https://gateway.trip.ir/api/

چه روزهایی از سال بلیط کیش ارزان است؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

چه روزهایی از سال بلیط کیش ارزان است؟

اگر به دنبال یک سفر ارزان با هواپیما به جزیره کیش هستید و دوست دارید از بلیط ارزان کیش باخیر شوید نکات تریپ را فراموش نکنید. خیلی از افراد با یک بار سفر به کیش عاشق آن می شوند و تمایل دارند بارها و بارها به آنجا بروند اما بعضی از مواقع نه از لحاظ مالی و نه از لحاظ تایمی وقت مناسبی برای مسافرت پیدا نمی کنند. بهتر دیدیم که در خصوص روزهای خاصی که می توان برای این جزیره زیبا برنامه ریزی کرد به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم. قطعاً شما هم دوست دارید با نرخ خوب و با پایین ترین نرخ به کیش سفر کنید، کیش با ساحل های قشنگی که دارد دل هر مسافری را با خود میبرد. اما چه زمان هایی به کیش سفر کنیم؟ پاسخ شما را در زیر ارائه کرده ایم.

سفر به جزیره کیش با هواپیما

اگر علاقه مند به دیدن دریا هستید بهترین جایی که در ایران می توان هم از دیدن آب لذت برد و هم دراخل آن شنا کرد سواحل جنوبی ایران است که در این میان جزیره کیش به علت های مختلف مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. در واقع آرامش و لوکس بودن باعث شده است این جزیره به محبوب ترین نقطه ایران برای سفر شناخته شود. همانطور که می دانید بلیط چارتری کیش همه روزه برای خرید آنلاین وجود دارد ولی داشتن یک سری اطلاعات به شما درک درستی از قیمت ها می دهد به طوری حتی از ماه ها قبل می توانید با داشتن این اطلاعات برای روزهای خود برنامه ریزی کنید.

یک قانون نانوشته برای بلیط هواپیما در نزدیکی ایام نوروز وجود دارد و آن این است که همیشه پروازهای مسیر کیش به تهران آخرین روزهای اسفند به شدت قیمت پایینی دارند. به طوری که اکثر ایرلاین ها بلیط هواپیما کیش به تهران را در آن روزها به قیمت شاید حتی 30 هزار تومانی به فروش برسانند!

دقیقاً بعد از تعطیلات نوروز شاهد کاهش نرخ فوق العاده برای بلیط هواپیما تهران به کیش هستیم در این زمان ها که از 12 فروردین شروع می شود بلیط ها به قیمت 50 هزار تومان نیز می رسد. در واقع اگر کارمند نباشید و یا حتی بتوانید مرخصی بگیرید ارزش آن را خواهد داشت.

در برخی از روزهای سال مانند ایام رمضان نیز شاهد کاهش نرخ بلیط ها هستیم ولی هیچ کدام به اندازه دو موردی که در بالا اشاره کردیم کاهش نرخ ندارند. البته این موضوع را نیز دقت کنید که در آن طرف سفر نیز نیازمند خرید بلیط هواپیما هستید که دیگر نرخ مناسب ندارد و نرخ آن ها عادی است.

هیچ وقت در ایام تعطیلات و ایام شلوغ سال به دنبال نرخ خوب نباشید و همیشه به دنبال بلیط لحظه آخری باشید که به راحتی از سایت تریپ می توانید به صورت آنلاین مشاهده و برررسی کنید و در زمان مناسب نسبت به خرید آن اقدام کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc