https://gateway.trip.ir/api/

بهترین مقاصد برای سفر انفرادی دخترانه

به روز رسانی: 16 مهر ، 1399 جاذبه های گردشگری

بهترین مقاصد برای سفر انفرادی دخترانه

اگرچه غالبا سفرهای ما با دوستان یا اعضای خانواده است اما باید توجه داشت که سفرهای تکی و انفرادی هم حال و هوای خودشان را دارند.روز به روز به تعداد افرادی که به تنهایی به سفر می روند افزوده می شود و این قضیه مختص به آقایان نیست بلکه در تمام دنیا خانم های زیادی هستند که ترجیح می دهند به تنهایی سفر کنند.برای همین ما برای این دسته از خانم های گرامی 12 مقصد مناسب به تفکیک 12 ماه سال میلادی را معرفی می کنیم تا در تمام طول سال فرصت مسافرت داشته باشند.

1- پراگ جمهوری چک - ژانویه

پراگ مکانی فوق العاده برای شروع سال جدید است. با قیمت پایین و چیزهای زیادی که خانم ها براشون جذابه ! چه چیزی بهتر از اینکه سفر انفرادی داشته باشید ، از استرس دور باشید و در کنار هوای  سرد و لذت بردن از قیمت های مقرون به صرفه برای اقامت، از دیدن بارش برفی زیبا به وجد بیاید، احتمال 50٪ وجود داره که شاهد برف باشید!

چیزهایی که در پراگ می تونید انجام بدید

کاوش شهر قدیمی، سگ خوش شانس را در پل چارلز نوازش کنید و راه طولانی را به سمت قلعه پراگ بپیمایید. میان وعده یک نوشیدنی ارزان با قند و دارچین بنوشید.در ماه ژانویه و هوا زمستانه پراگ تردید نکنید.

2- بانکوک تایلند - فوریه

وقتی انفرادی به بانکوک سفر می کنید هرگز احساس تنهایی نخواهید کرد. بسیاری از مسافران زن تنها و مسافران سفر برو از این شهر تایلندی لذت می برند. این که آیا شما به دنبال لذت بردن از امکانات لاکچری و یا زندگی کردن در حاشیه هستید، بانکوک قطعا یکی از بهترین مقاصد سفر انفرادی است. فوریه نزدیک به پایان فصل توریستی بانکوک است و به شما کمک خواهد کرد که از گرمای بانکوک دور باشید.

چیزهایی که می توانید در بانکوک انجام دهید
کاوش معابد متعدد و همچنین کاخ بزرگ ، باغ گل رز یا ایوتایایا

 

3- دهلی هند - مارس

دهلی در هند می تواند بسیار جالب باشد. این مکان در لیست من از مکانهای برتر است که دختران تنها سفر می کنند. در ماه مارس درجه حرارت دهلی کم است، بنابراین شما می توانید از مناظر و ماجراجویی بدون عرق کردن (بیش از حد) لذت ببرید.

چیزهایی که باید در دهلی دید
Delhi Gate، مناره Qutub Minar  و معبد لوتوس، و همچنین سفرهای روزانه متعدد به شهرهای اطراف 

4- پاریس - آوریل

اگر خوش شانس باشید، بهار و ماه آوریل پاریس بسیار زیباست. بلیط هواپیما همیشه به این مقصد زیبا از ایران پیدا می شود. هر روز به نانوایی بروید تا یک Croissant-نان رسمی صبحانه فرانسوی که هلالی شکل است-بگیرید و میل کنید و از آب و هوای دلپذیر پاریس پر شوید! 

چیزهایی که در پاریس می توانید انجام دهید

به خیابان شانزالیزه بروید از برج ایفل دیدن کنید و به میدان آزادی شهر بروید.صعود به برج ایفل و یا لذت بردن از بسیاری از غذاهای مقرون به صرفه و همچنین یازدید از کلیسای نوتردام پاریس.

کارهای عاشقانه در پاریس،شهر

5-  آروبا - می

آروبا جزیره ای زیبا درکارائیب است و مقصدی امن برای مسافران زن تنها است. بسیاری از  ورزش های ماجراجویی را می توانید در اینجا تجربه کنید.از آوریل تا اوت بهترین قیمت برای بلیط هواپیما آروبا است، اگرچه هوا در آروبا آفتابی است.

چیزهایی که می توانید انجام دهید
 دوچرخه سواری، شنا، قایقرانی، بادبانی و...، ماجراجویی های آروبا زیاد است. این یک ماجراجویی واقعی است.

6-بولونیا ایتالیا - ژوئن

بولونیا یک مقصد عالی برای سفر انفرادی دخترانه است، زیرا شهرتوریستی نیست و واقعا هیچ منطقه خاصی ندارد. بولونیا مکان مناسب برای طعم و مزه ایتالیا است. در اوایل ماه ژوئن در بولونیا  آب و هوای عالی است و شما با تابستان ایتالیایی هرگز ناراحت نحواهید بود! غذا در بولونیا نیز بی نظیر است!

چیزهایی که می توانید در بولونیا انجام دهید
لذت بردن از غذاهای ایتالیایی با شکوه، دیدن برج پیتزا وکاوش کلیسای San Petrono و از پارک بزرگ Giardini Margherita لذت ببرید یا در برخی از موزه های پر شده از فرهنگ های ملل دیدن کنید.

7- سیدنی استرالیا - جولای

استرالیایی ها به روابط دوستانه شهره هستند، بنابراین هنگامی که به سیدنی می روید، ازدیدن چهره های خندان لذت ببرید.در ماه جولای، سیدنی نسبت به جاهای دیگر استرالیا هوای بهتری دارد، بنابراین شما می توانید از زیبایی سیدنی با کمی گرمای کمتر لذت ببرید.

چیزهایی که در سیدنی می توانید
دیدن نمایش در خانه اپرای سیدنی، لذت بردن از پارک Luna  و یا لذت بردن از فعالیت های آبی زیاد! یک سفر روزانه به حومه، کوههای آبی یا پارک ملی سلطنتی

8-بوئنوس آیرس آرژانتین - اوت

هنگامی که به تنهایی به بوئنوس آیرس سفر می کنید، از افراد دوست داشتنی، شب زنده داری پرشور و فرهنگ خاص لذت ببرید. یک تور شهری رزرو کنید.از "زمستان" در بوئنوس آیرس با درجه حرارت در حدود 10 درجه سانتیگراد لذت ببرید.

چیزهایی که در بوینس آیرس می توانید ببینید و انجام دهید
از Casa Rosada،La Boca ، سالن تئاتر کولون، گورستان رِکُلِتا،باغ گیاه شناسی کارلوس تایس و میدان اصلی شهر دیدن کنید.

9-ایرلند دوبلین - سپتامبر

مسافرت تنهایی در دوبلین هرگز به تنهایی به پایان نمی رسد، زیرا این شهر پر ازمردم محلی مهمان نواز و مسافران زیاد است. سپتامبر در دوبلین، آب و هوای عالی را تضمین می کند.

چیزهایی که در دوبلین انجام می شود
لذت بردن از چهره های دوستانه ،رفتن به پارک فینیکس برای کشف طبیعت و تماشای تعداد زیادی  گوزن .اگر به دنبال ماجراجویی هستید، یک سفر روزانه به کلیساهای Moher را بگیرید!

10- لندن انگلیس - اکتبر

لندن مقصد عالی برای مسافرت انفرادی دختران و بانوان است. با داشتن تعداد زیادی از خوابگاه ها، تورهای پیاده روی ، شما 100٪ شما دوست خواهید داشت، پاییز در لندن فوق العاده است. برگ های خرد شده، هوای دلچسب، و آب و هوای سرد، اما نه چندان سرد، به این معنی که شما قادر به لذت بردن از لندن بدون پوشش زمستانی خود خواهید بود.

چیزهایی که در لندن انجام می شود
چیزهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. قدم زدن در امتداد Portobello Market یا نگاهی به موزه های متعدد در مرکز شهر. سفر به Harrod را برای دیدن و خرید . اگر بخواهید یک گشت و گذار داشته باشید، یک سفر روزانه به برتون یا دونو و لذت بردن از ساحل داشته باشید. شما می توانید یک عالمه از فعالیت های خوب در اینجا داشته باشید!

11-داکا بنگلادش - نوامبر

شما یک ماجراجوی واقعی هستید اگر برنامه سفر انفرادی خودتون رو به داکا برنامه ریزی کنید! این یک سفرواقعی ماجراجویانه است، به یکی از شهرهای عجیب و غریب جهان است. من صادقانه هرگز ندیده ام و تجربه نکرده ام انقدر هرج و مرج در زندگی.

بهتر است بنگلادش را از ماه سپتامبر تا مارس برنامه ریزی کنید، زیرا فصل تابستان می تواند عادی باشد.

چیزهایی که در داکا میتوانید تجربه کنید
داکا یک شهرکامل برای کشف است، به خصوص در آرامش و وقت زیاد. لذت بردن از زیبایی خالص و هیجان انگیز بخش قدیمی و  معماری که درون این مناطق قرار گرفته است، شگفت زده شوید. توصیه می کنم به Sundarbans بروید تا از ببرها دیدن کنید!

12-نیویورک ایالات متحده آمریکا - دسامبر

نیویورک سیتی بهترین انتخاب برای آخرین سفر انفرادی سال است! مسافران زن تنها می توانند از همه چیز از منظر شهری گرفته تا دیدن نمونه های مختلف حیوان شاداب و سرگرم باشند.

دسامبر در شهر نیویورک حیرت انگیز است. کریسمس و روزهای برفی حس فوق العده ای برای شما ایجاد میکنند.

چیزهایی که در نیویورک میتوانید تجربه کنید
نمایش برادوی، لذت بردن از پارک های  گسترده و آشپزی ملل. نیویورک برای همه جذابیت دارد، از نقاط توریستی تا مناطق بکر فراموش نشدنی.

منبع:teacaketravels

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc