https://gateway.trip.ir/api/

عجایب هفتگانه جدید | سازه ها با شما سخن میگویند

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

عجایب هفتگانه جدید | سازه ها با شما سخن میگویند

عجایب هفتگانه شاهکاری بودند که همه دنیا به شگفتی آنها پی بردند، در کنار آن در سال 2007 تصمیم گیری مبنی بر اعلام عجایب هفتگانه جدید شد. این تصمیم به علت آن صورت گرفت که با شاهکارهایی آشنا شوید که بر خلاف عجایب هفتگانه که برخی از آنها از دسترس خارج شده است، بتوان آنها را از نزدیک دید. در واقع آشنایی با عجایب هفتگانه جدید دریچه ای جدید برای آشنایی با شهرهای جدید و شگفت انگیز برای مسافرت است که با خرید بلیط هواپیما میسر میشود. اگر اهل مسافرت به مکان های خارق العاده هستید، به شما بازدید از این مکان ها را پیشنهاد میدهیم.

عجایب هفتگانه جدید

تحقیقات در خصوص اعلام مکان های خارق العاده جهان از سال 2000 شروع شد و پس از بیش از صد میلیون نظر و رای گیری از سراسر جهان، در سال 2007 در لیسبون نهایی و اعلام شدند.

چیچن ایتزا | مکزیک

چیچن ایتزا

این اثر شاهکار سرخپوست های تمدن مایا است، که برای بازدید از آن باید به مکزیک سفر کنید. چیچن ایتزا معبی بوده است که مایا ها قربانی های خود را به آنجا میاوردند. در این مکان سنگ برجسته های با ارزشی قرار گرفته است.

تندیس مسیح | برزیل

تندیس مسیح

این مجسمه پر ابهت در ریو دوژانیرو واقع شده است و برای بازدید از آن با خرید بلیط هواپیما باید به کشور برزیل سفر کنید. این مجسمه با ارتفاع 39 متری در سال 1926 ساخته شد. این مجسمه مسیح که دستان خود را باز کرده نشان از پذیرش همگانی مردم توسط عیسی مسیح است.

کولوسئوم | ایتالیا

کولوسئوم

کولوسئوم، این بنای بی نطیر واقع در شهر رم در کشور ایتالیا است. در واقع برای بازدی از آن میتوانید همراه تور ایتالیا باشید و یا با خرید بلیط هواپیما رم به بازدید از کولوسئوم بروید. اینجا بزرگترین و هیجان انگیزترین تماشاخانه امپراتوری رم بوده است. هشتاد هزار نفر در آن میتوانسته اند از نمایش های مختلف لذت ببرند و دارای هشتاد درب ورودی بوده است. معماری آن حیرت انگیز و بسیار دیدنی است و اگر شرایط دریافت ویزای شنگن را دارید حتماً به این شهر سفر کنید، سفر فوق العاده ای خواهد بود.

دیوار بزرگ چین

دیوار بزرگ چین

دیوار بزرگ چین انقدر معروف است که دیگر نیازی به تعریف و تمجید ندارد و به علت اینکه تور چین نسبتاً یکی از رایج ترین تورهای خارجی به شمار میرود با کمی مشاوره در خصوص اخذ ویزا میتوانید در قالب تور چین به بازدید از دیوار بزرگ چین بروید.

بلیط هواپیما پکن

ماچو پیچو | پرو

ماچو پیچو

ماچو پیچو یک شهر است، شهری که با سنگ ساخته شده است و ارزش باستان شناسی دارد. برای بازدید ار ماچو پیچو باید به کشور پرو واقع در آمریکای جنوبی سفر کنید.

شهر پترا | اردن

شهر پترا

پترا شهری است که در کوه واقع شده است و به علت معماری حیرت برانگیز آن، مورد توجه عموم گردشگران قرار گرفته است. پترا در زبان یونامی به معنای صخره است. این بنا چهارصد سال پیش از میلاد مسیح ساخته شده است.

تاج محل | هند

تاج محل

برای بازدید از تاج محل، که دارای معماری فوق العاده زیبا است باید به شهر آگرا واقع در کشور هند سفر کنید.

آگرا کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc