https://gateway.trip.ir/api/

هتل ریتز کارلتون مسکو | 5 ستاره لوکس در مسکو

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل ریتز کارلتون مسکو  | 5 ستاره لوکس در مسکو

ریتز کارلتون مسکو یکی از هتل های 5 ستاره لوکس در مسکو کشور روسیه است که رضایت حداکثری گردشگران را از اقامت به همراه دارد. لوکس بودن و یا لوکس سفر کردن هم بخشی از سفر است، اگر دوست دارید در سفر به کشور روسیه و اقامت در شهر مسکو، در یک هتل لوکس و زیبا و تمیز اقامت داشته باشید، هتل ریتز کارلتون می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

ریتز کارلتون مسکو

این هتل در نزدیکی میدان سرخ قرار گرفته است. اگر از دور به این هتل نگاه کنید متوجه تراس شیشه ای طبقه آخر آن خواهید شد که یکی از رستوران های این هتل است و نمایی بسیار جالب از مسکو را را در کنار صرف نهار و یا شام خواهید دید.

هتل ریتز کارلتون مسکو با داشتن بالای 300 اتاق در مجموعه خود و با داشتن کیفیت بسیار بالا در ارائه خدمات و استفاده از بهترین متریال ها در بخش های مختلف هتل به یک هتل خاص برای افراد سخت پسند تبدیل شده است.

پرده های اتاق به صورت الکترونیکی به وسیله مهمانان تنظیم می گردند.

در رستوران هتل شاهد غذاهای مختلف روسی، چینی، ایتالیایی و آسیایی و اروپایی هستیم که همه نوع سلیقه ها را پوشش می دهد.

دسترسی آسان این هتل به مراکز مهم تفریحی نیز باعث جلب توجه توریست ها شده است و به راحتی مسافرین می توانند در کمتر از 3 دقیقه در میدان سرخ حضور داشته باشند.

از امکانات هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، سالن کنفرانس و 10 اتاق جلسه، کارکنان چند زبانه، قهوه خانه، خود پرداز بانک، تلوزیون صفحه تخت، حمام و سرویس بهداشتی لوکس، اسستخر، سونا، جکوزی و اسپا اشاره کرد. همچنین خدمات دیگری نیز با پرداخت هزینه امکان پذیر هستند همانند ترانسفر فرودگاهی، فکس و کپی، پارکینگ و لاندری.

ساعت پذیرش اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 ظهر می باشد. این هتل مجهز به آسانسور، کافی شاپ و صندوق امانات می باشد. این هتل در خیابان تورسکایا واقع شده است.

رزرو هتل ریتز کارلتون مسکو

هتل ریتز کارلتون مسکو

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc