https://gateway.trip.ir/api/

بخش اروپایی استانبول بهتر است یا بخش آسیایی استانبول؟

به روز رسانی: 15 مهر ، 1399 دانستنی های سفر

بخش اروپایی استانبول بهتر است یا بخش آسیایی استانبول؟

به علت محدود بودن روزهای سفر به استانبول در تور استانبول بهتر است از تفاوت جاذبه های دیدنی بخش اروپایی و آسیایی استانبول آشنا شوید.

مهمترین و بهترین جاذبه های گردشگری استانبول در بخش اروپایی آن واقع شده است به طوری که حتی بهترین مراکز خرید این شهر نیز در بخش اروپایی آن است.

معروف ترین جاذبه گردشگری در بخش اروپایی استانبول، میدان تکسیم و خیابان پر جنب و جوش استقلال است که بیشتر افراد را برای دیدن به سمت خود می کشاند. 

قسمت آسیایی استانبول حالت سنتی دارد و بافت شهری آن قدیمی است. مغازه ها اصولاً در این قسمت سنتی و قیمت اجناس پائین تر است.

در بخش آسیایی استانبول فرودگاه صبیحا قرار دارد و در بخش اروپایی آن فرودگاه جدید استانبول که بزرگترین فرودگاه جهان است.

اگر از سمت آسیایی به سمت اروپایی ترانسفر دارید از شما پولی گرفته نمی شود ولی برای رفتن از بخش اروپایی به سمت آسیایی باید پول پرداخت کنید.

مساجد و جاهای زیبای استانبول را فقط در بخش اروپایی آن می توان دید. همچنین بیشتر مراکز خرید در بخش اروپایی استانبول هستند.

بهترین هتل ها در بخش اروپایی هستند ضمن اینکه کیفیت آنها نیز بهتر است.

از هر طرف که به این قضیه نگاه کنید متوجه خواهید شد که سمت اروپایی استانبول هم از لحاط رزرو هتل و دسترسی عالی به جاذبه های گردشگری و هم از لحاط دسترسی به مراکز خرید مناسب تر است. اما چه افرادی سمت آسیایی استانبول را با این وجود انتخاب می کنند؟ کسانی که قصد اقامت یک شبه برای سفر به شهر دیگری را از طریق فرودگاه صبیحا دارند معمولاً در این بخش اقامت می کنند.

همه تورهای استانبول نیز تمرکز خود را بر روی هتل های قسمت اروپایی گذاشته اند. ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم با کارشناسان بخش تور در شرکت خدمات مسافرتی نقطه پرواز تماس بگیرید تا شما را جهت انتخاب بهترین تور با بودجه شما راهنمایی کنند.
 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc