https://gateway.trip.ir/api/

خود را برای خرید هیجان انگیز در استانبول آماده کنید

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

خود را برای خرید هیجان انگیز در استانبول آماده کنید

در آخرین روزهای نوامبر همیشه اتفاق خوبی در سراسر جهان و به خصوص در استانبول برای خرید میفتد که بهتر است برای سفر به استانبول برنامه ریزی نمایید. این اتفاق هیجان انگیز همان بلک فرایدی یا جمعه سیاه است که همه ساله در شهرهای مختلف جهان برگزار میشود و اجناس با تخفیفات بسیار زیادی به فروش میرسد. در این روز که در سال 2019 در تاریخ 29 نوامبر قرار گرفته است یعنی در تاریخ 8 آذر 1398 تخفیفات بسیار زیادی را میتوانید در فروشگاه های استانبول دریافت نمایید. اما چرا باید به استانبول سفر کرد؟ چرا بیشتر ایرانیان برای دریافت بهترین تجربه بلک فرایدی به این شهر میروند؟ در ادامه این پست از وبلاگ تریپ به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید جواهر، مرکز خرید زورلو، مرکز خرید فروم، مرکز خرید کنیون و دیگر مراکز خرید این شهر در زمان بلک فرایدی تخفیفات بسیار زیادی را بر روی کالاهای خود اعمال میکنند ولی چیزی که باعث میشود مردم ایران بلیط هواپیما بخرند و در روز بلک فرایدی این شهر باشند این است که اولا این موضوع زیاد در ایران جا نیفتاده است و برخی دیگر به طور غیر واقعی در ایران تخفیف میگذارند در صورتی که در خارج از کشور این تخفیفات واقعی است و موضوع دیگر اینکه شما میتوانید برندهای مختلف جهانی و ترکی را که از قیمت آن آگاه هستید با تخفیف خریاری نمایید.

در هر صورت به قول معروف هم فال است و هم تماشا، به این معنا که شما علاوه بر خرید با سفر به استانبول، استانبول گردی نیز میکنید و فقط تفاوت این موضوع این است که هوشمندانه این تاریخ را انتخاب کرده اید. برای خرید بلیط هواپیما استانبول دقت کنید تا در زمان مناسب رزرو کنید، همچنین تریپ همیشه همراه شما خواهد بود و برای این روزها تخفیفات خوبی را در نظر میگیرد که تحت عنوان پیشنهادت شگفت انگیز به شما ارائه میشود.

تخفیفات بلک فرایدی در استانبول

همانطور که احتمالاً شما هم میدانید استانبول دارای دو بخش آسیایی و اروپایی است و در بخش اروپایی استانبول مراکز خرید مهمی قرار دارند که برندهای معتبر دنیا در زمیته پوشاک، طلا، لوازم خانگی، سیسمونی، عینک و اکسسوری در آنها یافت میشود و با اطمینان میتوانید از آنها خرید کنید، این خرید خیلی بیشتر به شما خواهد چسبید اگر همراه با یک تخفیف عالی باشد که میتوانید در بلک فرایدی این شانس را داشته باشید.

مراکز خرید استانبول

با در نظر گرفتن بلیط های گران قیمت به مقصدهای اروپایی و نیازمند بودن ویزای شنگن برای آنها و تقریباً غیر ممکن بودن سفر به آمریکا، پس میتوان بهترین حالت را برای دریافت تخفیفات هیجان انگیز جمعه سیاه در کشور ترکیه و در شهر استانبول متصور شد که با خرید آسان بلیط هواپیما و یا رزرو تور استانبول امکان پذیر است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc