https://gateway.trip.ir/api/

دریاچه Tanie | جاذبه بسیار زیبا و خاص گرجستان

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

دریاچه Tanie | جاذبه بسیار زیبا و خاص گرجستان

دریاچه Tanie

دریاچه Tanie واقع درمنطقه خِوسورِتی گرجستان می باشد.این منطقه در شمال شرقی گرجستان واقع شده است. شما برای رفتن به این منطقه می توانید از ماشین های ون تفلیس-شاتیلی استفاده و پس از پیمودن حدود 5 ساعت از تفلیس به این منطقه فوق العاده زیبا برسید. Tanie یک لغت لهستانی به معنای "ارزان" می باشد. دریاچه ارزان بین دو کوه بزرگ قرار دارد و به شکل یک قلب است و به همین دلیل، بیشتر توجه بزرگسالان را به خود جلب می کند. آب، نه به این دریاچه وارد و نه از آن خارج می شود، دلیل این موضوع، پدیده ای بسیار عجیب و غریب است که از دل طبیعت به وجود می آید؛ رودخانه Tanie Water نه تنها منبع آب این دریاچه بلکه پایان این دریاچه نیز می باشد. به طور خلاصه، رودخانه Tanie Water در چند کیلومتری پس از "تولد" ناپدید می شود و از زیرِ زمین به راه خود ادامه می دهد. شما نمیتوانید این رود را در چند کیلومتری ببینید، دریاچه Tanie توسط این رود ایجاد شده است، اما نه از سطح زمین، بلکه از زیرِ زمین دره. دریاچه Tanie به آب کریستالی شفاف مشهور است.

دریاچه Tanie

در تابستان، آب در دریاچه ارزان، نسبت به سایر دریاچه های کوهستانی، به اندازه کافی برای شنا کردن گرم هست بنابراین لباس شنای خود را به همراه داشته باشید. شنا کردن در این دریاچه بسیار لذت بخش است. همچنین، یک سنگ بزرگ وجود دارد که شما می توانید برای پرش و شیرجه زدن از آن استفاده کنید.

متاسفانه، یا خوشبختانه، رسیدن به این دریاچه آسان نیست. متاسفانه به این دلیل که شاید ناراحت یا نا امید شوید، زمانی که متوجه شوید برای دیدن این زیبایی منحصر به فرد، باید از حوزه اصلی قفقاز و از کوه های بزرگ عبور کنید.

و "خوشبختانه" به این دلیل که همانطور که رسیدن به این دریاچه بسیار دشوار است، تعداد بسیار کمی بازدید کننده وجود دارد و بسیار تمیز و مناسب عکاسی است. به این عکس ها نگاه کنید و اگر دوست دارید به این دریاچه بروید نگران نباشید، فقط شروع به تمرین کنید،از روزی دو بار در هفته کوهنوردی و پیاده روی، سپس سرعت و زمان خود را افزایش دهید. و سر انجام در چند ماه شما قادر خواهید بود به این مکان با شکوه در جهان و شاهکار طبیعت که سرزمین بز و عقاب وحشی نیز هست قدم بگذارید. برای رسیدن به این منطقه از فرد ماهر که قله های زیادی را فتح کرده کمک بگیرید تا بهترین مسیر عبور را به شما پیشنهاد دهد.برای این مکان حداقل دو روز زمان نیاز دارید.

در تمامی طول سال بلیط چارتر تفلیس از ایران با ایرلاین های مختلف انجام می شود،که پس از مشاهده جاذبه های گردشگری تفلیس می توانید به جاذبه های گردشگری سایر شهرهای گرجستان بپردازید.

دریاچه Tanie

قبل از اینکه سفر خود را به دریاچه تانی شروع کنید، توجه داشته باشید که این دریاچه عادی نیست. راه رفتن نه تنها سخت است، بلکه بسیار خطرناک است. اگر در اینجا مشکلی وجود داشته باشد، شما نمیتوانید با یک تاکسی تماس بگیرید تا بتوانید به خانه برسید. شما باید حتما در نظر داشته باشید که در طول آب و هوای بد (باران، مه، باد و یا برف) عبور از 3000 متر بسیار، بسیار سخت است. شما باید همیشه GPS یا حداقل تلفن همراه خود داشته باشید، اگر قبلا هرگز از GPS استفاده نکرده اید، بدون شک باید آموزش های کار با GPS را ببینید.

منبع: georgiantravelguide

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc