https://gateway.trip.ir/api/

چه زمانی به دبی سفر کنیم؟

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 مقاصد پر طرفدار

چه زمانی به دبی سفر کنیم؟

اگر در فکر سفر به دبی هستید حتماً این پست را مطالعه کنید تا در زمان مناسب، به خرید بلیط هواپیما دبی اقدام کنید.

احتمالاً میدانید که برای داشتن تجربه یک سفر خوب و خاطره انگیز لازم است که برای سفر به هر شهری در زمان مناسب به آنجا بروید، بیشترین بحثی که در این باره مطرح میشود، بحث دمای مناسب در بازه زمانی است، مثلاً همانطور که گفته میشود اردیبهشت به شیراز سفر کنید، خب قطعاً در تابستان هوای شیراز آنطور مناسب گشت و گذار در بیرون نیست. در خصوص شهرهای دیگر و کشورهای خارجی نیز این موضوع صادق است. شما باید برای مسافرت به دبی، زمان مناسبی را انتخاب کنید. 

علاوه بر موضوع آب و هوا، بحث های جشنواره ها و فستیوال ها مطرح میشود که بسیار وسوسه انگیز است. ما در این پست از وبلاگ تریپ شما را جهت بهترین سفر به دبی راهنمایی میکنیم تا بعد از خرید بلیط هواپیما و سفر به دبی خاطره خوش این سفر همیشه همراه شما باشد.

دبی که در کشور امارات متحده عربی قرار دارد و بزرگترین و محبوب ترین شهر آن است با کشف نفت در آن، از یک بیابان بی آب و علف تبدیل به یک قطب گردشگری جذاب در آسیا تبدیل شد که با برج ها و آسمان خراش های جذاب و دیدنی گردشگران را شگفت زده میکند، همانطور که از هتل برج العرب و هتل آتلانتیس آن نیز بسیار شنیده اید، دو هتل محبوب دبی هستند و برای اقامت در آنهل باید هزینه هنگفتی را بپردازید، البته که خدمات دهی در این هتل ها بالاست و رضایت صد درصدی از این هتل ها خواهید داشت.

جالب است بدانید از پس همین بیابان های بی آب و علف و پس از رشد چشمگیر اقتصاد دبی، شرکت هواپیمایی امارات به یکی از غول های صنعت هوانوردی و مسافربری تبدیل شد به طوری که ایرلاین امارات توانست به رتبه بهترین شرکت هواپیمایی جهان دست یابد و همه از این ایرلاین به نیکی یاد کنند. هم اکنون با ایرلاین های مختلفی میتوان از ایران به دبی سفر کرد که یکی از آن ها  ایرلاین امارات است.

 بهترین زمان سفر به دبی

حتی اگر به دبی سفر نکرده باشید با توجه به موقعیت مکانی آن که در جنوب ایران است متوجه خواهید شد که چقدر می تواند گرم و شرجی باشد. 

اگر مسافر عادی هستید فقط در یک صورت میتوانید تابستان دبی را تحمل کنید، آن هم اقامت در یک هتل 5 ستاره عالی است که از آن بیرون هم نروید! و قطعاً این شدنی نیست چون بلاخره در هر سفری نیاز دارید تا در بیرون رفت و آمد کنید و جاذبه های گردشگری آنجا را بازدید کنید.

تصویری از شهر دوبی

اگر دوست دارید بیرون رفت و آمد کنید بهتر است در اواخر پاییز و در زمستان به دبی سفر کنید. در زمستان کم اتفاق میفتد که بارندگی باشد و هوا بسیار مناسب است، همچنین کمی نسیم هوا را بسیار مطبوع میکند. پس بین ماه های نوامبر تا مارس به دبی سفر کنید تا سفری لذت بخش را تجربه کنید.

فستیوال های دبی

فستیوال خرید دبی هم در تابستان و هم در زمستان برگزار میشود، در این فستیوال میتوانید اجناس را با تخفیف زیاد خرید کنید.

فستیوال رنگ دبی یکی از فستیوال های هیجان انگیز است که شادی و شور را برای شما به ارمغان میاورد.

فستیوال تومارولند دبی که مخصوص موسیقی است و در زمینه موسیقی الکترونیک بسیار طرفدار دارد.

نمایشگاه های دبی

از مهمترین نمایشگاه های دبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه معدن دبی

نمایشگاه تکنولوژی

نمایشگاه تجارت دریایی دبی

نمایشگاه یامکس

نمایشگاه پلاستیک دبی

نمایشگاه دندانپزشکی دبی

نمایشگاه دام و طیور دبی

نمایشگاه فرصت های شغلی دبی

نمایشگاه گردشگری دبی

نمایشگاه هتلداری دبی

نمایشگاه خودرو دبی

تاریخ هرکدام از نمایشگاه ها هر سال با کمی تغییر انجام میشود به همین دلیل با توجه به علاقه مندی خود به هر کدام میتوانید با جستجوی نمایشگاه تاریخ آن را مشاهده کنید و با خرید بلیط هواپیما دبی از نمایشگاه مربوطه دیدن کنید. توجه داشته باشید که برای سفر به دبی باید ویزای دبی تهیه کنید که برای این کار میتوانید از کارشناسان تریپ راهنمایی بگیرید.

رزرو هتل در دبی

با توجه به تعداد زیادی که در دبی وجود دارد و هر کدام مدل های مختلف اتاق و پذیرایی را دارد به شما توصیه میکنیم که رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجم دهید تا امکان مشاهد عکس های هتل و مقاسه آنها را داشته باشید و سپس به راحتی از طریق کارت های عضو شتاب خرید خود را انجام دهید. همچنین تریپ در بعضی از روزهای سال جشنواره فروش هتل برگزار میکند و هتل ها را با تخفیف زیاد به فروش میرساند.پ

امیدواریم در بهترین شرایط آب و هوایی به دبی سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

هتل آتلانتیس دبی | هتل مجلل 5 ستاره دبی

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc