https://gateway.trip.ir/api/

هتلی در استانبول با نمای پل زیبای بسفر

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتلی در استانبول با نمای پل زیبای بسفر

پل بسفر که بر روی تنگه بسفر زده شده است بخش آسیایی و اروپایی استانبول را بهم متصل می کند و می خواهیم هتلی را با نمای این پل به شما معرفی کنیم. بدون شک نمای اتاق در هتلی که قصد رزرو آن را دارید بسیار مهم می باشد، البته اگر برای هتل مورد نظر هزینه متوسط رو به بالایی انجام داده باشید. بی شک بهترین نمایی که در استانبول می توان برای یک هتل متصور شد، تنگه بسفر است، اما معمولاً در همه جای بسفر نمی توان منظره عالی را در نظر گرفت، به خصوص اگر قصد داشته باشیم در شب از این منظره استفاده کنیم. به همین علت نمای پل بسفر را همه به عنوان بهترین نمای تنگه بسفر می شناسند، علت این موضوع نیز چراغ ها و روشنایی زیبای این پل در شب می باشد. پس اگر قصد دارید این هتل را بهتر بشناسید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

هتل رادیسون بلو بسفر استانبول Radisson Blu Bosphorus

هتل های زنجیره ای رادیسون بلو را همه به کیفیت بالا و خدمات دهی عالی می شناسند. رادیسون بلو بسفر در شهر زیبا و توریستی استانبول با فاصله کمی از پل بسفر واقع شده است و رستوران این هتل و در بعضی از اتاق های نمای این پل را می توانید شاهد باشید. اگر قصد رزرو هتل در استانبول را دارید بهتر است این هتل را نیز در لیست خود قرار دهید، مطمئن هستیم که لحظات بسیار خوبی را در این اقامتگاه تجربه خواهید کرد.

رادیسون بلو بسفر فاصله کمی با مسجد اورتاکوی دارد و چشم انداز آن از بسفر بی نهایت زیبا است. در اتاق ها، وای فای رایگان وجود دارد. همچنین اگر اقامتگاهی با شکوه و بزرگ لازم دارد می توانید سوئیت های رادیسون بلو را انتخاب نمایید.

استفاده از ماساژ آرامش بخش بعد از یک روز پیاده روی در مراکز خرید و خستگی بدنی، می تواند خستگی را از بدن شما دور نماید، به همین علت استفاده از ماساژ در این هتل را پیشنهاد می کنیم. البته سونا و حمام نیز گزینه های خوبی هستند.

رستوران Et Cetera واقع در این هتل یکی از بهترین بوفه های صبحانه را با یک نمای فوق العاده زیبا از بسفر به شما پیشنهاد می دهد. شما در هنگام صرف صبحانه بیش از 150 مورد انتخاب دارید. برای صرف ناهار نیز از میان گزینه های ترکی می توانید یک غذای اصیل و خوشمزه را میل نمایید. کافی شاپ موجود در هتل نیز به شما خدمات میان وعده را ارائه می دهد.

با رزرو این هتل، مترو به شما نزدیک است و به اماکن تاریخی و گردشگری استانبول به راحتی دسترسی خواهید داشت. این اقامتگاه در منطقه بشیکتاش قرار گرفته است و برای رزرو تور با این هتل می توانید با کارشناسان ما در بخش تور هماهنگی داشته باشید.

هتل

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc