https://gateway.trip.ir/api/

خوشمزه ترین غذای جهان را در کجا بخوریم؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

خوشمزه ترین غذای جهان را در کجا بخوریم؟

اگر اهل شکم گردی هستید در اینجا قصد داریم شما را با بهترین غذای جهان و کشوری که مخصوص آن است آشنا کنیم تا با رزرو بلیط هواپیما به آنجا سفر کنید. همانطور که میدانید شکم گردی بخشی از سفر هست و حتی در برخی از شهرها عامل بسیار مهمی برای جذب توریست ها است که آنها را ترغیب میکند تا با رزرو بلیط هواپیما به شهر مورد نظر سفر کنند و ضمن خوردن غذاها و یا دسرها و شیرینی های مختلف در کنار آن از جاذبه های گردشگری شهر نیز بازدید کنند. اما کشور و شهری که در ادامه قصد معرفی آن را داریم نه تنها به عنوان مکانی شناخته میشود که خوشمزه ترین غذای جهان در آنجا وجود دارد، بلکه جاذبه های طبیعی و گردشگری فوق العاده زیبایی نیز دارد که هر کدام به تنهایی مشوق های سفر به این کشور زیبا است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. در ادامه با این کشور و خوشمزه ترین غذای جهان آشنا خواهید شد.

سفر به تایلند

کشور تایلند که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است با توجه به قرار گیری در نیمکره جنوبی دارای آب و هوای شرجی در نیمی از سال است که در هنگام سفر به این کشور و رزرو بلیط هواپیما به این موضوع دقت نمایید. پایتخت کشور تایلند، شهر بانکوک است که از جاذبه های بی نطیر گردشگری برخوردار است و کسانی که به دنبال تورهای خارج از کشور هستند حتماً نام بانکوک را نیز شنیده اند.

اصولاً غذاهای کشورهای جنوب شرقی آسیا به علت استفاده زیاد از ادویه های مخصوص و رنگارنگ بسیار خوشمزه میشود. در این کشورها روش پخت غذا و استفاده از ظروف با کیفیت نیز بر لذیذ شدن غذا می افزاید. بهتر است بدانید خوشمزه ترین غذای جهان را در کشور تایلند میتوانید میل کنید و خیلی از گردشگران به این موضوع واقف هستند.

شما برای سفر به تایلند و بازدید از شهرهای توریستی و ساحلی آن میتوانید از تریپ کمک بگیرید که از ابتدا تا انتهای سفر همراه شما است و با ارائه کیفیت بالا در تور تایلند، بهترین و فراموش نشدنی ترین خاطره سفر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

خوشمزه ترین غذای جهان

خوشمزه ترین غذای جهان

کاری ماسامان Massaman curry به عنوان خوشمزه ترین غذای جهان شناخته میشود و برای میل کردن این غذای خوشمزه باید به کشور تایلند و شهر بانکوک سفر کنید که از طریق رزرو بلیط هواپیما بانکوک به راحتی امکان پذیر است. این غذا که با عنوان پادشاه کاری نیز از آن یاد میشود بسیار خوشمزه و لذیذ است.

منبع: cnn

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc