https://gateway.trip.ir/api/

اطلاعات و عکس های هتل سان فلاور پارک مسکو

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

اطلاعات و عکس های هتل سان فلاور پارک مسکو

هتل 4 ستاره سان فلاور پارک مسکو یکی از بهترین گزینه ها برای تور مسکو است که در تریپ اطلاعات کامل و عکس های آن را مشاهده می کنید.

سان فلاور پارک مسکو

برای افرادی که موقعیت مکانی اقامت آنها در سفر در درجه اول قرار ندارد و به دنبال جایی هستند که برای چند شب اقامت در مسکو از بابت آرامش و محیط خوب دلشان قرص باشد، این هتل یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. برای رفتن به مرکز شهر از سان فلاور پارک، 20 دقیقه با مترو فاصله دارید. نزدیکترین ایستگاه مترو که کمتر از 4 دقیقه با این هتل فاصله دارد ایستگاه مترو Prazhskaya می باشد. 

از امکانات کاملاً رایگان این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه و بطری آب رایگان در اتاق ها اشاره کرد.

این هتل مانند سایر هتل های 4 ستاره مسکو دارای یک تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه های ماهواره ای، تهیه هوای مطبوع سرد و گرم، حمام، سشوار و دمپایی می باشد.

صبحانه سان فلاور پارک مسکو صبحانه بوفه است و انتخاب های خوبی برای صرف صبحانه خواهید داشت، البته تعداد آپشن های آن قطعاً به اندازه هتل های 5 ستاره نیست.

یکی از امکانات جذاب برای مسافرین این است که می توانند از استخر، سونا، جکوزی، اسپا و سالن ورزشی آن استفاده کنند.

یکی از علت هایی که در پایان اسم این هتل از پارک استفاده شده است، قرار گیری یک پارک آرام و زیبا در رو به روی هتل است.

در مرکز خریدی که در نزدیکی آن قرار دارد می توانید خریدهای لباس و کفش خود را انجام دهید.

هتل سان فلاور پارک مسکو

تور روسیه

حال که هتل خود را انتخاب کردید و پس از جستجوی بلیط هواپیما مسکو در تاریخی که مد نظر شما است، می توانید با تریپ ( نقطه پرواز ) بگیرید تا شما را جهت دریافت ویزا روسیه راهنمایی کنند و اگر علاقه مند باشید می توانید با تور مسکو و سن پترزبورگ تریپ همراه شوید. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc