https://gateway.trip.ir/api/

چیزهایی که سفر به استانبول را شیرین تر می کند

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

چیزهایی که سفر به استانبول را شیرین تر می کند

در این پست از وبلاگ تریپ تصمیم گرفتیم درباره این بنویسیم که چگونه می توان از سفر به استانبول لذت بیشتری برد؟ آیا استانبول گردی فقط به آسانی خرید یک بلیط هواپیما و رزرو هتل است؟ چگونه می توان لحظات خیلی خوبی را همراه خانواده و یا دوستان در شهر استانبول گذراند؟ همه ما به دنبال این هستیم که اگر سفر می کنیم چند روزی را از محیط کار دور باشیم و به هیچ چیز به جز خوشگذرانی فکر نکنیم، اما سفر به خارج از کشور دغدغه های خود را دارد، حتی اگر این شهر در کشوری مانند ترکیه باشد.

اگر به دنبال سفر به استانبول هستید و دوست دارید نهایت لذت را از سفر خود ببرید توصیه هایی که در ادامه به شما می شود را رعایت کنید و آن ها را به صورت دقیق به اطرافیان خود نیز گوشزد کنید.

راهنمای سفر به استانبول

شهر استانبول که پایتخت فرهنگی و گردشگری کشور ترکیه به شمار می رود و به عنوان یکی از راحت ترین سفرهای خارج کشور ایرانیان به شمار می رود. یکی از دلایلی که استانبول خیلی محبوب شده است اتمسفر این شهر است که نه آنقدر حس مدرنیزه به شما می دهد که از آن دور شوید و نه آنقدر سطح پایین است که آن را پس بزنید! این شهر به معنای واقعی یکی از جاهایی است که می توان همه جوره لذت برد و چند روزی را همراه خانواده و یا دوستان و حتی تنهایی در آنجا سپری کرد.

یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید خرید بلیط هواپیما به مقصد استانبول است، سعی کنید از بلیط های لحظه آخری استفاده نمایید، از آن جایی که تعداد آژانس های مسافرتی در ایران کم نیست و بیشتر آن ها نقش واسطه را دارند، خرید بلیط خود را باید از جاهای مورد تایید و به صورت آنلاین خرید کنید. تریپ با ارائه بهترین نرخ پرواز به شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول توانسته دست واسطه ها را کوتاه کند و پروازها را به صورت آنلاین با بهترین نرخ به شما ارئه دهد.

پیشنهاد ما به شما استفاده از هتل های 4 یا 5 ستاره است، سعی کنید از هتل های 3 ستاره شهر استانبول استفاده نکنید چون از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

رزرو هتل در استانبول در سایت تریپ به همان سادگی خرید بلیط هواپیما است و به راحتی می توانید با جستجو تاریخ مد نظر خود هتل های مختلف را مشاهده و از بین صدها هتل در این شهر انتخاب کنید. یکی از مواردی که باعث هر چه بیشتر خوشایند شدن مسافرت می شود انتخاب دقیق هتل با توجه به نیازهای شخصی است. مثلاً اگر به استخر، جکوزی یا سرویس های خاصی نیاز دارید به دنبال هتل های مناسب خود بگردید. در نهایت به راحتی با کارت عضو شتاب میتوانید آن را رزرو نمایید. 

توجه نمایید که رزرو آنلاین هتل شامل تراسفر فرودگاهی نمیباشد و برای تراسفر و استقبال فرودگاهی تا هتل باید یا از تاکسی های فرودگاه استفاده کنید و یا قبل تر با تریپ هماهنگ کنید.

همیشه مقداری لیر در کیف خود داشته باشید و برای استفاده از مترو و وسایل نقلیه از استانبول کارت استفاده نمایید.

از خیابان استقلال، میدان تکسیم، برج گالاتا، مسجد سلطان احمد، موزه ایاصوفیه و بازار ادویه و بازار بزرگ استانبول دیدن کنید و از مراکز خرید بخش اروپایی شهر دیدن کنید و فراموش نکنید که برای کالاهایی که برند نیستند تخفیف بگیرید.

مراقب باشید وسایل خود باشید و تاکسی ها بخواهید که تاکسیمتر را روشن کنند.

از خوردن باقلوای استانبولی، کباب ترکی و پیده که شبیه پیتزا است لذت ببرید و عکس های خوبی بگیرید که همیشه برای شما به یادگار خواهد ماند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc