https://gateway.trip.ir/api/

حال و هوای خوب جزیره کیش در شب یلدای امسال

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 مقاصد پر طرفدار

حال و هوای خوب جزیره کیش در شب یلدای امسال

امسال شب یلدا کجا هستید؟ قصد سفر دارید؟ جزیره کیش یکی از بهترین جاهایی است که برای سفر و سپری کردن شب یلدا میتونید در اونجا حسابی خوش بگذرونید. همونطور که میدونید شب یدا و کریسمس فاصله کمی از هم دارند و برخی از افراد ترجیح میدهند شب یلدا را در داخل از کشور و کریسمس را در خارج از کشور در سفر باشند تا این روزهای هیجان انگیز را به گونه ای خاص و جذاب در دفتر خاطرات خود ثبت کنند. اما شاید انتخاب یک سفر داخلی برای گذراندن شب یلدا خیلی سخت تر از سپری کردن کریسمس در خارج از کشور باشه، چون سفرهای خارجی در هر صورت به سفرهایی میرسه که خیلی راحت و دم دسته و برای خرید بلیط هواپیما هم سختی نداره. اما سفر داخلی کمی متفاوته و در هر گوشه از ایران شب یلدا به گونه های مختلف و جذاب برگزار میشه، برخی ترجیح میدهند که در سفر یک روزه باشند و برخی دیگر سفرهای چند روزه را انتخاب میکنند. در این میان جزیره کیش از رونق بیشتری برخوردار هست. چرا؟ پاسخ این سوال را در ادامه مطالب در خواهید یافت. با تریپ همراه باشید.

تور کیش

وقتی تصمیم میگیرید تا با خرید و رزرو بلیط هواپیما کیش و یا همراه شدن با تور کیش به این مقصد جذاب گردشگری ایران سفر کنید حتماً یکی از فاکتورهای مهم و اساسی، آب و هوای این منطقه است. اگر در شب یلدا در کیش باشید بهترین دمای این منطقه را تجربه خواهید کرد. ضمن آنکه برنامه های مفرح این شب های کیش که شو من ها برای شما تدارک میبینند باعث میشود بسیار لذت ببرید و خنده بر لبان شما جاری شود.

کیش

در هتل های نوساز کیش تا هتل های با قدمت در این جزیره زیبا میتوانید اقامت داشته باشید، هتل های ساحلی نیز گزینه بسیار مناسبی هستند، نمای بسیار زیبای جزیره را میتوانید صبح ها هنگام بیدار شدن نظاره گر باشید و در شب یلدا طولانی ترین شب سال را در سواحل نیلگون خلیج فارس سپری کنید. در خصوص رزرو بهترن هتل در کیش میتوانید با کارشناسان تور داخلی در شرکت تریپ صحبت کنید تا از آفرها نیز مطلع شوید و با کمترین قیمت مسافرت خود را انجام دهید.

برنامه های تفریحی مختلفی در جزیره کیش برگزار میشود و کافی است تا در زمان مناسب نسبت به رزرو بلیط هواپیما و یا تور کیش اقدام کنید تا شما هم در میان هزاران مسافری باشید که امسال بلند ترین شب سال را در کیش میگذرانند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc