https://gateway.trip.ir/api/

اقامت در هاستل های استانبول | خوب یا بد؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

اقامت در هاستل های استانبول | خوب یا بد؟

هاستل ها اقامتگاه هایی هستند که به علت اشتراکی بودن اتاق، قیمت رزرو آنها پایین است و در اکثر شهرهای دنیا وجود دارند. استانبول نیز که یکی از پر رفت و آمد ترین شهرهای توریستی است دارای هاستل هایی در مناطق مختلف شهر میباشد. در اینجا قصد داریم به شما بگوییم که آیا اقامت در هاستل های استانبول ارزش دارد؟ چه افرادی بهتر است در این گونه اقامتگاه ها رفت و آمد داشته باشند و شب را در آنجا بگذرانند؟ همانطور که میدانید تعداد افرادی که با خرید بلیط هواپیما به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر میکنند کم نیستند، آیا هاستل ها از امنیت برخوردار هستند؟ در ادامه به این گونه از سوال ها پاسخ خواهیم داد.

سفر به استانبول

بیشتر افرادی که به استانبول میروند قصد تفریح و خوشگذرانی را دارند، به احتمال زیاد این دسته از افراد قصد ندارند در فضاهای اشتراکی اقامت داشته باشند، درست است که همه افراد به دنبال بلیط لحظه آخری استانبول هستند ولی این دلیل نمیشود که برای اقامت خود هزینه نکنند. توجه داشته باشید خیلی از افراد به این نکته اشاره میکنند که تعداد ستاره های هتل مهم نیست و فقط شب قصد خواب داریم و در طول روز بیرون هستیم بنابراین هزینه زیاد برای هتل معقول نیست. اما واقعیت امر این است که بیشتر هتل های 3 ستاره استانبول حتی برای اقامت شبانه و خواب نیز مناسب نیستند! بنابر این میتوان انتظار داشت که هاستل ها نیز کیفیت پایینی داشته باشند و این موضوع کاملاً صحیح است. اما پس چه کسانی در هاستل ها اقامت میکنند؟

هاستل ها برای افراد مجرد کم درآمد و افرادی که قصد دارند به علت های مختلف خرج کمتری برای سفر خود بپردازند مناسب است ولی به هیچ عنوان به افرادی که برای تفریح و خصوصاً خانوادگی سفر میکنند هاستل پیشنهاد نمیشود. شما برای خرید بلیط هواپیما هزینه میکنید و خوب نیست که در بدترین جای ممکن اقامت داشته باشید. پیشنهاد ما به شما استفاده از تورهای لحظه آخری استانبول است که میتوانید جهت بهزه مندی از پیشنهادهای شگفتا انگیز سفر به استانبول با تریپ و کارشناسان بخش فروش تور تماس حاصل فرمایید.

رزرو هتل خارجی

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc