https://gateway.trip.ir/api/

10 مکان دنیا که ویروس ها به آنجا نخواهند رسید!

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

10 مکان دنیا که ویروس ها به آنجا نخواهند رسید!

در دنیای بزرگ امروز همچنان شهرهای ناشناخته ای هستند که گویی از این کره خاکی دور افتاده اند! با این مکانهای شگفت انگیز و دور افتاده آشنا شوید.

مکان های دور افتاده دنیا

در طول تاریخ بشریت در این کره خاکی که آن را زمین نامیده ایم، در هر نقطه از روی زمین نشانه های مختلف سفرهای انسا ها به چشم میخورد،از جمله موارد دست ساز بشر برای گردشگری میتوان به ساخت جاده ها و هتل ها اشاره کرد. جایی نیست که بتوانید به آنجا بروید در حالی که قبل از آن کسی در آنجا نبوده باشد و حتی در عمیق ترین مکان های اقیانوس و غارهای زیرزمینی اثرات فعالیت های انسانی را احساس خواهید کرد.

مکان های دور افتاده دنیا

این بدان معنا نیست که هر مکانی روی زمین به عنوان سفر شناخته شده است! مکانهای بی شماری در این کره خاکی وجود دارند که مردم در آن زندگی می کنند اما مسافرت به آنجا بسیار سخت است و به همین علت از آن ها به عنوان شهرهای دور افتاده و ناشناخته یاد میشود و به همین علت که مسافران به این شهرها سفر نمیکنند از بسیاری از بیماری ها و ویرس ها در امان هستند. جمعیت این منطقه ها به طور میانگین ثابت است و حتی جمعیت برخی از این شهرهای ناشناخته فقط 50 نفر است! در این پست از بلاگ تریپ قصد معرفی 10 شهر را داریم که برای ساکنانشان بسیار امن هستند چون ناشناخته باقی مانده اند و رفت و آمد به این مناطق بسیار بسیار بسیار سخت است و ویروس ها از جمله ویروس کرونا به آنجا نخواهد رسید! در این شهرها و جزایر خبری از باند فرودگاه نیست که بلیط هواپیما رزرو کنید و یا کشتی و اتوبوسی وجود ندارد تا شما به راحتی به آنجا برسید. این اماکن از همه دنیا دور افتاده هستند و به زندگی در محدوده خود مشغول هستند.

1- جزیره Palmerston در نیوزیلند

2- روستای Supai در آریزونای آمریکا

3- Oymyakon در روسیه

4- جزیره Pitcairn در نیوزیلند

5- Siwa Oasis در مصر

6- جزیره Socotra در یمن

7- Tristan da Cuhna در آفریقای جنوبی

8- Utqiagvik در آلاسکا

9- La Rinconada در پرو

10- جزایر Cocos در استرالیا

این 10 شهر، روستا و جزایری که در بالا به آنها اشاره شد از بهترین مکان های دنیا هستند که به علت نبود گردشگر به عنوان یک عامل تخریب کننده محیط زیست، سالم و تمیز باقی مانده اند. در واقع اگر یک فرد گردشگر نیز به این مکان ها برسد قدر آنها را خواهد دانست چون زحمت زیادی را برای رسیدن به آنجا کشیده است و همانطور که پیشتر عنوان کردیم برای سفر به این شهرها خبری از رزرو بلیط هواپیما نیست.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc