https://gateway.trip.ir/api/

اهل سفر نیستی اگر خوندی و نرفتی مسافرت!

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

اهل سفر نیستی اگر خوندی و نرفتی مسافرت!

همه افرادی که اهل سفر هستند میدونند که پاییز و زمستان، تازه شروع فصل سفرهای هیجان انگیزه و نه نشستن توی خونه !

الان وقت سفر به هند و دیدن جاذبه های فوق العاده عالی این منطقه است. مثلاً میتونید از گوآ دیدن کنید و یا به بمبئی برید و از سایر جاذبه های گردشگری هند مثل تاج محل دیدن کنید.

نظرتون کلاً درباره آسیای جنوب شرقی چیه؟ مثلاً الان وقت سفر به بانکوک هست. اونجا هم جای خیلی قشنگ و معروفی هست. بلیط هواپیما بانکوک هم به راحتی پیدا میشه و اگر هم خواستید میتونید با تور همراه باشید.

سفر به جنوب شرقی آسیا

سفر به جنوب شرقی آسیا

آسیای جنوب شرقی شامل شهرها، کشورها و جزایری است که بهترین زمان برای بازدید از آن ها فصل پاییز و زمستان است و دقیقاً زمانی که در ایران برف و باران است در آنجا میتوانید یک سفر با هوای عالی را تجربه کنید. شما برای این منظور میتوانید دربخش جست و جوی بلیط هواپیما تریپ شهرهایی مثل بانکوک، بمبئی، کوالالامپور، پاتایا، جاکارتا و سنگاپور را جست و جو کنید تا از قیمت بلیط هواپیما برای هر یک از این مسیرها با خبر شوید.

حالا اگر از بحث آب و هوای مناسب هم که خارج بشیم یکی از موضوعات جالب توجه در این مسیرها، غذاهایی هست که بو و طعم لذیذی دارند، همانطور که میدانید ادویه در این منطقه حرف اول را میزند، بنابر این غذاهای بسیار مختلفی را خواهید چشید.

از دیگر نکاتی که باعث جذابیت جنوب شرقی آسیا برای سفر در این روزها شده است خرید اجناس با قیمت مناسب و با کیفیت بالا است، شما این مورد را در کشور مالزی و کشور تایلند از نزدیک لمس خواهید کرد.

اگر به دنبال یک تور مناسب از هر لحاظ هستید جنوب شرقی آسیا جایی است که با هزینه ای در حدود 7 میلیون تومان به بالا میتونید به اونجا برید و از مسافرت زمستانی لذت ببرید.

فراموش نکنید که تریپ به صورت دوره ای آفرهای خوبی برای این مسیرها از جمله تایلند و هند میزاره که برای اطلاع از این آفرها هم میتونید داخل تلگرام تریپ عضو بشید و هم اینستاگرام، گزینه اول هم از لحاظ سرعت، تماس تلفنی هست که به سرعت به شما پاسخ داده خواهد شد. خرید تور مسافرتی باعث میشه که در هزینه های سفر صرفه جویی بشه و راهنمای گردشگری هم باهاتون باشه تا بهتون در تجربه یک سفر خوب کمک کنه. تریپ از ابتدا تا انتهای سفر همیشه همراه شما است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc