https://gateway.trip.ir/api/

بهترین سواحل سفید در مالدیو سریلانکا و تایلند

به روز رسانی: 19 اسفند ، 1400 جاذبه های گردشگری

بهترین سواحل سفید در مالدیو سریلانکا و تایلند

بهترین سواحل مالدیو و سریلانکا کدامند؟ آیا سواحل تایلند سفید هستند ؟ اینکه چه چیزی یک ساحل عالی را می سازد، به کشور مقصد بستگی دارد. 
برخی مناطق وسیع از شن و ماسه با فعالیت‌ های ساحلی، قدم زدن در ساحل می باشند. برخی دیگر برای شنا و ورزش های آبی مناسب هستند.
برخی از مسافرین سواحل انبوهی از مردم را برای تماشای ورزش های آبی و مسابقات ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر سواحل خلوت با آب‌ های آرام را می‌ خواهند. در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا به معرفی بهترین سواحل جزایر مالدیو، سریلانکا و تایلند بپردازیم.

سواحل معروف دنیا

سواحل معروف دنیا

بهترین سواحل مالدیو

آیا به دنبال یک مکان آرام برای استراحت هستید ؟ پس بدون شک، شما باید به مالدیو سفر کنید که یک جزیره آرام و دارای سواحل بکر است. 
از ویلاهای ساحلی مجلل 5 ستاره گرفته تا گیاهان و جانوران عجیب و غریب موجود در سواحل آرام مالدیو، می توان انتظار یک تعطیلات ساحلی عالی و آرام را در این کشور جزیره ای داشت. 
مالدیو مملو از سواحل خیره کننده است که چشم اندازهای بکر و آب های شفافی را ارائه می دهند. جزایر مالدیو دارای ماسه های سفید و با کیفیت هستند که پوشش گیاهی استوایی را در بر می گیرد. 
زیبایی طبیعی چشم نواز این جزیره گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می کند. سرگرمی های هیجان انگیز را امتحان کنید یا از چشم انداز زیبای اطراف جزیره لذت ببرید.

ساحل ولیگاندو

اگر به دنبال آرامش وگذراندن ماه عسل خود هستید ما به شما ساحل ولیگاندو مالدیو را پیشنهاد می کنیم، زیرا این ساحل پناهگاه آرامش با زیبایی های طبیعی چشم نواز است. 
همچنین می توان منظره های خیره کننده ای از غروب خورشید را از ساحل تماشا کرد. ماسه های سفید پودری با آب های فیروزه ای رنگ و مناظر خیره کننده در پس زمینه این ساحل را به یکی از زیباترین سواحل مالدیو تبدیل کرده است. 
اگر بارها شنیده‌ اید که سواحل مالدیو در شب می ‌درخشد، ساحل جزیره ولیگاندو یکی از آنهاست که صخره‌ های زیرزمینی در شب می ‌درخشند و منظره ‌ای تماشایی را به نمایش می ‌گذارند.

ساحل هولهوماله

یکی از بهترین سواحل مالدیو که تجربه ای سورئال را ارائه می دهد و شما را به طبیعت نزدیک می کند، ساحل هولهوماله است. این ساحل در مجاورت فرودگاه ماله مالدیو قرار دارد، از این رو دسترسی به این ساحل بسیار آسان می شود. 
با مناظر زیبا در پس زمینه، این ساحل همچنین فعالیت های ماجراجویی بی شماری را برای لذت بردن از تعطیلات ساحلی مفرح ارائه می دهد. 

سواحل جزیره کومو

ساحل جزیره کومو در مالدیو یک تجربه فراموش نشدنی است. این ساحل در فاصله 40 دقیقه ای با قایق تندرو از فرودگاه ماله قرار دارد.
این ساحل  یک نوار شنی کوچک اما زیبا است. اگر می خواهید در یک تجربه ساحلی مجلل لذت ببرید، سواحل جزیره کومو برای شما عالی هستند. در فهرست سواحل لوکس مالدیو، این یکی به دلیل محیط بکر و ویلا های آبی لوکسی جزو بهترین سواحل مالدیو بحساب می آید. 

ساحل مصنوعی

آیا یک ساحل مصنوعی می تواند به زیبایی یک ساحل طبیعی باشد؟ ساحل مصنوعی یکی از محبوب ترین سواحل مالدیو است که مناظر خیره کننده ای از اطراف ارائه می دهد. 
این ساحل ساخته دست بشر به شکل هلالی دارای آب های شفافی است که مناظر شگفت انگیزی را ارائه می دهد. همچنین یک مکان عالی برای شنا است.
این ساحل دارای امکانات باربیکیو، ورزش‌ های آبی و تعداد زیادی کافه در نزدیکی آن می باشد، که این ساحل را به یکی از بهترین سواحل برای تعطیلات خانوادگی مفرح تبدیل کرده است.

ساحل کورومبا

ساحل کورومبا یک ساحل آرامش بخش و رمانتیک به دور از هیاهو است. نه تنها فضای آرام، بلکه فعالیت‌ های مفرح که در اینجا می ‌توانید از آنها لذت ببرید نیز وجود دارد. 
همچنین یک استراحتگاه ساحلی در کورومبا وجود دارد که یکی از بهترین مکان‌ ها برای اقامت زوج ‌ها در مالدیو است. این ساحل در نزدیکی فرودگاه بین المللی قرار دارد، بنابراین دسترسی به آن آسان است. ساحل کورومبا با خط ساحلی پر از درختان نارگیل، تجربه ای به یادماندنی را در محیط طبیعی ارائه می دهد.

سواحل مالدیو در شب

سواحل مالدیو در شب

ساحل ریتی

ساحل ریتی مکانی عالی برای استراحت و مهمانی در طول شب است. محیط مسحورکننده ساحل ریتی و ویلاهای آبی مجلل اطراف ساحل برای یک تجربه آرامش بخش در تعطیلات عالی هستند. 
برجسته ‌ترین ویژگی این ساحل، کلوب ‌های شبانه آن است که ساحل را احاطه کرده ‌اند، جایی که می ‌توان یک تجربه شبانه پراز هیجان را شاهد بود. 

ساحل فولهدهو

اگر به دنبال یک ساحل خصوصی هستید، این ساحل گزینه ی خوبی است. ساحل فولهدهو یکی از مکان هایی است که در آن جمعیت زیادی پیدا نمی شود. 
مساحت این ساحل بسیار بزرگ است اما اکثراً هیچ کس در این اطراف نیست. در واقع، ساحل  فولهدهو یک ساحل خصوصی بحساب می آید. اگر در تعطیلات تور مالدیو خود آرزوی حفظ حریم خصوصی دارید، ساحل فولهدهو باید مکانی مورد علاقه شما باشد.

ساحل لیلی

مکان های زیادی در جهان وجود ندارد که تجربه ساحلی بهتری نسبت به مالدیو داشته باشد و یکی دیگر از این سواحلی که قرار است به شادی شما بیفزاید ساحل لیلی است. 
این ساحل که بخشی از استراحتگاه و اسپای مجلل است، نهایت آرامش را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. این ساحل با برخورداری از امکانات کلاس جهانی خود، امروزه یک مکان غواصی مشهور در مالدیو است و مکان مناسبی برای نشستن و آفتاب گرفتن برای گردشگران محسوب می شود. 
حتی می توان از تعدادی خدمات رایگان ارائه شده توسط استراحتگاه ساحلی استفاده کرد. بنابراین، اگر به دنبال مکانی عالی برای اقامت و گذراندن وقت با عزیزان خود هستید، استراحتگاه و اسپا ساحل لیلی مکان مناسبی برای شماست.

ساحل باگلیونی مالدیو

باگلیونی مالدیو که توسط آب ‌های درخشان یاقوت کبود با شن‌ های نرم و پودری احاطه شده است، اقامتگاهی ایده‌ آل برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده است. 
این اقامتگاه منحصر به فرد با 96 ویلا در جزیره ماگاو مالدیو واقع شده است. اطراف جزیره را آب زلال مملو از حیات دریایی پر جنب و جوش احاطه کرده است. امکانات رفاهی جامع آن اقامتی فراموش نشدنی را با ترکیبی از ورزش، آرامش و رستوران های ساحلی با غداهای لذیذ بین المللی منحصر به فرد خود ارائه می دهد.

جزیره هورووالی در مالدیو

جزیره هورووالی ترکیبی منحصر به فرد از آرامش و زندگی اجتماعی را ارائه می دهد، این جزیره شامل انتخاب‌ های متنوع غذا خوری، اسپای، و کلوپ روی آب و غروب آفتاب، تجربه ورزش‌ های آبی هستند که با یکدیگر ترکیب می ‌شوند تا یک استراحتگاه واقعاً منحصربه ‌فرد را برای شما و کسانی که دوستشان دارید ایجاد کند. 

ساحل راسفانو

یکی از بهترین سواحل مالدیو که از تجمل و زیبایی می درخشد، این یک ساحل مصنوعی مشرف به دریای زیبای لاکادیو در مالدیو است. 
این ساحل شنی سفید در واقع یکی از بهترین مکان ها برای بازدید و استراحت است. مردم دوست دارند در اینجا حمام آفتاب بگیرند و فعالیت های ورزشی هیجان انگیز آبی را امتحان کنند. 
در نزدیکی ساحل، می ‌توانید غذاخوری ‌ها، رستوران‌ ها و هتل ‌های عالی را بیابید که تجربه یک اقامت عالی را به همه مهمانان می ‌دهند. برخی از مراکز خرید نیز در نزدیکی ساحل یافت می شوند که از آنجا می توان ملزومات ساحل و شنا را خریداری کنید.

بهترین سواحل سریلانکا

بهترین سواحل سریلانکا

بهترین سواحل سریلانکا

کشور جزیره ای سریلانکا به سرعت به محبوبیت بین المللی به عنوان یکی از زیبا ترین مقاصد ساحلی در جهان دست یافته است. طیف وسیعی از مناظر، از جنگل های بارانی گرفته تا ساحل پودری و شنی سفید را ارائه می دهد. 
زیبایی طبیعی با تاریخ فرهنگی که قدمت هزاران سال دارد، برجسته شده است. امروزه با خرید تور سریلانکا با پروازهای مستقیم از بسیاری از مراکز هواپیمایی اروپایی، آسیایی و خاورمیانه، رسیدن به سریلانکا نیز آسان ‌تر از همیشه است.

ساحل نیلاولی

ساحل نیلاولی یک ساحل وسیع و شنی است که با درختان نخل پوشیده شده وبا قایق های ماهیگیران پر شده است. این ساحل در شمال شرقی سریلانکا واقع شده و 30 دقیقه با ماشین تا شهر Trincomalee فاصله دارد. 
سریلانکا به دلیل صخره های کوچک خود دارای سواحل آرام با موج سواری ملایم است. اگرچه ساحل نیلاولی کوچک است، اما هم در بین مردم محلی و هم در بین گردشگران محبوب است. 
ناجیان غریق در حال انجام وظیفه و بسیاری از رستوران های کوچک در امتداد ساحل هستند که بیشتر آنها در غذاهای دریایی تخصص بسیار دارند.

ساحل کالکودا

این ساحل در خلیج پاسیکودا سریلانکا قرار دارد و برای شنا و موج ‌سواری مناسب است. موج ‌سواری در این ساحل ملایم است و بر خلاف بسیاری از سواحل سریلانکا با موج ‌سواری خشن، توسط یک صخره محافظت می ‌شود. 
آب نیز کم عمق است. شن و ماسه های سفید روشن و نرم، با دانه های ریز را می توان در این ساحل پیدا کرد، این ساحل  با درختان نارگیل پوشیده شده است، که می توان در زیر سایه آن ها استراحت کرد. 

ساحل خلیج آروگام

خلیج آروگام به طرز چشمگیری زیبا است، با ماسه های سفید روشن و آب آبی عمیق هر چه به ساحل نزدیکتر می شوید به تدریج سبز می شود. 
ساحل خلیج آروگام به عنوان یک مقصد بین المللی موج سواری در سریلانکا شناخته می شود. این شهرت بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند.
جاذبه‌ های اطراف جزیره عبارتند از معابد باستانی و پارک ملی کومانا، که به ‌خاطر گونه‌ های پرندگان زیادی که در این منطقه زندگی می ‌کنند یا از طریق آن مهاجرت می ‌کنند، معروف است.

ساحل ویجایا 

ساحل ویجایا یکی از سواحل خیره کننده با شن و ماسه سفید با درختان نخل آویزان در آغوش گرفته شده و با آب زلال و شفاف است. 
صخره های بزرگ و مرجانی یک استخر شنای طبیعی را تشکیل می دهند که آن را به مکانی عالی برای شنا تبدیل می کند. به علاوه، این مکان عالی برای دیدن لاک پشت های غول پیکر است. 
بعد از یک روز ساحلی آرامش بخش، به یکی از بارها و رستوران های ساحلی نزدیک بروید. در حالی که غروب خورشید را تماشا می کنید از خوردن غذا در ساحل لذت ببرید.

ساحل میریسا سریلانک

ساحل میریسا سریلانکا

 ساحل میریسا 

ساحل میریسا همه نوع از افراد را به خود جذب می کند از موج سواران پیشرفته گرفته تا کسانی که عاشق شنا و آفتاب گرفتن هستند. از بین تمامی سواحل سریلانکا، ساحل میریسا شناخته شده ترین است. به خاطر موج‌ سواری عالی، رستوران ‌ها، بارها و غواصی معروف است.
خود ساحل 2 کیلومتر امتداد دارد و در وسط آن، صخره طوطی بزرگ را خواهید دید. در سمت چپ صخره، بهترین نقطه را برای غواصی خواهید یافت. صخره طوطی در مقابل ساحل قرار دارد و مناظر عالی از جنگل درخت خرما را به نمایش می گذارد.

ساحل هریکیتیا 

ساحل هریکیتیا  که به آن ساحل هیری نیز می گویند، به دلیل موج هایش شهرت بیشتری دارد. موج سواران از سرتاسر جهان به این نقطه کشیده می شوند و حال و هوای موج سواری را به خود می دهد. اگرچه آب شلوغ است، اما هنوز جا برای شنا یا تماشای موج سواران وجود دارد. 

ساحل Uppuveli

ساحل Uppuveli که در شمال شرقی سریلانکا در حومه Trincomalee قرار دارد، بسیار زیبا است و اگر به دنبال تعطیلاتی آرام در میان مناظر باورنکردنی هستید، این مکان ایده آل است.
شن‌ های سفید خیره ‌کننده آن بیش از پنج کیلومتر امتداد دارد و تعدادی هتل و رستوران در میان درختان نخل پنهان شده ‌اند. بسیاری از مردم برای تماشای دلفین ها و نهنگ ها یا حتی غواصی این ساحل زیبا را انتخاب می کنند.

ساحل هیکادووا 

این ساحل دلپذیر در خط ساحلی جنوب غربی سریلانکا، مکانی شیک برای بازدید از گردشگران است و درختان نخل که بر روی شن‌ های طلایی آن خم شده ‌اند، منظره ای بی نظیری به نمایش می گذارند.
به دلیل محبوبیت این ساحل، مغازه‌ ها، رستوران ‌ها و هتل‌ های زیادی در کنار ساحل وجود دارد، همچنین بارهای بزرگ کنار ساحل و چند باشگاه ورزشی نیز در اطراف آن قرار دارد. 

ساحل  تانگاله

ساحل تانگاله بسیار ساکت تر و آرام تر از بسیاری از سواحل دیگر در امتداد سواحل جنوبی سریلانکا است. شن ‌های نرم و مناظر دیدنی آن برای قدم زدن طولانی ‌مدت مناسب است.
با تعداد زیادی رستوران، کافه و هتل‌ های فوق ‌العاده پراکنده، ساحل تانگاله هر آنچه را که می ‌توانید در یک مقصد تعطیلات بخواهید، دارد. هر سال محبوب ‌تر می‌ شود و بسیاری از بازدیدکنندگان غواصی در صخره‌ های مرجانی مجاور را انتخاب می‌ کنند.

ساحل ویلیگاما

ساحل ویلیگاما که توسط خلیجی به همین نام در سریلانکا قرار دارد، با ماسه های طلایی درخشان خود خیره کننده به نظر می رسد و یکی از بهترین مکان ها برای رفتن به ساحل جنوبی است.
درست در پشت خط درختی که ظاهر دست نخورده ساحل را حفظ می کند، رستوران ها و هتل های زیادی وجود دارد. از آنجایی که بسیاری از مردم اینجا امرار معاش خود را از ماهیگیری می گذرانند، غذاهای دریایی خوشمزه و تازه زیادی برای خوردن وجود دارد.

ساحل بنتوتا 

ساحل بنتوتا مکانی است که می توانید در حین لذت بردن از زیبا ترین سواحل تایلند، در آن نیز سرگرم شوید. در اطراف ساحل هتل‌ ها و استراحتگاه‌ های مجلل وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌ توانند شب را در آن ها اقامت کنند.
همچنین برخی از مراکز اسپاها و ماساژ درمانی، مراکز بهداشتی در سطح جهانی نیز در این ساحل قرار دارد، در اطراف ساحل نیز بارها و رستوران های متعددی قرار دارد.
بنتوتا همچنین به خاطر امکانات فوق‌ العاده ‌ی ورزش‌ های آبی مشهور است، بنابراین اغلب مردمی را می ‌بینید که در حال کایاک ‌سواری، جت اسکی و قایقرانی در رودخانه یا خود اقیانوس هستند. 
یکی از محبوب‌ ترین کارهایی که می‌ توان انجام داد، سوار شدن به یک «سافاری رودخانه ‌ای» در بنتوتا است. در اینجا، از آبراه‌ های زیبا و دورافتاده عبور خواهید کرد و حتی ممکن است نگاهی به تمساح ‌هایی بیندازید که در سواحل آفتاب می ‌گیرند.

سواحل تایلند

سواحل تایلند

بهترین سواحل تایلند

هر ساله مسافران در سراسر جهان برای دیدن سواحل زیبا تور تایلند را خریداری می کنند و به تایلند سفر می کنند، بیش از 8000 جزیره برای انتخاب در تایلند وجود دارد که بسیاری از آنها دارای سواحلی با شن های سفید مجلل، آب گرم و مناظر زیبا هستند.

ساحل ریلی

ساحل ریلی در تایلند توسط دریا احاطه شده است و تنها با قایق قابل دسترسی است، این ساحل توسط صخره های آهکی قاب شده است که این بخش از زمین را به طور کامل از جهان جدا می کند. 
خود ساحل آرام است، باید یک قایق کرایه کنید و با راهنمایی که شما را پیاده می کند به اینجا ساحل بروید. چند مکان برای اقامت در شب وجود دارد به این معنی که می توانید تمام روز را روی ماسه های سفید زیبا استراحت کنید و سپس تمام شب را در یک اقامتگاه آرام استراحت کنید.

ساحل تون سای

ساحل تون سای در تایلند یک ساحل شنی سفید زیبا است که توسط اقامتگاه های ارزان احاطه شده است. دو راه برای رسیدن به این ساحل وجود دارد، راه اول و ساده این است که با یک قایق به آنجا بروید که حدوداً پنج دقیقه از ساحل ریلی طول می کشد.
راه دوم پیاده روی یک ساعته در جنگل های بارانی است. این به شما این امکان را می دهد که زمان کاملاً آرامی را به دور از جمعیت داشته باشید.

ساحل فرا نانگ

ساحل فرا نانگ اخیراً در بین ده ساحل برتر جهان انتخاب شده است، این ساحل با یک قایق قابل دسترسی است و حدود 20 دقیقه طول می کشد که به آنجا برسید. 
خود ساحل دارای ماسه های سفید زیبایی است که در تمام طول آن کشیده شده است و در هر انتهای آن صخره های عظیمی را می بینید که مانند تصویر یک کارت پستال به نظر می رسد.
این ساحل با وجود شهرتش نمی توانید از طریق جاده به آنجا برسید. حمل و نقل زمینی در این منطقه اصلا وجود ندارد، و چند غرفه غذا و نوشیدنی در اطراف وجود دارد.

ساحل مای خائو تایلند

ساحل مای خائو تایلند

ساحل مای خائو

ساحل مای خائو در پوکت 11 کیلومتر طول دارد و بخشی از پارک ملی Sirinat است. منطقه کنار ساحل هنوز توسعه نیافته است. نام ساحل به عنوان "چوب سفید" ترجمه می شود و این به دلیل درشتی ماسه ای سفید اطراف ساحل است.

ساحل کارون

ساحل کارون در پوکت تایلند سومین ساحل طولانی پوکت و دومین نقطه محبوب این جزیره برای گردشگران است. ساحل دارای شن‌ های طلایی و آب زلال زیبایی است، ساحل بسیار وسیع است و به گردشگران اجازه می ‌دهد تا فضای زیادی را برای تفریح و استراحت در شن های سفید ساحلی داشته باشند.
می توانید در نقاط مختلف ساحل غواصی کنید. در اطراف ساحل کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، ساحل دارای رستوران ها و بارهای بسیاری و همچنین یک معبد زیبای بودایی است.

ساحل کاتا نوی

تنها چند دقیقه دورتر از ساحل کارون، ساحل کاتا قرار دارد، با ماسه های سفید و آب نیلگون و شفاف را، خواهید دید. بالای ساحل درختان نخل وجود دارد که در امتداد آن قرار دارند که ثابت می ‌کند یکی از زیبا ترین سواحل تایلند به شمار می رود.
چندین رستوران عالی در امتداد ساحل و یک هیاهوی شبانه فعال وجود دارد، شما می توانید در کنار خانواده و دوستانتان از بودن در این سواحل لذت ببرید.

ساحل کانتیانگ

تایلند سواحل خارق ‌العاده‌ای دارد، اما ساحل کانتیانگ زیباترین آن است، این ساحل خلوت در پارک ملی است و گردشگران زیادی را جذب خود می کند.
ساحل دارای ماسه های طلایی نرم و آب فیروزه ای زیبا است. درست در کنار ساحل، صخره ای کوچک با فانوس دریایی بلااستفاده در بالای آن قرار دارد. 
می ‌توانید با دقت از صخره بالا بروید، جایی که می ‌توانید منظره ‌ای پانوراما از پارک ملی و ساحل بی نظیر کانتیانگ را ببینید. تعداد زیادی میمون در پارک ملی وجود دارد اما به ندرت به ساحل می‌ آیند. 

لانگ بیچ

ساحل لانگ بیچ یک امتداد طولانی از شن های سفید است و دارای آب های زلال زیبایی است که برای شنا مناسب است. این ساحل در شمال جزیره قرار دارد و یکی از توسعه یافته ترین بخش ها برای شنا است. 
اقامتگاه‌ های ییلاقی مختلفی وجود دارد که در ساحل قرار دارند و به شما امکان می ‌دهند تنها در چند دقیقه کوتاه از اقامتگاه به دریا بروید. 
رستوران های زیادی در بالای ساحل وجود دارد که کوکتل و ماهی و گوشت باربیکیو می فروشند. در عصر گاهی اوقات نمایش های آتش بازی برای سرگرم کردن گردشگران وجود دارد. 

خلیج مایا

ساحل خلیج مایا دارای شن های نرم ابریشمی، مرجان های زیر آب، آب شفاف و ماهی های عجیب و غریب است، کلمه بهشت به سادگی این را نمی تواند توصیف کند. 
این خلیج از سه طرف توسط صخره‌ هایی محافظت می ‌شود و بهترین زمان برای بازدید از آن بین فروردین تا اواسط شهریور است تا از آب و هوای غیرقابل پیش ‌بینی که می ‌تواند تعطیلات شما را خراب کند اجتناب شود. 

ساحل چاونگ تایلند

ساحل چاونگ تایلند

ساحل چاونگ

ساحل چاونگ جایی است که بزرگ ‌ترین و زیبا ترین ساحل را دارد. اینجاهمچنین مکانی است که زندگی شبانه در آن با کافه ‌ها و رستوران‌ های فراوان برای سرگرم کردن همه وجود دارد. 
نوار چاونگ در کنار ساحل واقع شده است و به طول سه کیلومتر امتداد دارد، این نوار پر از رستوران ها و بارها است که همگی برای سرویس دادن به مشتریان وجود دارند.

ساحل مائه نام

ساحل مائه نام یک ساحل آرام است و در حال حاضر هنوز به اندازه بسیاری از مناطق کوه سامویی تایلند توسعه نیافته است. این ساحل حدود هفت کیلومتر طول دارد و درختان نخل زیادی در بالای ساحل دارد که نشان دهنده زیبایی این است. 
ساحلی که بیشتر در بین مسافران کم‌ هزینه و محبوب است. با این حال، چند بار و رستوران در اطراف آن نیز وجود دارد که تا حدود ساعت 11:00 شب باز می مانند.

ساحل تونگتاکیانگ

ساحل تونگتاکیانگ که به عنوان "ساحل نقره ای" نیز شناخته می شود، یکی از زیباترین سواحل برای بازدید در کوه سامویی است. این ساحل دارای شن ‌های نرم سفید و آب‌ های شفاف و نیلگون است.
این ساحل دارای تپه هایی است که آن را به همراه چند صخره افسانه ای و درخت نارگیل احاطه کرده است. چند استراحتگاه در این منطقه به همراه چند رستوران و بار برای صرف یک وعده غذایی سبک و چند نوشیدنی وجود دارد. یک ساحل زیبای واقعا طبیعی که هر بازدید کننده ای باید قبل از ترک جزیره تایلند از آن دیدن کند.

ساحل هاد یائو

ساحل هاد یائو یک ساحل خیره کننده پر از شن های سفید خارق العاده است که به آرامی در جهت دریای گرم و شفاف شیب دارد، آب به دلیل دما و شفافیت آن برای شنا عالی است. 
یک صخره مرجانی در حدود 400 متری ساحل وجود دارد که می توانید در آنجا غواصی کنید و زندگی دریایی را از نزدیک تماشا کنید. 
مدارس غواصی مختلفی در جزیره وجود دارد که غواصان را نیز برای غواصی به این ورزش می برند. یک طرف ساحل دارای درختان نخل فراوانی است که به زیبایی ظاهری آن افزوده و حس بهشت را به آن می بخشد.

سالاد هاد

ساحل هاد تایلند داستانی در پشت خود دارد، نام این ساحل به عنوان "ساحل دزدان دریایی" ترجمه می شود زیرا این ساحل یک خلیج پناه گرفته با آب های کم عمق است، این بدان معنی است که نیروهای دریایی تایلند نمی تواند خود را به قاچاقچیان دریایی برسانند. این ساحل مکانی عالی برای مخفی شدن قاچاقچیان در این سال ‌ها پیشرو بوده است، اما امروزه بهشتی برای گردشگرانی است که برای بازدید از شن‌ های سفید بکر و آب‌ های شفاف کریستالی به این ساحل زیبا می ‌آیند. 
طول این ساحل حدود 600 متر است و دارای مرجان های دریای است ، بنابراین بهترین زمانی که آب جزر و مد است، شنا نکنید چون ممکن است خطرناک باشد.

ساحل چاآم

ساحل چا ام در امتداد ساحل خلیج تایلند قرار دارد. ساحل چا-آم یک امتداد طولانی از شن و ماسه تمیز است که فعالیت‌ های ساحلی را برای کسانی که دوست دارند به جای شنا و آفتاب گرفتن انجام دهند، ارائه می‌ کند. 
فعالیت های زیادی وجود دارد که می توان با آنها سرگرم شد، از جمله اسب سواری، اسکی روی آب، موج سواری، پاراسلینگ و موج سواری بادی و غیره می باشد.
با توجه به طول ساحل، مکان‌ های آرامی نیز وجود دارد که می ‌توانید با یک کتاب خوب در آنجا بنشینید و مطالعه کنید یا زیر چتر دراز بکشید و در حین استراحت، ماساژ تایلندی دریافت کنید. برای کسانی که کمی سایه را دوست دارند، نقاط مختلفی وجود دارد که در آن گروه کوچکی از درختان را پیدا می ‌کنید تا زیر آن بنشینید.

ساحل هوا هین تایلند

ساحل هوا هین تایلند

ساحل هوا هین

ساحل هوا هین که چندین کیلومتر کشیده شده است کاملاً برای خانواده ها مکان مناسبی ایجاد شده است، وقتی وارد آب می شوید آب خیلی عمیق نیست و یکی از امن ترین سواحل برای شنا است.
 البته شایان ذکر است که در نزدیکی ورودی اصلی صخره هایی وجود دارد که صدف های دریایی تیز در نزدیکی آنها قرار دارند. با توجه به محبوبیت ساحل، هیچ فروشنده ‌ای در اطراف ساحل وجود ندارد، بارها و رستوران ‌های زیادی نیز در اطراف قرار ندارند.

ساحل هت سوان سون

با هزاران درخت نخل که در کنار ساحل قرار گرفته اند، ساحل هت سوان سون یک ساحل عالی برای خانواده ها است، زیرا این ساحل دارای نقاط زیادی است که سایه خوبی ارائه می دهد. 
ساحل شنی سفید و آب شفاف اینجا به احساس آرامش افراد می ‌افزاید و شما می توانید به همراه خانواده در ساحل پیک نیک ‌کنید یا برای خوردن غذا به یکی از غرفه‌ ها یا رستوران‌ های ساحل بروید. این ساحل به خصوص در بین افرادی که در بانکوک زندگی می کنند بسیار محبوب است زیرا به دلیل موقعیت مکانی آن را دوست دارند و در تعطیلات آخر هفته به اینجا سفر می کنند.

چکیده

سواحل زیبایی در دنیا وجود دارن که شما می توانید تعطیلات خود را در کنار خانواده و کسانی که دوستشان دارید در این سواحل بگذرانید.
در این مقاله ما به بررسی بهترین سواحل سه جزیره معروف در دنیا یعنی جزایر مالدیو، سریلانکا و تایلند پرداخته ایم و برای شما بیان کرده ایم که هر کدام از این سواحل چه امکاناتی برای سرگرم کردن و تجربه ای عالی برای شما و عزیزانتان در بر خواهد داشت و هر کدام از این سواحل چه مزایا و معایبی دارند.
از اینرو شما می توانید با خواندن این مطالب برای داشتن یک سفر خوب به درستی برنامه ریزی کنید، شما همچنین می توانید برای رزرو ارزان قیمت و با صرفه تورهای مالدیو، سریلانکا و تایلند نیز از طریق سامانه رزرواسیون آنلاین تریپ اقدام کنید، و از مزایای پشتیبانی 24 ساعته آنلاین این سایت بهرهمند شوید.

سوالات متداول درباره ی سواحل مالدیو سریلانکا و تایلند

آیا سریلانکا سواحل زیبایی دارد ؟

سواحل سریلانکا تکه ‌ای از بهشت هستند که به خاطر مناظر  زیبا، حیات وحش رنگارنگ و موج ‌سواری عالی شهرت دارند. از شرق تا غرب، هر ساحل ویژگی منحصر به فرد خود را دارد.

آیا تایلند سواحل شنی صورتی دارد ؟

ساحل سای دانگ بخشی از مجمع الجزایر چامفون تایلند واقع شده است، ماسه‌ های اینجا همیشه به رنگ صورتی هستند.

چرا سواحل مالدیو در شب می درخشد ؟ 

موجوداتی به نام فیتوپلانکتون در پشت این ساحل درخشان مسحورکننده قرار دارند، و در شب نور آبی پر جنب و جوش را در زیر دریا ساطع می کنند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc