https://gateway.trip.ir/api/

آیا پاییز فصل مناسبی برای سفر به دبی است؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

آیا پاییز فصل مناسبی برای سفر به دبی است؟

با توجه به موقعیت جغرافیایی دبی که در یک منطقه گرم و خشک قرار گرفته است آیا در پاییز با توجه به کاهش دما زمان مناسبی برای سفر به دبی میباشد؟ دبی که یکی از ثروتمندان منطقه حوزه خلیج فارس و خاورمیانه است با توجه به برج های خاص خود و همچنین وجود هتل های بسیار لاکچری همانند برج العرب و هتل آتلانتیس بسیار معروف شده است. برای سفر به دبی چندین زمان پیشنهاد میشود که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند، مثلاً حتی در گرمترین ماه سال نیز در شاهد افرادی هستیم که به دبی سفر میکنند ولی این دسته از افراد برای کارهای تجاری و حضور در نمایشگاه های واقع در این شهر به آنجا مسافرت میکنند. در اینجا قصد داریم برای مسافران عادی که قصد دارند به دبی سفر کنند درباره آب و هوا بیشتر توضیحاتی را ارائه دهیم.

فصل مناسب سفر به دبی

آب و هوای دبی در فصل تابستان غیر قابل تحمل است، اگر چه در تمامی مراکز خرید و هتل ها از خنک کننده های قوی استفاده میشود با این حال اگر قصد رفتن به سمت آب یا بازدید خیابان ها را داشته باشید این کار تجربه خوبی برای شما نخواهد بود. علاوه بر آن شرجی بودن هوا نیز آزار دهنده است.

اگر به دنبال فصل های مناسب سفر به این شهر توریستی هستید فصل های پاییز و زمستان مناسب هستند. اگر چه فصل پاییز نیز تا اواخر آن به شما پیشنهاد نمیشود، در واقع از اواسط آذر تا اواسط اسفند هوا در دبی قابل تحمل است و میتوان با خرید بلیط هواپیما دبی به این شهر سفر کرد. در این ماه ها دمای هوا در حدود 27 درجه تا 20 درجه سانتیگراد است و مشکلی برای بازدید از دریا و بازدید از خیابان های این شهر نیست. بازدید برج های زیبا و تفریحاتی مانند آفرود در دوبی این شهر راه بسیار معروف و محبوب کرده است.

ویزای دبی

همانطور که می دانید دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است و برای اینکه به شهرهای این منطقه از جمله دبی سفر کنید نیازمند دریافت ویزا هستید که در این خصوص میتوانید با تریپ در تماس باشی تا از مدارک و هزینه این ویزا مطلع شوید. معمولاً 4 روز کاری برای اخذ ویزا زمان لازم است و به خانم های مجرد ویزا تعلق نخواهد گرفت. اگر دوست داشته باشید می توانید سفر خود را در قالب تور انجام دهید و با پیشنهادهای ویژه تریپ که نرخ فوق العاده ای دارند به بازدید از این شهر توریستی و گران قیمت بروید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc