https://gateway.trip.ir/api/

معرفی و عکس های هتل فرمونت کواسار استانبول

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

معرفی و عکس های هتل فرمونت کواسار استانبول

هتل فرمونت کواسار استانبول از آن دسته هتل های 5 ستاره ای است که مخاطبان خاص خود را دارد که به دنبال دریافت خدمات در کلاس جهانی به آنجا میروند. رزرو هتل در استانبول با توجه به تعداد زیاد آنها انتخاب راحتی است و برای همه سلیقه ها هتل وجود دارد. اما انتخاب هتلی که ضمن لوکس بودن، به شما خدمتی را ارائه کند که همان خدمت را با همان درجه کیفیت در بهترین هتل های جهان ارائه میکند کمی مشکل است. اما در اینجا قصد داریم به شما هتلی را معرفی کنیم که دقیقاً این ویژگی را دارد. هتل فرمونت کواسار استانبول را در ادامه مطالب بیشتر معرفی خواهیم کرد تا برای رزرو تور استانبول انتخاب بسیار ویژه ای به شما داده باشیم.

هتل فرمونت کواسار استانبول

این هتل که تمام اتاق های آن عایق صوتی دارد، نمای یک طرف آن شهر پر جنب و جوش استانبول است و در طرف دیگر آن شاهد تنگه بسفر هستید و در تمام اتاق ها و محیط هتل، اینترنت پرسرعت وای فای رایگان میباشد.

هتل Fairmont Quasar Istanbul دارای Willa Stream Spa با یک سالن ورزشی کاملاً مجهز است. همپنین دارای استخر روباز و سرپوشیده و فصلی  نیز هست و در آنجا انتخاب متنوعی از رستوران ها ، کافه ها و آبگرم وجود دارد.

تلویزیون با کانالهای ماهواره ای و جهانی هستند و همچنین آیپد نیز ارائه می شود. همه اتاق ها برای راحتی شما دارای یک اتاق نشیمن ، میز ناهار خوری و میز کار هستند. همه اتاق های هتل فرمونت دارای یک پرده موتوری با دکمه لمسی هستند که حس فوق العاده خوبی به مهمانان میدهد. برخی از اتاق ها دارای وان حمام هستند و در برخی دیگر فقط دوش وجود دارد. همچنین در برخی از اتاق ها حمام گرم ترکیه ای در حمام وجود دارد که قطعاً قیمت این اتاق ها گران تر است.

هتل فرمونت کواسار استانبول

سوئیت ها و بعضی از اتاق ها دارای بالکن خصوصی هستند که مشرف به بسفر است و میتوانید لحظات به یاد ماندنی را در استانبول برای خود ثبت کنید.

رستوران Stations در هر ساعت از روز آماده پذیرایی شما است و سرآشپزهای فوق العاده ای در آن مشغول به کار هستند.

صبحانه هر روز به صورت بوفه است که شامل موارد صبحانه کلاسیک، انواع نان ها که با پخت سنتی و بین المللی ارائه میشود. Demlque Tea Parlor ، تفسیری مدرن از فرهنگ سنتی چای و قهوه ترکی را همراه با شیرینی و شیرینی های محلی ارائه می دهد.

در بخشی از هتل کلاس یوگا نیز برای مهمانان تعبیه شده است. خدمات پذیرش این هتل 24 ساعته است

هتل فرمونت استانبول در صورت درخواست ، خدمات ترانسفر فرودگاهی مجلل و وی آی پی را ارائه می دهد و در فرودگاه به شما خوش آمد می گوید و در صورت درخواست بالگرد برای شما ارسال میشود که در قسمت بالای هتل توقف خواهد داشت.

مرکز همایش های استانبول با این هتل 3.5 کیلومتر فاصله دارد و مراکز خرید Cevahir ، Zorlu ، Astoria و Profilo Center در چند دقیقه ای آن قرار دارند.

شما میتوانید برای رزرو هتل در استانبول به سایت تریپ مراجعه کنید و در بین تعداد هتل های بیشمار آن رزرو خود را به راحتی انجام دهید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc