https://gateway.trip.ir/api/

ساحل سفید آبی‌ترین دریای دنیا

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 جاذبه های گردشگری

ساحل سفید آبی‌ترین دریای دنیا

اگر علاقه‌مند به سفرهای دریایی و گردشگری ساحلی هستید، پیدا کردن مناطق بکر سخت است. گذراندن تعطیلات وسط اقیانوس در ساحل سفید و رویایی کان سون فقط بلیط هواپیما نمی‌خواهد بلکه یک کشش و علاقه شخصی هم نیاز دارد. پیشنهاد سفر به آبی‌ترین دریاهای دنیا وسوسه‌انگیز است.
جزایر کان سون به خاطر موقعیت جغرافیایی و تاریخ افسانه‌ایش شگفت‌آور است. جزیره کان سون که به نام پارک ملی کان دو هم شناخته می‌شود، از 16 جزیره در سواحل جنوبی ویتنام تشکیل شده است. جزایری با سواحل گسترده و سایه درختان همیشه سبز که برای گردشگران گریزان از شهرهای شلوغ و پر هیاهو یک گزینه عالی است. 
بخش وسیعی از جزیر کوهستان و جنگل‌های گرمسیری است، اگر قصد پیاده‌روی در جنگل داشتید، راهنمای بومی بگیرید. شما می‌توانید در یک طرف جزیره شنا کنید، در ساحل شن‌های سفید قدم بزنید، کنار آبی‌ترین دریای دنیا عکاسی کنید، با اسکوتر در جاده ساحلی دور بزنید و آن طرف جزیره به بازدید زندان قدیمی بروید. مردم محلی ‌داستان‌های زیادی از گذشته جزیره دارند.
کان سون جزیره اصلی و مسکونی بین جزایر است که زمانی نه چندان دور، زندان فرانسویان علیه جنبش استقلال ویتنام بوده است. این زندان که به جهنم زمین معروف است از قرن نوزدهم تا پایان جنگ ویتنام نزدیک به یک قرن فعالیت داشت. بهترین راه آشنایی با تاریخ کان دو، بازدید از موزه شهر است. 
جزیره هرچند وسط اقیانوس قرار دارد؛ پذیرای ملیت‌های مختلفی بوده است. از خمرها و مالایی‌ها تا بازرگانان عرب و دریانوردان پرتغالی و اسپانیایی در این جزیره ساکن بوده‌اند، حتی مارکوپولو در راه بازگشت از چین، برای فرار از طوفان، در این جزیره اقامت داشته است. آخرین مهمانان معروف جزیره برد پیت و آنجلینا جولی بودند که در سال 2011 به کان سون سفر کردند. این سفر تاثیر مثبتی روی گردشگری جزیره گذاشت و تصویر منفی از جزیره به عنوان زندان را کمرنگ ساخت. 
اگر اطراف کان سون موتورسواری کنید، تورهای قایق سواری زیادی خواهید دید تا یک روز خاص را بسازید. عجله نکنید تا مناسب‌ترین قیمت‌ها را پیدا ‌کنید. ویژگی‌ سواحل این منطقه، بکر بودن است که برای حمام آفتاب، شنا و خوردن غذای دریایی لذتبخش است. نزدیکترین ساحل به شهر «بای آن های» است ولی اگر جای خلوت و دنج دوست دارید، به طرف ساحل نهات بروید تا از ساحل سفید و مناظر اقیانوسی لذت ببرید. سواحلی که برای ریلکس کردن و لذت بردن از غروب بعد از یک گشت و گذار طولانی، منحصربفرد است.
یکی از جاهاهی دیدنی جزیره بازار شب است که فقط در جنوب شرق آسیا خواهید دید. این بازارها به دلیل گرمای روز، به صورت هفتگی یا دایمی برپا می‌شوند. مردم ویتنام عاشق بازار شب هستند. پس به بازار شب کان سون سری بزنید، تنوع و سرزندگی بازار شما را سرگرم خواهد ساخت. شما می‌توانید انواع غذاهای دریایی و محلی را مزه کنید. هر چند قیمت غذا نسبت به جاهای دیگر ویتنام گرانتر است اما این طعم استثنایی را از دست ندهید.
اگر در مورد خرید بلیط هواپیما سوالاتی دارید، بهتر است با کارشناسان تریپ در میان بگذارید، بلیط چارتر امکان سفری اقتصادی و راحت به شما می‌دهد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc