنگ مرمر، موکت های ظریف و تلویزیون صفحه تخت هستند.از امکانات دیگر هتل، استخر سرپوشیده، استخر کودکان و مرکز تناسب اندام است.

هتل Elite World استانبول در فاصله کوتاهی از خیابان استقلال قرار گرفته است. ایستگاه مترو نیز نزدیک این هتل می باشد. با توجه به اینکه در سایر مناطق استانبول تمام مراکز و کافه ها ساعت 10 شب تعطیل می شوند و فقط خیابان استقلال است که کافه ها تا دیر وقت باز هستند، اکثر مسافران این منطقه را برای اقامت انتخاب می کنند.

ساعت check-in ساعت 14 و check-out ساعت 12 ظهر می باشد.

اگر می‌خواهید با دیگر هتل های میدان تکسیم استانبول آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای با همین موضوع را در سایت ما بخوانید.

هتل الیت ورد استانبول

منبع: eliteworldhotels

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc