https://gateway.trip.ir/api/

رزرو تور نوروزی استانبول از تریپ

به روز رسانی: 07 اسفند ، 1400 جاذبه های گردشگری

رزرو تور نوروزی استانبول از تریپ

چرا در نوروز باید به استانبول سفر کرد؟ استانبول به دلیل نزدیکی با کشور ایران هر ساله میزبان هزاران ایرانی در نوروز است. استانبول در کنار ثروت‌ های تاریخی و فرهنگی منحصربه‌ فردی که ارائه می ‌کند، با جغرافیای خود در دو قاره، میزبان تمدن ‌های مختلف بوده است. 
این شهر نماد زندگی شهری پویا و مدرن است. استانبول دارای بافتی چند فرهنگی و فضایی پر جنب و جوش است که گذشته و آینده را در یک مکان کنار هم دارد.
استانبول همه چیز را یکجا دارد، بیش از 2500 سال تاریخ، فرهنگ و سنت، مکان های دیدنی شگفت انگیز، زندگی شبانه پر جنب و جوش، و مناظر خیره کننده تنها فقط قسمتی از دارایی های استانبول است.
این شهر که قبلاً در تاریخ به عنوان قسطنطنیه، پایتخت امپراتوری عثمانی و بیزانس، پایتخت امپراتوری روم شرقی شناخته می شد، اکنون یکی از مقاصد برتر در جهان برای تجارت، اقتصاد و البته گردشگری است.
ارزش تاریخی این شهر مجموعه ای انبوه از آثار باستانی، فرهنگ ها و سنت ها است. از جمله محله های قدیمی یهودیان گالاتا، عمارت های یالی در تنگه بسفر و منطقه میراث جهانی یونسکو در شهر قدیمی استانبول به نام سلطان احمد از جمله مکان های دیدنی و محله ها تاثیر گذار هستند.

انواع تورهای نوروزی استانبول 1401

انواع تورهای نوروزی استانبول 1401

انواع تورهای نوروزی استانبول 

تورهای نوروزی به دو صورت تور هوایی لحظه آخری و تور زمینی می باشد که در ادامه به توضیح این دو تور می پردازیم. برای اطلاع از تور استانبول نوروز 1401 به سایت تریپ مراجعه کنید. 

تور استانبول لحظه آخری

تور لحظه آخری استانبول در واقع توری است که در صورت نبود خریدار تا لحظه آخر با قیمتی مناسب به فروش می رسد. برای مثال در برخی از فصول سال به دلیل نبود تقاضای زیاد برای سفر به استانبول، تقاضا برای خرید بلیط و تورها نیز کم می شود.
این نوع تورها در لحظات آخر پروز با قیمتی پایین در برخی موارد تا 500 درصد کمتر نیز به فروش می روند، ارزان تر بودن تور های لحظه آخری تاثیری بر کیفیت تور ندارد. بنابراین شما می توانید با خرید تور لحظه آخری در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید.
اما باید این نکته را هم در نظر بگیرید تورهای لحظه آخری همیشه ارزان نیستند، گاهی اوقات در برخی از فصول سال که تقاضا برای سفر بالا می رود تورهای معمولی نسبت به تورهای لحظه آخری قیمت مناسب تری دارند.
تور لحظه آخری استانبول در طول سال قابل خرید و رزرو است. ولی خرید تور استانبول نسبت به سایر شهرهای ترکیه بسیار پر طرفدار تر هستند. 

تور زمینی استانبول
تور زمینی استانبول

تور زمینی استانبول

برای تورهای زمینی شما می توانید به صورت مستقیم از تهران به استانبول سفر کنید. مسافت سفر تهران به استانبول با توقف هایی که در مسیر انجام می شود حدود 35 ساعت است به عبارتی یک روز و نیم شما در سفر هستید.
اما جای نگرانی نیست برای چنین مسیر طولانی اتوبوس های وی آی پی در نظر گرفته شده، و دارای امکانات بسیار خوبی در طول سفر است همچنین در طول مسیر نیز شما برای دقایقی استراحت خواهید کرد.
شما می توانید از شهرهای دیگر ایران نیز مانند تبریز،اصفهان، شیراز و مشهد نیز به وان سفر کنید، که بسیار راحت تر می باشد. اگر زمان برای شما اهمیتی ندارد و می خواهید هزینه های سفر شما بسیار کمتر شود ما به شما سفر زمینی را پیشنهاد می کنیم.
برای خرید تورهای زمینی و لحظه آخری کافیست به سایت تریپ مراجعه کنید و در قسمت مبدا شهر خود و در قسمت مقصد استانبول را انتخاب کنید همچنین می بایست تاریخ رفت و برگشت را نیز مشخص کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه جستجو می توانید تمام لیست های پرواز و تورهای را در این سایت مشاهده کنید. 

پکیج تور نوروزی استانبول تریپ 

بلیط هواپیما رفت و برگشت 
رزرو انواع هتل در استانبول
صدور بیمه مسافرتی
گشت شهری رایگان
تور لیدر به دو زبان فارسی و ترکی 

تور استانبول را در کدام فصل بخریم ؟

بهترین زمان سفر به استانبول فصل بهار و آخر تابستان است، زیرا در این دو فصل هوا بسیار مطبوع و معتدل است. همچنین انواع حراج های نوروزی را می توانید در این فصول ببینید.
بهتر است بدانید در برخی از فصول سال به دلیل تقاضای بالا برای سفر به استانبول هزینه سفر نیز افزایش پیدا می کند، برای مثال در فصل بهار به دلیل آب و هوای خوب تقاضا برای سفر افزایش می یابد به همین منوال قیمت بلیط ها نیز افزایش می یابد.
اما شما می توانید با خرید بلیط های خود از چند هفته قبل تر خرید ارزان تری برای سفر در تعطیلات نوروزی به استانبول داشته باشید.
اما اگر در فصولی مانند پاییز و زمستان قصد سفر به استانبول را داشته باشید به دلیل تقاضای کمتر شما می توانید سفری ارزان تر داشته باشید ولی باید این را هم در نظر بگیرید که در این دو فصل بارندگی و سرما نیز وجود دارد.

خرید تور ارزان استانبول از تریپ

اگر می خواهید تور استانبول ارزان قیمت خریداری کنید بهتر است روی تورهای لحظه آخری استانبول و تورهای زمینی استانبول برنامه ریزی کنید.
تورهای لحظه آخری همانطور که در بالا هم توضیح دادیم قیمت های ارزان تری را در لحظات آخر پرواز پیشنهاد می دهد، لازم به ذکر است که هر تور ارزانی خوب نیست بهتر است تورهای خود را از سایت های معتبری همچون سایت تریپ تهیه کنید این سایت با پشتیبانی 24 ساعته می تواند شما را برای خریدی آسان تر راهنمایی کند.
خرید تورهای استانبول ازسایت تریپ این امکان را فراهم می کند تا دیگر شهرهای دیگر ایران  مانند اصفهان، تهران، تبریز، مشهد، کرمانشاه، شیراز و غیره بتوانند این تورها را با نازل ترین قیمت خریداری کنند.

قیمت تور استانبول نوروز ۱۴۰۱
قیمت تور استانبول نوروز ۱۴۰۱

قیمت تور استانبول نوروز ۱۴۰۱

قیمیت تورهای نوروزی استانبول می توانند بر اساس مواردی همچون بلیط هواپیما، هتل ها، فصل ها متفاوت باشد برای مثال شما می توانید بلیط هواپیما خود را از ایرلاین های مختلفی همچون قشم ایر،ایران ایر و ماهان خریداری کنید که هر کدام قیمیت و امکانات خود را دارند.
یا اینکه از پروازهای ایرلاین های ترک مانند ترکیش ایرلاین، اطلس گلوبال و پگاسوس استفاده کنید که این ایرلاین ها نسبت به ایرلاین های داخلی گران تر هستند.
مورد دیگری که تاثیر در قیمت تورهای نوروزی می گذارد هتل ها هستند برای مثال رزرو هتل استانبول سه ستاره تا پنچ ستاره قیمت های متفاوتی دارند که هر کدام می توانند بر افزایش یا کاهش قیمت تور شما تاثیر بسزایی داشته باشد.
فاکتور دیگری که تاثیر زیادی در قیمت تورهای دارد فصل های سفر است، در فصل بهار و تابستان به دلیل افزایش تقاضای سفر قیمت تورها نیز افزایش می یابد.
و در فصل هایی همچون پاییز زمستان به دلیل کاهش تقاضای سفر هزینه تورهای نیز کاهش می یابد. برای مثال در فصل بهار به دلیل تعطیلات نوروزی و هوای مطبوع ایرانیان و دیگر گردشگران از سراسر جهان علاقه زیادی به سفر به استانبول دارند.
 ولی شما می توانید در چنین مواردی برای کاهش هزینه های خود تورهای نوروزی خود را از چند هفته قبل از سایت تریپ تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت بلیط استانبول ارزان قیمت به سایت تریپ مراجعه کنید.

انواع ایرلاین های توراستانبول

برای سفر به استانبول تورهای مختلف ایرلاین های مختلفی را در پکیج های خود دارند ایرلاین های استانبول به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شوند که هر کدام کلاس پروازهای اکونومی، فرست کلاس و بیزینس را دارا هستند. 
ایرلاین های داخلی شامل ایرلاین قشم ایر، ایرلاین ایران ایر و ایرلاین ماهان است که پروازهای آن ها به صورت زیر انجام می شود. ایرلاین های خارجی نیز شامل ترکیش ایرلاین، ایرلاین اطلس گلوبال و ایرلاین پگاسوس است.
14 پرواز در هفته از تهران به استانبول
3 پرواز در هفته از تبریز به استانبول
2 پرواز در هفته از مسیر شیراز به استانبول 
تمامی پروازهای تهران به استانبول از فرودگاه امام خمینی انجام می شود و در فاصله زمانی 3 ساعت و نیم طول می کشد. فرودگاه استانبول نیز روزانه 484 پرواز را ارائه می دهد. 

مدارک لازم برای سفر با تور 

داشتن اعتبار حداقل 7 ماهه گذر نامه، در چند ماهه قبل نیاز به تست کرونا 24 ساعته بود ولی امروزه می توانید با ارائه کارت واکسن از واکسن های معتبر و مورد تایید ترکیه وارد خاک ترکیه شوید.

نکات مهم برای خرید ارزان توراستانبول
نکات مهم برای خرید ارزان توراستانبول 

نکات مهم برای خرید ارزان تورهای استانبول تریپ

1. برای داشتن خرید تورهای ارزان می توانید به جای انتخاب تورهای شش شب و هفت روز تعداد روزهای اقامت خود را کم تر کنید.
2. می توانید برای انتخاب اقامت به جای انتخاب هتل های پنج ستاره گران قیمت، هتل های سه ستاره ارزان تر را رزرو کنید.
3. برای خرید تور ارزان نوروزی می توانید از پروازهای ایرلاین های داخلی به جای پروازهای ایرلاین های خارجی استفاده کنید.
4. یکی دیگر از نکات خرید ارزان تر انتخاب مناطق دور تر از مرکز شهر است هر چقد هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد هزینه تور شما بالاتر می رود.
5. تورهای لحظه آخری را در اولویت خرید خود قرار دهید.

چکیده

استانبول همیشه مقصد گردشگری بسیاری از ایرانیان است، مخصوصا در نوروز به دلیل آب و هوای خوب و تعطیلات رسمی نوروز ایرانیان زیادی از شهرهای مختلف به استانبول سفر می کنند.
ما در این مقاله به شما یاد دادیم که چگونه می توانید تورهای ارزان تری در نوروز خریداری کنید، قیمت تورهای نوروزی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در بالا به آنها اشاره کرده ایم.
ما به شما پیشنهاد می کنیم که تورهای نوروزی خود را از سایت تریپ تهیه کنید، سایت رزرواسیون آنلاین تریپ به شما کمک می کند تورهای ارزان قیمتی را با سلیقه و بودجه خود تهیه کنید در صورت داشتن هر گونه سوالی نیز می توانید از پشتیبانی 24 ساعته کمک بگیرید.

سوالات متداول در باره ی رزرو تور نوروزی استانبول از تریپ

چرا باید تورهای نوروزی را از سایت تریپ تهیه کرد؟

ما به شما سایت تریپ را پیشنهاد می کنیم زیرا شما می توانید به صورت آنلاین انواع تورهای نوروزی را تهیه کنید و در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.

قیمت تور نوروزی استانبول از سایت تریپ چگونه است؟

قیمت تورهای نوروزی استانبول به عوامل مختلفی بستگی دارد این عوامل شامل بلیط هواپیما، هتل ها تعداد روزهای اقامت است که می تواند متفاوت باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc