https://gateway.trip.ir/api/

فرست کلاس و بیزینس کلاس | 9 کار عجیب که می توانید انجام دهید

به روز رسانی: 05 دی ، 1402 دانستنی های سفر

فرست کلاس و بیزینس کلاس | 9 کار عجیب که می توانید انجام دهید

9 کار جالب و البته عجیب که شما می توانید در کلاس فرست یا بیزینس یک هواپیما انجام دهید! پس اگر بلیط هواپیما رزرو و از این نوع کلاس پروازی استفاده می کنید توجه شما را به خواندن این مطلب جلب می کنیم.

1- پرواز در سوئیت - هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی اتحاد که فرودگاه بین المللی ابوظبی قطب اصلی پرواز آن می باشد به شما اجازه اقامت در سوئیتی از پرواز را می دهد که ممکن است بزرگتر از اتاق هتل شما باشد! اما تقریبا 30،000 دلار برای بلیط یک طرفه باید پرداخت کنید. شما می توانید از یک اتاق نشیمن شخصی و اتاق دارای تخت خواب و دوش حمام لذت ببرید. اتاق نشیمن دارای مبل های چرمی و دو میز ناهار خوری برای تفریح و غذا خوردن در مقابل تلویزیون 32 اینچ می باشد و در اتاقِ خواب، یک تخت دو نفره وجود دارد که از پارچه های ایتالیایی برای طراحی آن استفاده شده است. اتاق خواب نیز دارای صفحه نمایش 27 اینچی است که شما می توانید یک فیلم خوب هنگام خواب ببینید.

2- راننده شخصی رایگان برای ترانسفر فرودگاه - ترکیش ایرلاین

راننده شخصی

سفر به شهرهای کشور ترکیه از جمله استانبول و آنکارا و رزرو هتل در این شهرها ممکن است برای افراد مهمی صورت گیرد.اگر در بیزینس کلاسِ هواپیمایی ترکیش پرواز کنید، این ایرلاین در اختیار شما یک ماشین لوکس و راننده قرار می دهد تا رفت و برگشت شما را به فرودگاه انجام دهد. فقط جزئیات پرواز خود را به آنها بگویید و آنها به موقع برای شما انجام می دهند.

راهنمای سفر به استانبول

3- یک جلسه کاری داشته باشید - قطر ایرویز

جلسه کاری

در صورت هزینه چند هزار دلاری برای هر صندلی، اگر شرکتِ شما هزینه بلیط تجارت خود را در Qatar Airways تأمین مالی کند، این فرصت عالی برای شما خواهد بود. کلاس کسب و کار شرکت هواپیمایی Q-Suites ، به شما گروهی از چهار صندلی در یک اتاق کنفرانس پروازی با پنل های رسانه ای ارائه می دهد که می توانید در میان ابرها به نمایش پاور پوینت خود بپردازید.

اطلاعات لازم برای چک-این آنلاین

4- حمام کنید - ایرلاین های اتحاد و امارات

حمام

هواپیمایی امارات که به دبی و شبکه پروازی آن پرواز می کند به همراه ایرلاین اتحاد، اگر در فرست کلاس آنها بلیط رزرو کنید به شما امکان حمام کردن در میان ابرها را می دهند که حسی بسیار عجیب و فوق العاده است البته هر دو شرکت هواپیمایی، تنها حدود پنج دقیقه آب گرم را به ازای هر نفر اختصاص میدهند.

5- کنترل دما - هواپیمایی امارات

کنترل دما

اگر رزرو بلیط هواپیما برای فرست کلاس امارات انجام داشته باشید، می توانید دما را دقیقا به دلخواه خود تنظیم کنید. هر سوئیت به طور کامل از پایین درها تا سقف محصور شده و دارای قابلیت کنترل آب و هوا است.

6- ماساژ دریافت کنید - ترکیش ایرلاین

ماساژ

صندلی های کاملا مسطح در کلاس بیزینس هواپیمایی ترکیش دارای ویژگی ماساژ هستند، بنابراین شما می توانید در ارتفاع 35000 پا از سطح زمین بر روی صندلی ماساژ داده شوید واگر می خواهید پشت خودتان کاملا ماساژ داده شود صندلی شما به شکل تخت می شود.

7- نهار بر روی ظروف برند مشهور چینی - سنگاپور ایرلاین

نهار بر روی ظروف برند مشهور چینی

در حالت عادی هیچ ظرف خاصی در پرواز مشاهده نخواهید کرد، اما در کلاس های بالای ایرلاین سنگاپور، غذاهای لذیذ بر روی چینی Wedgwood ( برند شرکت چینی مشهور ) سرو می شوند.

بهترین ایرلاین های 2018  | سنگاپور ایرلاین در رتبه اول
 

8- خدمه پرواز آموزش دیده هتلداری - هواپیمایی اتحاد

خدمه پرواز

خدمه پرواز با یک دوره آموزشی طولانی مدت با هتل معروف Savoy در معرض دید شما قرار دارند. خطوط هواپیمایی اتحاد خدمه  فرست کلاس خود را آموزش داده اند تا هر چیزی که مهمانان می خواهند، در حالی که در هواپیما هستند خواسته آنها انجام داده شود.

9 چیز منحصر به فرد در سفر به دبی

9- رانندگی با پورشه در خیابان - لوفتهانزا

رانندگی با پورشه در خیابان

ایرلاین لوفتهانزا که قطب پرواز آن فرانکفورت و مونیخ می باشد، به جای صرف زمان زیاد در سالن فرودگاه، مهمانان فرست کلاس  پرواز لوفتهانزا، می توانند تجربه هیجان انگیز پورشه را رزرو کنند. با پرداخت تنها 99 یورو می توانید پورشه 911 را به مدت 3 ساعت رزرو کنید و شهر را با سرعت بالا کاوش کنید.

منبع: smartertravel

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc