https://gateway.trip.ir/api/

5 مقصد برتر توریسم سلامت در جهان

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 جاذبه های گردشگری

5 مقصد برتر توریسم سلامت در جهان


1.    تایلند: یکی از بهترین کشورها درحوزه توریسم پزشکی. اصلی ترین مقصد برای بیماران از امریکا، کانادا، خاورمیانه، اروپا، ویتنام و لائوس. سالانه حدود دو میلیون نفر برای امور پزشکی راهی تایلند می شوند چون علاوه بر وجود تجهیزات پیشرفته، هزینه های درمان حدود 50 تا 80 درصد ارزانتر از امریکا، کانادا و اروپاست.
2.    ترکیه: سالانه بیش از 700هزار نفر، ترکیه را بعنوان مقصدی برای امور درمانی خود انتخاب می کنند. طی دهه های اخیر ترکیه با سرمایه گذاری مناسب، سیستم پزشکی خود را به سمت کلاس جهانی ارتقا داده است. بیمارستان های ترکیه، ترانسفر و اقامت رایگان در اختیار مسافران از دیگر کشور ها قرار می دهند. 
3.    هند:  طبق آمار جهانی در حوزه سلامت، کشور هندوستان بین 5 کشور اصلی حوزه توریسم پزشکی قرار دارد. بیش از 460هزار نفر مخصوصا از کشورهایی مثل بتگلادش، عراق، نیجریه، کنیا و پاکستان سالانه هندوستان را برای انجام امور درمانی خود انتخاب می کنند. با این وجود تعداد بیماران از آمریکا، کانادا و اروپا نیز در حال افزایش است. 
4.    کره جنوبی: یکی از کشورهای پیشرفته در حوزه تکنولوژی است و این تکنولوژی پیشرفته به خوبی در صنعت پزشکی این کشور دیده می شود. سالانه حدود 700هزار نفر کره جنوبی را برای امور درمانی خودشان انتخاب می کنند. این کشور از نظرمجهز بودن به  تجهیزات پزشکی پیشرفته در رده دوم جهان قرار دارد.
5.    آلمان: این کشور از نظر مقدار سرمایه گذاری در حوزه سلامت، جزء بهترینهاست. طبق آمار، آلمان از نظر ارائه امکانات و سرویس های لازم به بیماران، در جایگاه دوم قرار دارد. همه ی داروهایی که در آلمان استفاده می شود، در داخل کشور و طبق استانداردهای سختگیرانه اتحادیه اروپا تولید شده است.
 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc