https://gateway.trip.ir/api/

مکان های پنهان اروپا که بسیار مقرون به صرفه هستند

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

مکان های پنهان اروپا که بسیار مقرون به صرفه هستند

رویای گشت و گذار در اروپا را دارید؟ در اینجا 10 مکان کشف نشده در اروپا را به شما معرفی میکنیم که هنوز برای بازدید مقرون به صرفه هستند، قبل از اینکه گردشگران آنجا رونق یابد،  سفرتان را شروع کنید.

آستوریاس (Covadonga) و صومعه ی کوادونگا (Asturias)، اسپانیا

آستوریاس (Covadonga) و صومعه ی کوادونگا (Asturias)، اسپانیا

در منطقه آستوریاس اسپانیا، شما بیش از 200 ساحل را می توانید مشاهده کنید که برخی از آنها بهترین مسیرهای پیاده روی در اسپانیا را دارند و صومعه ی کوادونگا، یکی از مکان های بسیاری تاریخی در این کشور و یکی از مکان های پنهان مانده از صنعت گردشگری اروپاست.

مدینا (Mdina) و زببیوگ (Zebbug)، مالت

مدینا (Mdina) و زببیوگ (Zebbug)، مالت

در کوچه های باریک و قرون وسطی مدینا بگردید و مکان ها جذابی را کشف کنید. مدینا یکی از بهترین نمونه ها از یک شهر باستانی عربی در اروپاست و زببیوگ برای فستوال سه روزه ی Festa که صدها نفر آن را جشن می گیرد بسیار معروف است.

ناحیه ی Salzkammergut ، اتریش

ناحیه ی Salzkammergut ، اتریش

یکی از نواحی پنهان در منطقه ی Salzkammergut، دریاچه ی هالستات (Hallstatt) است. یکی از زیباترین دریاچه های کوه های آلپ که در این کشور قرار دارد. شما می توانید دوچرخه، قایق موتوری و یا یک قایق پدالی اجاره کنید و در دریاچه یا اطراف دریاچه گشت بزنید یا در نزدیکی غار یخی پیاده روی کنید.

جزایر  Azores، پرتغال

جزایر  Azores، پرتغال

Azores یک مجمع الجزایر تشکیل شده از نه جزیره ی آتشفشانی در اقیانوس اطلس که 800 مایل ساحل در کشور پرتغال دارد. چشم اندازهای نفس گیر، آتش فشان ها، دریاچه های در دهانه ی آتشفشان، روستاهای ماهی گیری و آبشارهای که برخی از آنها ویژگی های منحصر به فرد که فقط در سلسله جزایر پیدا می شود، دارند.

پرست (Perast)، مونته نگرو  

 پرست (Perast)، مونته نگرو

پرست یکی از شهرهای بندری ونیزی بسیار معروف در دامنه های شیب دار خلیج کوتور (Kotor)است. شهر بالکان (Balkan)به خاطره ساختمان های سنگی و تاریخی ونیزیش که انگار به دو جزیره کوچک در خلیج نگاه می کنید ، شناخته شده است.

Lednice-Valtice، جمهوری چک

Lednice-Valtice، جمهوری چک

مجموعه ی Lednice-Valtice دو کاخ متصل به پارک ها و باغ های وسیع در جمهوری چک است. این کاخ ها یکی از سایت های میراث جهانی یونسکو هستند و اغلب به عنوان «باغ اروپا» یاد می شوند. این کاخ ها یکی از مکان های پنهان مانده در اروپاست و به لطف دلار قوی آمریکا، جمهوری چک در حال حاضر مقصد مقرون به صرفه محسوب می شود.

جزیره ی Pag، کرواسی

جزیره ی Pag، کرواسی

جزیره ی Pag یکی از مکان های منحصر به فرد و قابل توجه در سواحل آدریاتیک کرواسی است. اینجا بابت چشم انداز ماه مانند و تولید نمک، بند کفش و پنیر شناخته می شود. همچنین این سواحل دراوج روز های گرم تابستانی با نسیم های خنک دریایی برای شما جذاب خواهد بود. رونق گردشگری کرواسی در حال رشد است بنابراین این مکان را قبل از هر کسی در اروپا ببینید.

منطقه ی وولز (Vols) و پیلیون (Pelion)، یونان

منطقه ی وولز (Vols) و پیلیون (Pelion)، یونان

این منطقه به لحاظ سایت های معماری و تاریخی، رستوران های خوب و زندگی شبانه بسیار غنی است، مرز های این منطقه توسط سواحلی زیبا از یک طرف و همچنین کوه پیلیون در یک طرف مشخص شده اند. یکی از مکان های پنهان در اروپا، منطقه ی Grecian هست که هنوز برای سفر مقرون به سفر است.

آلپ کامنیک (kamnik)، اسلوونی

آلپ کامنیک (kamnik)، اسلوونی

برای عاشقان سفرهای ماجراجویی، آلپ کامنیک بهترین تجربه ها را می تواند ارائه دهد، پیاده روی، اسکی، کایک سواری و حتی رفتینک.  همچنین در این منطقه شهرهای قرون وسطی و کلبه های چوبی قدیمی متعلق به چوپانان نیز وجود دارد.

منبع: لست سکند

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc