https://gateway.trip.ir/api/

جیپور کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

جیپور کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟

شما را به بازدید از یکی از جالب ترین شهرهای دنیا دعوت میکنیم، جایی که سنت ها و جاذبه ها شهر جالبی را برای بازدید گردشگران ایجاد کرده اند. اگر اهل مسافرت باشید حتماً میدانید که برای خرید بلیط هواپیما و انتخاب یک مقصد گردشگری، باید علاوه بر در نظر گرفتن فاکتورهای اساسی برای خرید یک تورِ گردشگری، مثل هزینه سفر و زمان مناسب سفر، باید به علاقه مندی های خودتون هم نگاه کنید. هند یک کشور عجیب و غریب، با فرهنگ جالب توجه است، در برخی از شهرهای آن بهداشت رعایت نمیشود و در برخی شهرهای آن شاهد حضور گردشگران فراوانی از سراسر جهان هستیم. اینکه باید به چه شهری از هند سفر کرد را اگر در قالب تور هند باشید میتوانید از آژانس مسافرتی تریپ راهنمایی بگیرید، اما برخی از افراد علاوه بر اینکه ممکن است قصد داشته باشند بلیط هواپیما برای سفر به پایتخت هند یعنی دهلی رزرو کنند، دوست داشته باشند از شهرهای توریستی دیگر هند نیز اطلاع داشته باشند، ما در ادامه مطالب قصد معرفی شهر جیپور ( جایپور ) را به شما داریم و با جاذبه های گردشگری این شهر شما را آشنا خواهیم کرد.

جیپور کجاست؟

هند کشوری است که میتوان آن را شبیه به یک لوزی دانست و شهر جیپور در قسمت شمالی این کشور جای خوش کرده و به عنوان یک شهر کوچک توریستی شناخته میشود به گونه ای که معمولاً در تورهای ترکیبی از این شهر نیز بازدید میشود.

اگر به شهر آگرا رفتید و از جاذبه بسیار معروف کشور هند که در آگرا قرار گرفته است، یعنی تاج محل، دیدن کردید، بهتر است بعد از آن به جیپور نیز بروید. فاصله بین آگرا تا جیپور با ماشین حدود 4 ساعت است.

جاذبه های گردشگری جیپور

سفر به هند و دیدن از جاذبه های جیپور به عنوان یکی از شهرهای زیبای آن، یکی از بهترین سفرهایی خواهد بود که به راحتی با خرید بلیط هواپیما و رزرو تور هند میتونید از آن لذت ببرید و در دفتر خاطرات خود یک سفر جالب را ثبت کنید.

از جاذبه های گردشگری این شهر میتوان به کاخ شهر، هاوا محل، موزه، فیل سواری و بازدید از باغ وحش، جال محل، قلعه های مختلف زیبا و بازاهای رنگین این شهر اشاره کرد.

جیپور

در کل، این شهر را برای فستیوال ها و جشنواره ای رنگارنگش و قلعه های زیبایش میشناسند و با سفر به جیپور به عمق تاریخی آن پی خواهید برد و با سنت و فرهنگ هندی های اصیل از نزدیک آشنا خواهید شد.

جیپور

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc