https://gateway.trip.ir/api/

معرفی و عکس های هتل 5 ستاره متروپل مسکو

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

معرفی و عکس های هتل 5 ستاره متروپل مسکو

اگر طرفدار اقامت در هتل 5 ستاره در تور روسیه هستید، هتل متروپل مسکو با امکانات و محیط عالی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این هتل که در مرکز شهر مسکو قرار گرفته است به طوری که تئاتر بولشوی درست در رو به روی آن قرار دارد. این هتل بسیار مجلل که شاید از بیرون آنقدرها هم معلوم نباشد، به قدری شیک و تمیز است که امکان ندارد پس از اقامت در این هتل، آن را فراموش کنید.

پذیرش 24 ساعته این هتل به همراه رزرو خدمات گردشگری، همیشه در دسترس شما قرار دارند. پارکینگ و وای فای رایگان، واکس و اتوی رایگان شلوار برای مهمانان تعبیه شده است.

اگر با حیوان خانگی خود به این هتل بیایید هیچ ممانعتی نخواهند کرد ولی مبلغی اضافه باید بپردازید.

کلیه افرادی که در این هتل مشغول به کار هستند به 3 زبان روسی، انگلیسی و چینی توانایی صحبت کردن دارند.

از دیگر امکانات هتل می توان به اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی، مغازه هایی برای خرید سوغاتی، آرایشگاه و جایی برای تبدیل ارزر اشاره کرد که البته همه موارد در قبال پرداخت هزینه انجام خواهند شد.

هتل سرپوشیده، استخر، سونا و جکوزی و همچنین سالن ورزشی از دیگر امکانات هتل متروپل مسکو است.

اگر در زمان نهار در هتل بودید با رفتن به رستوران Evropeisky می توانید بهترین و با کیفت ترین غذاهای روسی را در این هتل میل نمائید.

تمام تخت های هتل ضد حساسیت هستند و اتاق ها از تهویه مطبوع برخوردار هستند. پرده های ضخیمی هم نیز در اتاق ها نصب شده است تا روشنایی اتاق را با سلیقه خود در طول روز تنظیم نمائید.

تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق کوچک و بطری آب معدنی رایگان و یخچال نیز در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل 5 ستاره متروپل مسکو در کشور روسیه وجود دارند. 

رزرو هتل در مسکو

هتل 5 ستاره متروپل مسکو

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc