https://gateway.trip.ir/api/

مقایسه فروشگاه ویلاجیو قطر و دبی مال

به روز رسانی: 29 دی ، 1400 جاذبه های گردشگری

مقایسه فروشگاه ویلاجیو قطر و دبی مال

مرکز خرید ویلاجیو ( Villagio) که بین Hyatt Plaza و Sport City در خیابان الواب دوحه قرار دارد، جدید ترین مرکز خرید در دوحه است و همچنین یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان می باشد.
مرکز خرید ویلاجیو که در بین مراکز خرید دوحه برجسته است، یکی از پرطرفدارترین مقاصد در قطر با معماری نفیس، برندهای لوکس برتر و طیف هیجان انگیزی از خرید، غذاخوری و همچنین گزینه های سرگرمی است. 
مرکز خرید ویلاجیو ظرافت دوحه را برای درخشش معماری به نمایش می ‌گذارد، روزانه به طور متوسط 42 هزار بازدید کننده دارد و در هر ماه از سال بیش از 1.5 میلیون نفر از آن بازدید می ‌کنند.
مرکز خرید ویلاجیو که در خیابان الواب قرار دارد، نام جدیدی برای خرید و سرگرمی است. این مرکز خرید به هر گوشه دوحه متصل است که دسترسی به آن را آسان می کند. این مرکز خرید که در مساحتی به وسعت 360 هزار متر مربع ساخته شده است، هر ماه بیش از 1.5 میلیون نفر را به خود جذب می کند که به معنی 50 هزار بازدید کننده در روز است. برندها، فروشگاه ها و مراکز خرید جهانی وجود دارند که در آنها مجموعه ای انحصاری از لوازم مد و لوازم خانگی پیدا خواهید کرد. ویلاجیو قطر با قرار دادن غذاخوری، سینما، سرگرمی، هیجان و خرید زیر یک سقف، همه ویژگی های چشمگیر را دارد که آن را به بهترین جاذبه شهر تبدیل می کند.

مرکز خرید ویلاجینو قطر در نوروز 1401

مرکز خرید ویلاجینو قطر در نوروز 1401

درباره ی ساخت فروشگاه ویلاجیو

ویلاجیو به طور رسمی در سال 2006 بازگشایی شد و در ابتدا زاییده فکر اعلی حضرت شیخ جاسم بن حمد به عنوان پیاده رو برای ورزش بود که این ایده به یک مجتمع خرید کاملاً یکپارچه تبدیل شد. 
ویلاجیو با یک مرکز خرید اختصاصی به مساحت 120 هزار متر مربع، بزرگ ترین مرکز خرید در قطر برای برندهای لوکس از جمله لویی ویتون، پرادا، کریستین دیور، گوچی و دولچه و گابانا است. 
بازدیدکنندگان مجذوب فضای داخلی به سبک ونیزی آن خواهند شد که به طور انکارناپذیری مرکز خرید ویلاجیو را به یکی از قابل توجه ترین مقاصد خرید در خاورمیانه تبدیل می کند. 
درخشش معماری با طیف زیبا از مراکز خرید و ناهار خوری ترکیب می شود تا آن را به یک جاذبه استثنایی و فراموش نشدنی در قطر تبدیل کند. بازدیدکنندگان می ‌توانند از برند های محبوب فست‌ فود جهانی و منطقه ‌ای که در فودکورت قرار دارند، میل کنند.
متمایزترین ویژگی این مرکز خرید کانال سرپوشیده ای است که از مرکز خرید عبور می کند و بازدیدکنندگان را به سفر اکتشافی می برد. 
بازدیدکنندگان می توانند سوار گوندولاها شوند که نمادی از فرهنگ روستای ایتالیایی است و با عبور از مناظر قابل توجه مرکز خرید ویلاجیو، از مرکز خرید عبور کنند. 
بازدیدکنندگان می ‌توانند ازطریق پل‌ هایی که روی کانال هستند عبور ‌کنند، صندلی‌ های راحت در مسیرهای پیاده ‌روی برای استراحت وجود دارد یا چراغ‌ های خیابانی در زیر آسمان مصنوعی مرکز ویلاجیو بسیار دوست داشتنی هستند.

امکانات مرکز خرید ویلاجیو

دوحه به خاطر ثروت و زیبایی بی‌ نظیرش شهرت جهانی دارد. این مرکز خرید با جاذبه ‌های بی ‌شماری که نشان ‌دهنده معماری، فرهنگ و سبک زندگی است، همه را شگفت ‌زده کرده است.
ویلاجیو قطر یکی از جاذبه های دیدنی است که تجربه خرید را برای همه بزرگتر کرده است. مرکز خرید ویلاجیو با معماری برجسته و مجموعه ای از بهترین مارک ها و سرگرمی ها، دنیای خرید را تغییر داده است. 
از جمله امکانات منحصربه‌ فرد مرکز خرید ویلاجیو یک پیست اسکیت در اندازه المپیک، کارتینگ، سینمای مجلل با 13 صفحه، یک سرزمین عجایب برای بچه ها در تمام سنین است. 
یک پارک موضوعی سرپوشیده به مساحت 22 هزار متر مربع شامل سواری Kiddie، ماشین‌ های سپر، اسکای لوپ، خیابان ترسناک، بولینگ 12 لاین پیشرفته، مسابقه Go Kart، میزهای بیلیارد، یک تئاتر 4 بعدی، و جدیدترین بازی‌های آرکید است. معماری و فضای داخلی از دیگر ویژگی هایی است که آن را به مکانی محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است. فضای داخلی به سبک ونیزی، ماجراجویی، سرگرمی و اوقات فراغت را با هم ترکیب کرده است و آن را به مکانی عالی برای تعطیلات آخر هفته یا مسافرت با خانواده شما تبدیل کرده است. برای اطلاع از تور قطر نوروز 1401 به سایت تریپ سر بزنید.

خیابان Via Domo در ویلاجیو

خیابان Via Domo در ویلاجیو 

خیابان Via Domo در ویلاجیو 

مرکز خرید ویلاجیو از چارچوب خارج شده است تا دنیای کاملاً جدیدی از تجمل و کلاس را ایجاد کند. یک کانال سرپوشیده وجود دارد که شما را از مجلل ترین خیابان ها عبور می دهد، با برند های برتر و مواد با کیفیت برای ارتقای سبک پوشاک است.
مرکز خرید ویلاجیو در قطر همه برند های مورد علاقه شما را می آورد، اعم از Dior، Gucci، Dolce & Gabbana، و Fendi، Louis Vuitton، Bvlgari و Cartier که می توانید در راهروهای خیابان وسیع داخل مرکز خرید ویلاجیو که به اسم Via Domo شناخته می شود سر بزنید و این از این برندهای معتبر خرید کنید.

غذا خورهای مرکز خرید ویلاجیو قطر

برای برنامه ریزی یک روز کامل با خانواده و دوستان، مراکز خرید در دوحه قطر بهترین هستند. از خرید کامل تا ناهار خوری، بهترین گزینه ها با تنوع بسیار وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و در عین حال سرگرمی بیشتری را به روز خود اضافه کنید. 
هر رستورانی در اینجا به دلیل خدمات و منوی عالی که طعم و مزه غذایی هر کشور را برای شما به ارمغان می آورد، مشهور است. از کافه ‌ها گرفته تا قهوه ‌خانه ‌ها، رستوران‌ های خوب یا فست ‌فود، ویلاجیو گزینه ‌ای برای همه سلیقه می باشد.
این مرکز خرید بهترین رستوران ها که غذاها و دسرهای سنتی، غذاهای قاره ای، غذاهای کبابی و غیره را سرو می کند دارد در اینجا برخی از بهترین غذا خوری ها و کافه هایی که در مرکز خرید ویلاجیو دوحه، قطر پیدا خواهید کرد، آورده شده است.

رستوران سبد اقیانوس
لادور پاریس
کارخانه کیک پنیر
رستوران گریل ماکارونی رومانو
رستوران آشا
P.F. مال چانگ
Sumo Sushi & Bunto
اپل بی
کافه پل
کافه LADUREE PARIS   
پاپا روتی
کافه دسامبر
کافه EAU DE ROSE

 خرید لوکس از برند های جهان در ویلاجیو

اگر برندها معنای لوکس را تعریف می کنند، مرکز خرید ویلاجیو مکان مناسبی برای رفتن و خرید است. مرکز خرید ویلاجیو با نام ‌های جهانی که به دلیل کیفیت عالی و سبک مد روز شناخته می ‌شوند، فهرست کاملی از دارایی‌ های مد را دارد که می ‌تواند کمد لباس شما را بهبود بخشد. این مرکز خرید همچنین داراری لباس های سنتی، لباس ورزشی یا مجموعه ای خاص برای بچه ها ومجموعه عظیمی از تمام استایل های متفاوت را در خود جای داده است.
فروشگاه‌ های لوازم خانگی وجود دارند که همه امکانات رفاهی را برای ارتقای خانه و آشپزخانه به شما ارائه می ‌دهند. متخصصان این مرکز خرید در مبلمان و مجموعه آشپزخانه، می توانید مواردی مانند دکوراسیون منزل، غذاخوری و موارد دیگر را به شما کمک کند. فهرست زیرمجموعه ای از برند های لوکی در مرکز خرید ویلاجیو است. تور استانبول نوروز را با تریپ تجربه کنید.

قایق سواری گوندولا در قطر در نوروز

قایق سواری گوندولا در قطر در نوروز

قایق سواری گوندولا در قطر

کل مرکز خرید ویلاجیو در دوحه کپی شهر ونیز با گوندولا سواری معروف است. کانال های آبی در این مرکز خرید با تورهای تله کابین وجود دارد تا بتوانید در گوشه و کنار این مرکز خرید در قطر بگردید. مرکز خرید ویلاجیو نشان می دهد که منطقه بسیار بزرگی از مرکز خرید با این کانال های سرپوشیده شده است که نه تنها یک عنصر سرگرم کننده را اضافه می کنند، بلکه زیبایی و معماری را نیز افزایش می دهند. با حال و هوای ونیزی، سواری برای کودکان و بزرگسالان بهترین سرگرمی است. یک تور قایق سواری برای هر نفر حدود 10 پول قطری هزینه دارد این کانال ها در طبقه همکف با سه ورودی هستند.

پارک موضوعی سرپوشیده ویلاجیو

پارک موضوعی ای که در مرکز خرید ویلاجیو قرار دارد، جدید ترین و بزرگ ترین مقصد تفریحی خانوادگی است. پارک موضوعی گوندولا یکی از جاذبه های اصلی دوحه است که دارای سرگرمی و هیجان کامل است. 
پارک موضوعی سرپوشیده دارای فضایی برای فعالیت ‌هایی مانند چرخ فلک، بولینگ، کارت ‌بازی، ماشین ‌های سپر، قطار بچه، و اتاق ‌های مهمانی است. 
اگر به افزایش آدرنالین نیاز دارید، پارک موضوعی دارای فضای کارتینگ است. مرکز خرید ویلاجیو دوحه بهترین مکان برای تفریح بولینگ است. 
این منطقه سرگرمی در ویلاجیو قطر همه چیزهایی را که نیاز دارید، از فعالیت‌ ها و بازی ‌های کودکان گرفته تا ماجراجویی برای  بزرگسالان، و غیره، در اختیار دارد. 
همچنین اگر به دنبال سرگرمی و هیجان هستید، منطقه جنگ لیزری در پارک موضوعی با تجهیزات و ابزارهای پیشرفته برای جنگ لیزری مجهز شده است. 
می توانید به راحتی با دوستان خود سفری را برنامه ریزی کنید زیرا منطقه جنگی می تواند همزمان برای 34 نفر فضا اختصاص بدهد.
این پارک موضوعی همچنین دارای یک پیست اسکیت روی یخ در اندازه المپیک، قایق سواری گوندولا با الهام از ونیز و شهر تفریحی بسیار محبوب Gondolania است که بزرگترین پارک موضوعی در دوحه است.

سینما های مرکز خرید ویلاجیو

تجربه سینما و تئاتر چیزی است که هرگز نمی توانید در این مرکز خرید از دست بدهید. درست مانند خرید و صرف غذا، سینما در مرکز خرید ویلاجیو در قطر می تواند یک سرگرمی برای روز شما باشد. 
سینماهای این مرکز خرید با صفحه نمایش پیشرفته و زیرساخت با کیفیت، بهترین فیلم های معتبر از سراسرجهان را برای هر سلیقه نشان می دهد. از فیلم های موفق هالیوودی گرفته تا بالیوودی که در سالن نمایش اجرا می شوند لذت ببرید، سالن در طبقه همکف با ورودی های 1 و 2 قرار دارد.

پیست اسکی مرکز خرید ویلاجیو

این مر کز خرید دارای یک پیست یخ وسیع است که احتمالاً به اندازه المپیک است، که در آن می توانید از تعدادی فعالیت مانند هاکی روی یخ، اسکیت روی یخ و غیره لذت ببرید. این پیست توسط مؤسسه اسکیت روی یخ آسیا تأیید شده است، جایی که می توانید از هاکی یا اسکیت لذت ببرید، تمرین کنید و یاد بگیرید. همچنین مسابقاتی نیز گاهی اوقات در سطوح مختلف برگزار می شود.

خدمات مرکز خرید ویلاجینو

خدمات مرکز خرید ویلاجینو

خدمات مرکز خرید ویلاجیو

مرکز خرید ویلاجیو یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در قطر است. این مرکز خرید با ارائه طیف وسیعی از خدمات اضافی به بازدیدکنندگان، هر نوع راحتی را برای خریداران تضمین می کند. 
این مرکز خرید با توجه به تمام نیازهای شما و ارائه بهترین خدمات، به یک نقطه سرگرم کننده در شهر تبدیل شده است. شما می توانید خرید کنید، غذا بخورید و لذت ببرید، و از خدمات منحصر به فردی بسیاری که وجود دارد لذت ببرید.

1. دسترسی رایگان به اینترنت 

یکی از مطمئن ترین خدمات مرکز خرید ویلاجیو، خریداران در حالی که وقت خود را برای خرید در مرکز خرید می گذرانند به راحتی به اینترنت دسترسی دارند. استفاده از امکانات وای فای رایگان و ایمن برای کاربران است.

2. دسترسی به دستگاه خود پرداز

هنگام خرید در مرکز خرید، مطمئناً به پول نقد نیاز دارید، خوب، لازم نیست برای آن در مرکز خرید ویلاجیو دوحه خیلی دور بروید. دستگاه های خود پرداز برخی از بانک های برتر در این مرکز خرید وجود دارد که خریداران می توانند از آنها استفاده کنند. در واقع، دستگاه های خود پرداز در اینجا به وفور یافت می شوند که به شما امکان می دهد آزادانه و بدون کمبود نقدینگی خرید کنید.

3. کارواش

تا به حال در مورد شستشوی ماشین در یک مرکز خرید شنیده اید؟ خوب، مرکز خرید ویلاجیو یک مرکز شستشوی ماشین نیز دارد که خریداران می ‌توانند ماشین ‌ها یشان را تمیز کنند. 

4. پارکینگ  

پارکینگ نوکر چیزی نیست که جدید باشد و به ندرت پیدا شود. امروزه تقریباً در هر مرکز خرید و هتلی در قطر، امکانات پارکینگ به بازدیدکنندگان ارائه می ‌شود و مرکز خرید ویلاجیو نیز تفاوتی ندارد. 

5. دفتر گم شده و پیدا شد

هنگام خرید در مرکز خرید ویلاجیو، ممکن است وسایل خود را به اشتباه جا بگذارید دفتر گم شده و پیدا شده مرکز خرید به شما کمک می کند آن را پیدا کنید. بازدیدکنندگان به این دفتر امنیتی می توانند به راحتی وسایل گم شده خود را در اینجا گزارش کنند. تیم در تمام ساعات کاری حضور دارد و به شما کمک می کند تا هر چیزی را که گم کرده اید پیدا کنید.

6. فهرست راهنمای اطلاعات دیجیتال

ویلاجیو به هیچ عنوان یک مرکز خرید کوچک نیست و پیدا کردن فروشگاه یا مکان مورد علاقه خود گاهی دشوار است. خوب، اینجاست که فهرست راهنمای اطلاعات دیجیتال نقش خود را ایفا می کند. دایرکتوری ها تمام اطلاعاتی را که فرد در مورد یک فروشگاه خاص یا مرکز خرید نیاز دارد، ارائه می دهد.

7. صندلی چرخ دار

برای سالمندان و کسانی که توان راه رفتن زیاد را ندارند در این مرکز امکانات صندلی چرخ دار یا ویلچر وجود دارد.این مرکز خرید چنین امکاناتی را بدون هزینه اضافی ارائه می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از میز خدمات مهمان سؤال کنید و پرسنل امنیتی به شما کمک می کنند تا یک ویلچر تهیه کنید.

8. دستیار شخصی

یکی از امکانات جالب این مجموعه دستیار شخصی است. این بدان معنا است که وقتی خرید های زیادی را انجام می دهید و قادر به حمل آن نیستید می توانید از امکانات دستیار شخصی استفاده کنید و از آن کمک بگیرید.
این مرکز خرید دستیاران شخصی را در اختیار خریداران قرار می دهد که می توانند تمام کیف های خرید شما را در حین خرید و رفتن از فروشگاهی به فروشگاه دیگر حمل کنند.

ساعات کاری مرکز خرید ویلاجیو 

این مر کز خرید در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 صبح تا 10:00 شب و در روزهای پنجشنبه و شنبه از ساعت 9:00 صبح تا 11:00 شب و روزهای جمعه از 9:00 صبح تا 11:00 صبح و 12:30 شب تا 11:00 شب فعالیت دارد.
آدرس مرکز خرید ویلاجیو قطر : قطر، خیابان الواب، منطقه آسپایر، 63047
آدرس سایت ویلاجیو قطر: www.qatar.com
شماره تماس مرکز خرید ویلاجیو قطر :  تلفن: 44-135222 0974 - فکس : 44-135666 0794

مرکز خرید دبی مال در نوروز 1401

مرکز خرید دبی مال در نوروز 1401

درباره ی مرکز خرید دبی مال 

مرکز خرید دبی بخشی جدایی ناپذیر از مرکز شهر دبی است، این مرکز خرید بزرگ ترین ‌پروژه‌ ای که توسط Emaar Properties انجام شده است. 
مساحت این مرکز خرید با وسعت 12 میلیون فوت مربع، معادل 200 زمین فوتبال است. این مرکز خرید دارای بیش از 1200 فروشگاه خرده فروشی، دو فروشگاه بزرگ و بیش از 200 فروشگاه غذا و نوشیدنی است.
دبی مال با بیش از 70 فروشگاه معتبر در خیابان مد اختصاصی خود که مساحتی بالغ بر 440 هزار فوت مربع را پوشش می‌ دهد، به روز ترین پوشاک را ارائه می دهد. برای خرید تور دبی نوروز 1401 به سایت تریپ مراجعه کنید.

تفریحات و امکانات دبی مال

دبی مال دارای امکانات و تفریحات منحصر به فردی است که در ادامه این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

خرید از دبی مال

اولین و واضح ترین کاری که در دبی مال باید انجام داد این است که سری به مغازه ها بزنید. دبی مال با بیش از 1200 فروشگاه، و صدها فروشگاه غذا و نوشیدنی، بیش از 1 میلیون متر مربع را پوشش می دهد که معادل 200 زمین فوتبال است.

کسانی که به برندهای برتر دنیا علاقه دارند، Fashion Avenue به برندهایی مانند Burberry، Versace، Armani، Boss و غیره اختصاص داده شده است.
این حوزه مد دارای تعدادی امکانات اضافی VIP از جمله خدمات باربری، یک سالن استراحت منحصر به فرد برای استراحت و حتی راهروی 20 متری است که می توانید مدل برتر خود را در آن راهرو نمایش دهید. بیش از 70 فروشگاه مد و یک منطقه کامل به مد کودکان اختصاص داده شده است.
این مخزن 33000 لیتری تا طبقه سوم مرکز خرید بالا می رود و دارای یک تونل 48 متری است که می توانید و در حالی که موجودات اطراف و بالای سر خود را نگاه می کنید در آن قدم بزنید.

رستوران های دبی مال

این مرکز خرید با صدها رستوران و کافه برای هر نوع سلیقه ای وجود دارد، رستوران های Wagamama، Eataly، Operation Falafel، Carluccio فقط چند مورد هستند. کافه Cereal Killer نیز برای آنهایی که در هر زمانی از بازدید صبحانه خوردن را می ‌پسندند، وجود دارد.

پیست اسکیت روی یخ 

برای افرادی که به دنبال هیجان هستند، این پیست روی یخ بهترین گزینه است، این پیست یخی المپیکی در داخل مرکز خرید قرار دارد و برای استفاده عموم و همچنین برای نمایش در دسترس است. 
بازی ‌های هاکی روی یخ نیز بر روی این پیست برگزار می ‌شود، پیست بازی حتی در زمان‌ های خاصی از سال به یک زمین فوتبال پر از چمن تبدیل می ‌شود.
پیست یخی دبی مال هر ساله میزبان رویدادهای بین المللی و استاندارد مسابقات می باشد. با گنجایش 350 صندلی است، این پیست یخی یک جاذبه خانوادگی است که به روی عموم باز است و برنامه ‌های منظم یادگیری اسکیت را برگزار می ‌کند. این پیست همچنین به عنوان یک مکان چند منظوره عمل می کند که می تواند به یک سالن کنسرت تبدیل شود.
یک صفحه نمایش ال ای دی غول پیکر 10 در 20 متری در انتهای زمین بازی قرار دارد و مجموعه ای از کافه ها و رستوران ها نیز در اطراف آن است.

آکواریوم زیر مرکز دبی مال

آکواریوم زیر مرکز دبی مال

آکواریوم زیر مرکز دبی مال

شاید فکر کنید که دبی مال فقط یک مرکز خرید معمولی است. اما اینطور نیست، در داخل مرکز خرید سطح همکف آن خانه آکواریوم دبی است که بزرگترین پانل اکریلیک جهان را در خود جای داده است. 
این پانل با 108 فوت عرض، 27 فوت ارتفاع و 29.5 اینچ ضخامت و وزن آن 486 پوند است. پنل اکریلیک به کتاب رکوردهای جهانی گینس راه یافته است این آکواریوم همچنین بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان است.
شما می توانید سوار بر یک قایق کف شیشه ای شوید و بیش از 33 هزار ماهی رنگارنگ و آبزی های گوناگون را ببینید و همچنین می توانید با کوسه ها غواصی در قفس انجام دهید.

نمایش فواره در مرکز خرید دبی مال

نمایش  فواره روبروی مرکز خرید دبی مال که با موسیقی می رقصد یکی از جاذبه های منحصر به فرد این مر کر خرید است، چندین بار در طول روز و شب و با تم های بی پایان بسته به زمان سال و آنچه در جریان است، تغییر می کند.

پارک  بازی VR در دبی مال

واقعیت مجازی به سرعت در حال محبوب شدن است و مراکز VR بیشتری در همه جا ظاهر می شوند. دبی هرگز در مورد نمایش فناوری های جدید و همچنین زمانی که می خواهد آن را بهتر از بسیاری دیگر انجام دهد، شکست نمی خورد، در مزکز خرید دبی مال شما می توانید این فناوری های مدرن را از نزدیک تماشا کنید.

کیدزانیا دبی مال

کیدزانیا یک پارک ماجراجویی است که به شهر کودکان تبدیل شده است و آموزش کودکان را از طریق بازی انجام می دهد. در این مکان شما باید به کودکان خود اجازه دهید آنها مقداری انرژی بسوزانند. 

سینما ریل 

با جدید ترین فیلم ها در سینما ریل دبی مال سرگرم شوید. این سینما دارای چندین اتاق با تم های مختلف است که صندلی های لوکس، تصویر 4 بعدی و270 درجه و حتی یک غذاخوری بزرگ و تماشای سرآشپز مشهور گای فیری را پوشش می دهد.

دینو دبی

یکی از جاذبه های توریستی مهم در مرکز خرید دبی دینو است که فسیل واقعی Diplodocus longus دایناسور است. این بقایای 24 متر طول و 4 متر ارتفاع دارد. 
دیدن این موجود عظیم الجثه در بین بازدیدکنندگان جذابیت زیادی وجود دارد، زیرا بقایای این موجود غول پیکر در حدود 155 میلیون سال پیش می باشد، دیدن چنین اثری در سراسر جهان کم یاب است.

خلبانی در دبی مال

خلبانی در دبی مال 

در دبی مال خلبان شوید

فرصتی خوب برای کسانی است که علاقه به پرواز دارند، افراد می توانند با هواپیمای شبیه ساز A380 به عنوان کاپیتان از بالای دبی پرواز کنند. این تجربه شبیه‌ ساز پرواز در نوع خود بی نظیر است.
یک مربی در کابین خلبان به شما ملحق خواهد شد که شما را در این تجربه بی نظیر کمک کند، زمانی که تصمیم به انجام این پرواز گرفتید، می توانید به عنوان خلبان صعود، فرود، چرخش و حتی فرود بیایید.
لازم به ذکر است برای یادگیری پرواز با این شبیه ساز شمت باید کلاس های آموزشی 15 جلسه ای که هر جلسه 45 دقیقه طول می کشد را انجام دهید تا کاملا مسلط شوید.
از علاقه مندان به هوانوردی گرفته تا افرادی که به سادگی می خواهند مهارت های پرواز خود را آزمایش کنند، می توانند در این جلسات ثبت نام کنند. هنگامی که وارد کابین خلبان شدید، می توانید در هزاران فرودگاه بین المللی فرود بیایید. مهمتر از همه، این شبیه ساز تقریباً هر فرودگاهی را که تحت شبکه جهانی امارات قرار دارد، پوشش می دهد.
علاوه بر این، شما می توانید شرایط آب و هوایی و محیطی را که می خواهید هواپیما را تحت آن پرواز کنید، انتخاب کنید. خانواده و دوستان شما می توانند از طریق این تجربه شما را تشویق کنند، به لطف کابین خلبان باز و صفحه نمایش با وضوح بالا آن همه فعالیت هایی را که روی عرشه انجام می شود پخش می شود و خانواده و دوستان شما می توانند آن را تماشا کنند.

آبنبات سازی Candylicious

یکی از محبوب ترین مکان ها به خصوص برای کودکان در مرکز خرید دبی، بدون شک آبنبات فروشی معروف دنیا Candylicious است.
در این فروشگاه، کودکان فرصتی برای طراحی آب نبات خود دارند. چیزی که سطح هیجان آنها را افزایش می دهد این واقعیت است که آب نبات قبل از آنها ساخته شده است.
Candylicious در دبی مال یکی از بزرگترین فروشگاه های شیرینی در جهان است. این شیرین ترین زمانی از زندگی شما خواهد بود که تجربه شیرینی سه بعدی را از نزدیک شاهد هستید. علاوه بر این، چاپگر صمغی سه بعدی نقطه برجسته این فروشگاه است، این فروشگاه روبروی آکواریوم دبی واقع شده است.
مطمئنا Candylicious تنها شیرینی فروشی برای گشت و گذار در دبی مال نیست، اما اگر شیرینی دارید، مطمئناً نمی توانید آن را از دست بدهید.

آبشار انسان در دبی مال

آبشار انسان در دبی مال

آبشار انسان

هنگامی که در مرکز خرید دبی هستید، باید چشمان خود را کاملا باز نگه دارید تا شاهد زیبایی هایی باشید که در این فضای بزرگ وجود دارد. 
آبشار انشان در واقع یک نمایشگاه هنری بدون شک یکی از مهم ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری دبی مال است. این آبشار انسانی در قلب مرکز خرید قرار گرفته است 
آبشار به گونه ای طراحی شده است که اثر آب در تمام ارتفاع مرکز خرید پخش می شود. ارتفاع این آبشار حدود 24 متر و قطر آن 30 متر است که آن را به یک جاذبه بزرگ تبدیل کرده است.
شما از دیدن جذابیت بی نظیری که این قطعه با خود دارد غرق خواهید شد. این آبشار دست ساز انسان هایی را به نمایش می گذارد که به صورت آزاد در هوا شناور هستند و دستانشان به طرف باز است. 
آنچه بیشتر به تجربه تماشا می‌ افزاید، نه تنها نورگیر داخلی، بلکه نور طبیعی خورشید است که راه خود را به این آبشار مسحورکننده باز می ‌کند. این آبشار دارای حس ریتمیکی است که بر زیبایی آن افزوده است.

فروشگاه فراری 

اگر از طرفداران سرسخت تیم مسابقه فرمول 1 فراری هستید، رفتن به فروشگاه فراری در مرکز خرید دبی بهترین انتخاب است. به محض ورود به این فروشگاه احساس خوبی خواهید داشت، زیرا طراحی آن شبیه پیت استاپ یا گاراژ فراری فرمول 1 است. کارکنانی که در این فروشگاه کار می کنند با یونیفرم هایی شبیه به مهندسین فراری و خدمه پیت می آیند، در این فروشگاه می ‌توانید لباس‌ های ورزشی و لوازم جانبی Scuderia Ferrari را خریداری کنید. ترک این فروشگاه برای عاشق فراری کاری بسیار دشوار خواهد بود.

چکیده

در این مقاله ما قصد داشتیم تا شما را با دو مرکز خرید بزرگ و بی نظیر ویلاجینو قطر و دبی مال آشنا کنیم و امکانات و تفریحات هیجان انگیر داخل این مراکز خرید را به شما نشان دهیم تا بتوانید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.
دبی مال واقعاً یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در هنگام تعطیلات در دبی است و ویلاجینو قطر نیز یکی از خاص ترین مرکز خرید های جهان است با این حال، رقیبانی دیگر نیز دارد ما توصیه می کنیم از هر دو بازدید کنید. امیدوارم هستیم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

سوالات متداول در باره ی مراکز خرید ویلاجینو قطر و دبی مال

چند مورد از امکانات مر کز خرید ویلاجینو قطر چه هستند ؟

پارک موضوعی - قایق سواری گوندولا - پیست اسکی - سینما های چند بعدی - غذا خورهای مرکز خرید ویلاجیو قطر و ... است.

چند مورد از امکانات مر کز خرید دبی مال چه هستند ؟

آکواریوم زیر مرکز دبی مال -  پیست اسکیت روی یخ -  پارک  بازی VR  دبی مال - کیدزانیا دبی مال - خلبانی در دبی مال - درست کردن آبنبات  و ... می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc