https://gateway.trip.ir/api/

در آنتالیا غذا چی بخوریم | بهترین غذاهای آنتالیا

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 مقاصد پر طرفدار

در آنتالیا غذا چی بخوریم | بهترین غذاهای آنتالیا

شکم گردی در آنتالیا کشور ترکیه با توجه به غذاهای خوشمزه ترکی بسیار هیجان انگیزه، ما در اینجا به بهترین غذاهای آنتالیا نگاهی خواهیم داشت. سفر به آنتالیا در مرحله اول، با خرید بلیط هواپیما آنتالیا صورت می گیرد، همانطور که اطلاع دارید فقط پروازهای ترک مثل اطلس گلوبال و سان اکسپرس می توانند از ایران به صورت مستقیم در فرودگاه آنتالیا به زمین بنشینند،از این رو بهتر دیدیم قبل از صحبت کردن درباره بهترین غذاهای آنتالیا به این موضوع هم اشاره کرده باشیم. همچنین علاقه مندان به سفرهای آماده به صورت پکیج، می توانند از خدمات تریچ در قالب تور آنتالیا و اقامت در هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره این شهر با خدمات کامل نهایت لذت را ببرند. هتل هایی که انتخاب می کنید در بیشتر موارد ممکن است شامل صبحانه، نهار، شام و میان وعده باشد ولی خالی از لطف نیست که برای شکم گردی سری به رستوران ها و غذاهای معروف این شهر بزنید و لذت سفر خود را چندین برابر کنید.

بهترین غذاهای آنتالیا

در تمام شهرهای ترکیه، غذاهای بسیار خوشمزه ای طبخ می گردد به طوری که شکم گردی به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های این شهر نیز به حساب می آید. در آنتالیا نیز با توجه به این که یک شهر ساحلی است، انواع غذاهای دریایی، گوشتی و گیاهی پیدا می شوند که رستوران های معروف، بهترین تجبه غذایی را برای شما به همراه خواهند داشت.

غذای دریایی در Balık Evi

غذای دریایی در Balık Evi

اگر طرفدار غذای دریایی هستید به شما پیشنهاد می کنیم به بالیک اوی بروید و علاوه بر چشم انداز دریای فوق العاده زیبا در این رستوران، غذاهای دریایی مثل خرچنگ و ماهی و میگو سفارش دهید. و فراموش نکنید که این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آماده پذیرایی از گردشگران است. 

آدرس این رستوران معروف: Çağlayan, Çağlayan Mahallesi Eski Lara Yolu &, 2057. Sk. No:2, 07230 Muratpaşa

رستوران مهمت برای خوردن کباب

رستوران مهمت برای خوردن کباب

اگر هوس کباب کردید و یا انواع غذاهای گوشتی، می توانید به رستوران مهمت سر بزنید که یکی از بهترین و معروف ترین رستوران ها در زمینه کبایب در آنتالیا است. از این رستوران به راحتی می توان ساحل کنیالتی را مشاهده کرد و در هنگام صرف غذا لذت برد. گوشت بره و گوشت گوسفند کباب های این رستوران فوق العاده خوشمزه و هوس برانگیز است.

آدرس رستوران مهمت آنتالیا: Meltem Mahallesi, Atatürk Kültür Parkı, Dumlupınar Bulvarı No:201, 07030 Muratpaşa

میان وعده بورک در Tevfik

میان وعده بورک در Tevfik

بورک را همه در آنتالیا به عنوان یک میان وعده خوشمزه می شناسند. اگر در باردید از جاذبه های گردشگری آنتالیا و در عصر هوس یک میان وعده خوشمزه کردید حتماً به Tevfik بروید و بورک های آن را امتحان کنید که فوق العاده خوشمزه است.

آدرس Tevfik : Sinan Mah, Peker Cad, 1255 Sok. Ay İşhanı, 07050 Muratpaşa

شیش کباب رستوران رمضان

شیش کباب رستوران رمضان

نظرتون درباره خوردن یک کباب لذیذ قفقازی برای شام چطور است؟ شیش کباب که شاید نامش شما را یاد شیشلیک بیاندازد یک مجموع شش گوشت مربعی بریده شده است که بر روی سخ، کباب می شود و خوردن آن واقعاً لذت فوق العاده ای دارد.

برای رفتن به رستوران رمضان Şişçi Ramazan به آدرس Uncalı, Pembe Köşk No. 102/A, 07070 Konyaaltı مراجعه کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc