https://gateway.trip.ir/api/

بهترین مکان دنیا برای دیدن پافین ها

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

بهترین مکان دنیا برای دیدن پافین ها

پافین ها موجودات جالب و بامزه ای هستند که البته فقط در برخی از نقاط جهان زندگی میکنند، در اینجا با این مکان گردشگری جذاب آشنا خواهید شد. اگر هم قصد داشتید پس از خواندن این پست از بلاگ تریپ به این مکان گردشگری سفر کنید بهتر است از شرایط ویزای این کشور اطلاعاتی از کارشناسان ما در شرکت تریپ بگیرید تا قبل از رزرو بلیط هواپیما بتوانید با خیال راحت برای این مسیر جذاب برنامه ریزی داشته باشید و به بازدید از پافین های جذاب و بامزه بروید.

پافین پرنده محبوب و مورد علاقه بسیاری از افراد است که در آتلانتیک شمالی زندگی میکنند. آنها بسیار زیبا، باهوش و بسیار جذاب هستند، قرن ها شخصیت آنها با شخصیت طوطی ها مقایسه شده است. پافین ها زندگی طولانی و جالبی دارند. آنها زمستان ها را در آب های عمیق اقیانوس اطلس می گذرانند و عمدتا از مارماهی و شاه ماهی تغذیه می کنند. سه سال اول زندگی را فقط در دریا می گذرانند و پس از آن به همان قسمتی که در آن متولد شده اند باز میگردند. مسافران می توانند ساعت ها پافین تماشا کنند بدون آنکه حوصله شان سر برود. در ادامه به کشوری خواهیم پرداخت که گردشگران برای دیدن پافین ها به آنجا سفر میکنند. شما هم هر زمان که برای ویزای این مقصد اقدام کردید به راحتی میتوانید با رزرو بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل خارجی نسبت به سفر به این مقاصد توریستی اقدام کنید.

ایسلند

 بهترین زمان تماشای پافین ها در نزدیکی شب و بهترین مکان برای دیدن آنها در جزیره ایسلند است. ایسلند شمالی ترین کشور اروپا است و جزیره ای است که در اقیانوس اطلس واقع شده است. زبان رسمی در این کشور، زبان ایسلندی است و بیشتر مردم آن مسیحی هستند. برای اقامت نیز نه تنها برای ایسلند بلکه برای سایر کشورها نیز بهتر است از روش آنلاین برای رزرو هتل خارجی استفاده نمایید.

ایسلند دارای بزرگترین جمعیت پافین ها در جهان است که تخمین زده می شود شش میلیون پرنده هر تابستان به این جزیره می آیند. می توانید پافین ها را در اکثر سواحل مرتفع پیدا کنید، اما بزرگترین کلونی ها در جزایر وستمان و لاتابارجار یافت می شوند. پافین ها تا ماه مه وارد ایسلند می شوند و تا اواسط ماه اوت ناپدید می شوند. خروج آنها فوری است ، هیچ شخصی دقیقاً نمی داند چه زمانی رخ خواهد داد ، اما وقتی زمان آن فرا رسید ، سریع و دقیق است.

پافین

تا قبل از قرن بیستم جزیره ایسلند به عنوان یکی از فقیر ترین کشورهای جهان شناخته میشد اما پس از جنگ جهانی دوم و رشد صنعت ماهیگیری در این جزیره شاهد آن بودیم که بسیار رونق یافت به طوری که در حاضر یکی از کشورهای غنی و ثروت مند به شمار میرود.

به دلیل نزدیک بودن این جزیره به قطب شمال شاهد هوای سردی در تمام طول سال در این کشور هستیم. این جزیره در رتبه دوم بزرگترین جزایر اروپا شناخته میشود و همچنین گزینه جالب و متفاوتی برای سفرهای اروپایی به شمار میرود.

بهتر است بدانید در داخل این کشور جزیره ای، 30 جزیره کوچک وجود دارد که هر کدام از نظر طبیعی منحصر به فرد و دیدنی هستند. با توجه به سرمای شدید هوای این منطقه در زمستان، بهتر است برای تابستان به این مقصد گردششگری برنامه ریزی سفر داشته باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc