https://gateway.trip.ir/api/

Trolltunga این جای فوق العاده را تماشا کنید

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

Trolltunga این جای فوق العاده را تماشا کنید

Trolltunga یکی از زیباترین منظره های صخره ای در نروژ است که در ارتفاع 700 متری از دریاچه Ringedalsvatnet  در Odda قرار دارد.

طبیعت در Hardanger بی نظیر است، و کسانی که پیاده سفر می کنند و به Trolltunga می روند قطعا چیزی کاملا منحصر به فرد و چالش برانگیز را تجربه خواهند کرد.پیاده روی به Trolltunga یک ماجراجویی دلهره آور است، و مناسب افراد ضعیف و ترسو نیست. شما وقتی صعود می کنید به بالای صفحه سنگی، شناور بودن بین زمین و آسمان را تجربه خواهید کرد،به ویژه اگر جرأت داشته باشید به نوک "زبان" (تخته سنگ) بروید . (لطفا مراقب باشید و زیر پای خود را نگاه کنید)

Trolltunga

از بالاترین جا  شما می توانیداز چشم انداز آبدره فیورد (fjord) و از دیدن یخچال Folgefonna لذت ببرید.تصور کنید احساسی رو که زمان ایستادن ایجاد میشه،شاید کسی در نوک تخته سنگ نشسته باشد، تقریبا بین آسمان و آب شناور است، یک احساس تقریبا سورئال و احساسی.

Trolltunga

سنگ منحصر به فرد Trolltunga از دریاچه Ringedalsvatnet در Skjeggedal هفتصد متر ارتفاع  دارد و در 1100 متر بالاتر از سطح دریا آویزان است.تقریبا 4 تا 5 ساعت طول می کشد تا  پیاده از انتهای جاده در Skjeggedal به اینجا رسید.

پیاده روی Trolltunga تنها در تابستان امکان پذیر است و فصل کوتاه است. پیاده روی تقریبا دوازده ساعت از محل پارکینگ در Skjeggedal طول می کشد.

اگر می خواهید در Trolltunga در نروژ قدم بزنید، توصیه می کنیم این کار را با یک راهنمای پیشرفته انجام دهید.

Trolltunga

Trolltunga

 
 



منبع : fjordnorway

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc