https://gateway.trip.ir/api/

هیچ وقت به این شهرها سفر نکنید!

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

هیچ وقت به این شهرها سفر نکنید!

خطرناک ترین شهرهای دنیا

با داشتن وقت آزاد و تعطیلی چند روز در هفته، افراد به دنبال گذراندن وقت خود در کشورهای مختلف و استفاده از طبیعت و جاذبه های دیدنی شهرهای آن هستند، اما در برخی از شهرهای دنیا که البته مشهور نیستند خطراتی مسافران را تهدید میکند و به نظر ما بهتر است از سفر به این شهرها خودداری کنید و سفر خود را به شهرهایی دیگر که در کنار جذابیت های گردشگری، امنیت نیز برای مسافران دارند تغییر دهید .در اینجا قصد داریم شما را با این شهرهای خطرناک آشنا کنیم تا اگر در فکر خود سفر به این شهرها را دارید با خطرات این مقاصد آشنا شوید.

خطرناک ترین شهرهای دنیا

سن پدرو سولا (San Pedro Sula)، هندوراس

«سن پدرو سولا» سال هاست که یکی از خشن ترین شهرهای دنیا به شمار می رود و منابع زیادی بیشترین نرخ قتل و آدم کشی در جهان را متعلق به این شهر می دانند چون در آن از هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۶۹ نفر به قتل می رسد! به غیر از آدم کشی، قاچاق اسلحه هم یکی ازبزرگ ترین مشکلات این شهر است و دیدن اسلحه های غیر مجاز دست مردم اصلا اتفاق عجیبی نیست پس سعی کنید تا جایی که می توانید نزدیک این شهر نشوید!

سن پدرو سولا (San Pedro Sula)، هندوراس

کراچی، پاکستان

پاکستان مدت هاست که دچار ناآرامی های سیاسی است و  در جای جای آن جنایت و تروریسم اتفاق می اقتد. ترور، انفجار بمب های انتحاری و جنگ های داخلی آنقدر در این کشور شایع است که دیگر چندان به چشم نمی آید! کراچی هم یکی از مراکز این آشوب هاست پس سفر به آن اصلا توصیه نمی شود!

آکاپولکو (Acapulco)، مکزیک

در گذشته های نه چندان دور این شهر از تفریحگاه های لوکس و امن بود، تصویر زیر به خوبی گویای روزهای خوش این شهر بوده است. در حالی که هنوز هم این شهر از مقاصد محبوب گردشگری است اما خشونت های مربوط به مواد مخدر آن را تبدیل به مکان خطرناکی کرده است. آمارهایی که اخیرا جمع آوری شده نشان می دهد که این شهر یکی از بیشترین نرخ های کشت و کشتار را دارد و از هر ۱۰۰ هزار نفرش، ۱۴۲۲ نفر به قتل می رسند! به همه کسانیکه به این شهر سفر می کنند توصیه می شود که تا جایی که می توانند در اقامتگاه های خودشان بمانند و در سطح شهر آفتابی نشوند!

آکاپولکو (Acapulco)، مکزیک

گواتمالا سیتی، گواتمالا

گواتمالا از کشورهای آمریکای مرکزی در کارائیب است و جاذبه های گردشگری زیادی دارد اما گرفتار خشونت های مربوط به مواد مخدر است. در این شهر نرخ قتل بسیار بالا و جرم های دیگر مثل جیب بری و ماشین دزدی هم خیلی شایع است. اگر به گواتمالا سفر می کنید به شهرهای امن آن بروید و شهر گواتمالا سیتی را انتخاب نکنید.

گواتمالا سیتی، گواتمالا

ریو دو ژانیرو، برزیل

برزیل شهری است که آمار خلاف ها در آن بالا است و حتی از ریودوژانیرو بدتر هم پیدا میشود! اما با توجه به اینکه این شهر، به شهر معروف گردشگران تبدیل شده است آن را بررسی کردیم با اینکه این شهر نسبت به دهه گذشته امن تر شده اما هنوز هم مخصوصا اگر بعد از تاریکی هوا به جاههای مختلف شهر بروید جرم و جنایت های خیابانی را زیاد می بینید. اگر باز هم دلتان می خواهد به این شهر سفر کنید بلیط هواپیما خود را از تریپ تهیه کنید و یادتان باشد که می توانید از بودن در اقامت گاههای ساحلی آن لذت ببرید اما خیلی مراقب خودتان باشید!

منبع: escapehere.com

ترجمه : الی گشت

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc