https://gateway.trip.ir/api/

حقیقت هایی درباره پایتخت شدن استانبول

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

حقیقت هایی درباره پایتخت شدن استانبول

گفته می شود که استانبول قابلیت تبدیل شدن به پایتخت کشور ترکیه را دارد، به نظر شما این موضوع تا چه حد بر میزان گردشگران ورودی به این کشور تأثیر گذار است؟ همانطور که می دانید جمعیت استانبول را اگر با احتساب افرادی که به این شهر با خرید بلیط هواپیما و یا خرید تور استانبول سفر می کنند در نظر بگیریم بیش از 20 میلیون نفر در این شهر هر شب اقامت دارند. این یعنی یک شهر با یک جمعیت بسیار زیاد که از این نظر به مانند نیمی از کشورهای جهان است که معمولاً پایتخت آنها پرجمعیت ترین شهر آن کشور است. اما در خصوص این موضوع که چه اتفاقی قرار است برای این شهر بیفتد نظرهای مختلفی شنیده می شود که بهتر است در جریان این موضوع نیز قرار بگیرید و با چشمان باز به این شهر جذاب و توریستی سفر کنید.

سفر به استانبول

اگر به موضوع سفر به استانبول به طور خیلی موشکافانه نگاه کنیم متوجه موضوعی بسیار مهم می شویم. موقعیت این شهر نسبت به شهرهای دیگر کشور ترکیه بسیار با ارزش تر است، قرار گیری در میان دریای سیاه و مرمره و تبدیل آن از طریق تنگه بسفر به دو بخش آسیایی و اروپایی، موقعیت ویؤه ای برای این شهر به وجود آورده است. درست است که استانبول پایتخت ترکیه نیست ولی همه آن را به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه می دانند. ارزشمندی این شهر را می توان در میان موضوعی دیگر نیز مورد ارزیابی قرار داد، استانبول در تمام فصل ها قابلیت جذب مسافر را دارد و مانند شهرهایی مثل آنتالیا نیست که فقط در ایام گرم سال گردشگران به آنجا سفر کنند.

همچنین وجود بلیط لحظه آخری استانبول نکته ای است که نمی توان از آن گذشت، مسافران به دنبال بهترین نرخ پروازی هستند و آن را در مواقع خلوتی استانبول می توانند پیدا کنند و به همین علت در تمام طول سال شاهد مسافرت ایرانیها به این شهر توریستی و خیلی جذاب هستیم. توجه داشته باشید درست است که در ماه های سال نیز از تمام امکانات این شهر می توان استفاده کرد چون اکثر گردشگری استانبول بر مبنای جاذبه های فرهنگی و تاریخی و شکم گردی می گردد و هیچ چیز نمی تواند از جذابیت های آن کم کند.

استانبول پایتخت گردشگری ترکیه

شما در واقع با خرید بلیط هواپیما و سفر به استانبول فرصت آن را خواهید داشت تا از بزرگترین فرودگاه جهان نیز بازدید نمایید. همه افراد فعال در حوزه گردشگری ترکیه بر این باور هستند که استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه شناخته شده است، بنابراین اگر نام استانبول را به عنوان پایتخت ترکیه شنیدید تعجب نکنید، منظور پایتخت گردشگری است.

اگر قصد دارید به پایتخت گردشگری کشور ترکیه سفر کنید استفده از تور آفری استانبول که در بیشتر مواقع به عنوان پیشنهادهای ویژه تریچ ارائه می شود بهترین موقعیت سفر به این شهر فوق العاده دیدنی است. پس اگر قصد دارید با یک نرخ خوب به استانبول سفر کنید با شرکت تریپ ( نقطه پرواز ) تماس بگیرید.

چه وسایلی لازم است به استانبول ببریم؟

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc