https://gateway.trip.ir/api/

5 نکته بسیار مهم در خصوص سفر به کشورهای مختلف

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

5 نکته بسیار مهم در خصوص سفر به کشورهای مختلف

گردشگری به یک رکن اساسی در زندگی افراد تبدیل شده است و باید اطلاعات خود را در خصوص گردشگری دنیا به روز رسانی نمایید. 5 موردی که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم نکات اساسی و مهم در گردشگری روز دنیا میباشد و اگر از آنها بی اطلاع باشید به سفرتان ضربه خواهد زد و علاوه بر اتلاف وقت و هزینه از تاثیرات خوب و خوشگذرانی سفر میکاهد. امیدواریم قبل از تصمیم به سفر و مخصوصاً سفرهای خارجی و رزرو بلیط هواپیما به این نکات توجه داشته باشید تا از سفر خود به اقصی نقاط جهان نهایت لذت را ببرید. با تریپ همراه باشید تا با 5 مورد از نکات اصلی سفر و گردشگری آشنا شوید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

در حال حاضر همه افراد در سرتاسر جهان از OTA ها یا همان آژانس های هواپیمایی آنلاین مثل تریپ استفاده میکنند تا بلیط هواپیما از هر شهر به هر شهر دیگری را به صورت آنلاین خریداری نمایند. دیگر دوران شرکت های خدمات مسافرتی آفلاین که با تلفن و گرفتن سود برای مسافران بلیط هواپیما رزرو میکردند به پایان رسیده است و همه گردشگران باید با نحوه صحیح و درست رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قوانین این نوع رزرو ها آشنا باشند.

هواپیما

در سیستم های آنلاین باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله میزان بار و قوانین کنسلی که در جایی قبل از رزرو میتوانید آن را مشاهده کنید. در سفرهای خارجی علاوه بر این موضوعات مورد مهم دیگری نیز هست و آن توقف پروازها است، مثلاً ممکن است سفر شما به شهری باشد که ویزای آن را دارید ولی پروازی که خریداری کرده اید در یک شهر دیگر میان راه توقف دارد، در اینصورت ممکن است به ویزای ترانزیت نیاز داشته باشید و اگر حواستان به این موضوع نباشد اجازه پرواز به شما داده نخواهد شد و علاوه بر اینکه هزینه بلیط را از دست خواهید داد، زمان سفر شما نیز خراب خواهد شد. پس دانستن نکاتی از این دست به شما کمک خواهد کرد، علاوه بر این پشتیبانی 24 ساعته یکی از مهمترین مواردی است که OTA ها باید داشته باشند.

رزرو آنلاین هتل خارجی

هتل

سفر به خارج از کشور علاوه بر اینکه بسیار جالب و هیجان انگیز است میتواند کمی سر در گمی نیز برای مسافران به همراه داشته باشد این موضوع به این علت است که وقتی تلفنی برای رزرو تور اقدام میکنید فقط نام های محدودی از هتل ها را میشنوید و امکان انتخاب شما کم خواهد بود اما با استفاده از سیستم رزرو آنلاین هتل خارجی تریپ میتوانید در هر شهر و کشوری از دنیا که اقامت دارید به صورت آنلاین هتل های آنجا را جست وجو کنید، قیمت آنها را ببینید و تصاویر را با یکدیگر مقایسه کنید و یک انتخاب عالی و متناسب با هزینه و سلیقه خود را رزرو کنید.

سابقه سفر برای گرفتن ویزا

از جمله مواردی که برای افرادی که به خارج از کشور سفر میکنند مهم است و باید درباره آن اطلاع داشته باشند این است که باید سفرهای زیادی به کشورهای مختلف داشته باشند و سپس برای گرفتن ویزاهای مهم از جمله شینگن و کانادا اقدام کنند. دیده شده است که برخی از افراد حتی 1 سفر خارجی نیز نداشته اند و بعد برای گرفتن ویزای شینگن بدون دعوتنامه اقدام میکنند! این کار موجب میشود ریجکت شوند و علاوه بر اینکه سابقه آن ها ثبت میشود تا 6 ماه نمیتوانند برای ویزا دوباره اقدام کنند.

ترانسفر فرودگاهی

خدمات گردشگری آنلاین نیز از جمله خدماتی است که تریپ به شما ارائه میدهد از جمله ترانسفر فرودگلهی در ایران و در خارج از کشور و همچنین خدماتی همچون کشتی های کروز و قطارهای اروپایی که هر کدام جز بی نظیرترین تجربه های سفر خواهد بود، مسافران بهتر است کلیه خدمات را به صورت آنلاین تهیه نمایند تا دست واسطه ها کوتاه شود و ارائه خدمات در سطح عالی قرار داشته باشد.

آشنایی با زبان بین المللی در سفر

به هر کشوری که سفر میکنید بهتر است در حد مکالمه ابتدایی زبان آن کشور و در سطح خوب، زبان بین المللی یعنی انگلیسی را یاد گرفته باشید تا از پس کارهای خود در سفر بر بیایید در این صورت کمترین نیاز را به راهنما خواهید داشت.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc