https://gateway.trip.ir/api/

اقامت در لانه شیرها !

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

اقامت در لانه شیرها !

خیلی افراد از صدای غران یک شیر در باغ وحش میترسند، آیا میتوانید داخل قفس شیر غران شوید و در آنجا اقامت کنید؟ باغ وحش لندن این امکان را دارد.

باغ وحش لندن امکانات جدیدی را برای بازدیدکنندگانش فراهم کرده است ، اقامت در کلبه های کوچک چوبی در قلب باغ وحش با ‏امکاناتی مدرن همانند تخت خواب ، مبل و موارد دیگر. با اقامت در این کلبه ها می توان بعد از ساعات معمول و در تاریکی شب ‏هم حس و حال باغ وحش را حس کرد و به صدای حیوانات وحشی مختلف در شب گوش داد. علاوه بر سپری کردن شب در قلمرو ‏حیوانات ، افرادی که در این کلبه ها اقامت می کنند می توانند از تورهایی که توسط متخصصان هدایت می شوند نیز بهره ببرند. ‏ ‏

اوایل سال جاری در این باغ وحش بخشی با نام "سرزمین شیرها" بازگشایی شد که در آن گونه ای نایاب از شیرهای آسیایی تحت ‏محافظت قرار گرفتند. این شیرها که از شیرهای معمولی آفریقایی شهرت کمتری دارند از شمال غربی هند ، جایی که محل اقامت ‏آخرین شیرهای این گونه بود ، به این باغ وحش آورده شدند. در کنار آنها میمون های پر سر و صدای هانومان زندگی می کنند و ‏درب کنار آن کلبه ایست که می توانید در آن اقامت کنید. ‏ ‏

با تاریک شدن هوا و در سکوت شب صدای جغدها و سنجاب ها از دور به گوش می رسد و با شنیدن غرش شیرها شاید از ماندن ‏در آن کلبه پشیمان شوید ! غرش شیرها به قدری قدرتمند و بلند است که تا چهار کیلومتر دورتر از آنها نیز شنیده می شود.

شیر

باغ وحش

باغ وحش

باغ وحش

منبع : لست سکند

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc